دانشجویان بین المللی ابهامات و نگرانی برای سقوط 2020, مطالعه نشان می دهد

یک مطالعه جدید نشان می دهد که دانشجویان بین المللی در بزرگ راضی تر هستند با کنترل از راه دور تجربه یادگیری از

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

یک مطالعه جدید نشان می دهد که دانشجویان بین المللی در بزرگ راضی تر هستند با کنترل از راه دور تجربه یادگیری از همتایان داخلی خود هستند اما آنها بیشتر در رابطه با سلامت و ایمنی و مهاجرت.

ادامه بررسی آغاز شده بود در ماه مه توسط دانش آموز تجربه در پژوهش دانشگاه یا SERU, کنسرسیوم. بر اساس از دانشگاه برکلی مرکز مطالعات عالی آموزش و پرورش, SERU آکادمیک و تحقیقات سیاست همکاری است که مطالعات تجربه دانش آموزان در دانشگاه های دولتی در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان است.

"ما واقعا می خواستم به پاسخگو به این واقعیت است که دانش آموزان با آن مواجه شد گفت:" Krista Soria, همکاری نویسنده از بررسی و پس از آن سیاست مختصر. "ما می خواستیم به پاسخگو به طور مستقیم نیازهای دانش آموزان است که ما می دانستم که به شدت متفاوت از قبل ترم."

هدف از این سیاست کوتاه است برای کمک به دانشگاه ها مانند دانشگاه برکلی بهتر حمایت خود را از دانشجویان بین المللی در آینده ترم پاییز و در نتیجه تسهیل دوباره ثبت نام.

ASUC سناتور Dhruv Krishnaswamy که نشان دهنده دانشجویان بین المللی معتقد است که دانشگاه برکلی هنوز کار برای انجام منظور خود را به نگه داشتن جامعه امن و پشتیبانی می کند.

"برکلی دولت نیاز به کار بر روی ساخت دانشجویان بین المللی بیشتر احساس خوش آمدید بر روی پردیس و آنها را مانند وجود دارد متفکر اقدامات شده اند که در جای خود قرار داده و در مورد همه چیز به جنوب" Krishnaswamy گفت.

سوریا و UC برکلی-بر اساس co-نویسنده ایگور Chirikov تصمیم به مطالعه تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر در بین دانش آموزان با توجه به افزایش عدم قطعیت این چهره دانش آموزان به عنوان آنها در حال تحصیل در موسسات خارجی است.

نمونه برای بررسی تشکیل شده است از همه شرکت کنندگان حاضر که مطالعه در هر یک از پنج انتخاب دانشگاه های ایالات متحده در SERU کنسرسیوم. در حالی که نام این موسسات محافظ برای شرکت کنندگان محرمانه Chirikov گفت: نمونه نسبتا نماینده از تحقیقات عمومی دانشگاه ها در ایالات متحده به عنوان یک کل.

همراه با Krishnaswamy دیگر بین المللی ASUC سناتور رکس ژانگ و ساموئل پنگ تکرار بسیاری از نگرانی های موجود در این مطالعه, اما همچنین گفت: این تغییر به آموزش از راه دور بوده و بدون چالش های آن برای دانشجویان بین المللی.

"از آنجا که بسیاری از دانشجویان بین المللی هستند و در زمان های مختلف منطقه وجود دارد عدم دسترسی به همزمان سخنرانی/بخش و UC برکلی VPN service با کیفیت عالی نیست," ژانگ گفت: در یک ایمیل. "این تا حد زیادی افزایش می دهد مشکل از دانشجویان بین المللی به دنبال آنلاین ترم."

دانشجویان بین المللی در صورت ترس از به طور بالقوه پیمانکاری COVID-19 اگر آنها بازگشت به ایالات متحده با ژانگ پنگ و اشاره به این که ایالات متحده در حال حاضر به مراتب فعال تر موارد از کشورهای دیگر از جمله چین انجام دهد.

اما نه بازگشت به ایالات متحده به شمار خطر دیگری برای دانشجویان بین المللی با ویزا به طور بالقوه در معرض خطر اگر آنها در خارج از کشور برای یک دوره طولانی.

دانشگاه دولت نیاز به جای همه این مسائل اگر آنها می خواهند به رسم دانشجویان بین المللی به عنوان Krishnaswamy گفت: تعدادی از آنها قصد اقامت در کشورهای خود با خانواده های خود برای ترم پاییز.

Chirikov و سوریا امید خود را از سیاست کوتاه را به دانشگاه ها شانس بهتری برای ایجاد سیاست هایی که محافظت و بهره مندی دانشجویان بین المللی.

"بسیاری وجود دارد و تغییر در جهان اتفاق می افتد که ما واقعا می خواستم به مردمی این بینش به طوری که آنها می تواند بسیار آگاهانه تصمیم گیری برای سقوط" سوریا گفت.

تماس با کلر دالی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن