معرفی Gael García Sundstrom

آن بوده است و جالب سال شروع به کار در سانتا باربارا مستقلاست که چه سلینا گارسیا را در ماه ژانویه شروع برای اول

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

آن بوده است و جالب سال شروع به کار در سانتا باربارا مستقلاست که چه سلینا گارسیا را در ماه ژانویه شروع برای اولین بار به عنوان یک تقویم دستیار اما افزایش به یکی از وب سایت ما محتوا مدیران چند ماه پیش. در حال اجرا Independent.com از صفحه اصلی ایجاد فضا برای یک دوست جدید به طوری که او به تازگی به تصویب رسید و یک گربه در حال حاضر به نام گائل گارسیا Sundstrom.

آیا شما در حال حاضر حیوانات خانگی ؟ من افتخار صاحب یک دختر 14 ساله ابریشمی تریر, Maximiliano. او در زندگی Goleta با من مردمی و در یک نقطه به کل مبل خود را. من نیز به تصویب رسید شریک زندگی من است ، او نام نانسی و او sauciest چیزی که کمی.

چه چیزی باعث شما را به دریافت یک جدید گربه ؟ شریک زندگی من پیج و من به تازگی نقل مکان کرد و در هم و شد بسیار هیجان زده در مورد داشتن فضای بیشتر که ما pounced در این فرصت به دست آوردن یک دوم زن سبک و جلف — نه سناریو بود در همه گیر کارت یکنوع بازی شبیه لوتو! در حالی که وجود دارد بسیاری از felines من بلافاصله در عشق سقوط کرد با در گربه, درمان, ما می دانستیم که او (بیشتر) گربه سیاه کاهش شانس خود را از پیدا کردن یک خانه به عنوان به سرعت.

چه داستان نام خود را ؟ او در ابتدا به نام سپاهی پس از بازمانده یک تصادف مرموز اما بدیهی است که ما می خواستیم چیزی بیشتر suavecito از آن است. من تکیه داده بود به سمت چیزی اسپانیایی هنگامی که ما در حل و فصل Gael پس از مکزیکی بازیگر Gael García Bernal از دو نفر از ما فیلم های مورد علاقه Coco و Y Tu Mamá También. هر دوی آنها رویایی چشم سبز.

چه خبر ویژه در مورد Gael? اینترنت ساخته شده معرفی گربه به یک دیگر صدای فوق العاده nerve-wracking اما نانسی و گائل شد بگیرید و یاد دهید در روز. آنها هنوز هم در حال تست کردن مرزهای: نانسی دوست دارد به دنبال او به جعبه بستر و خوردن مواد غذایی خود را, اما او نمی مانند زمانی که او تلاش می کند برای قرار دادن او را در آغوش بگیرید. آنها یک روز وجود دارد هر چند, و هنگامی که من برای رسیدن به گوشی من.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب