Irn-Bru, 'Harry Potter' and rain: How I fell in love with Scotland

در طول ترم من در خارج از کشور در سال اول لندن، یک گروه از دوستان و من تصمیم گرفتیم به یک قطار تا اسکاتلند برای

توسط NEWSWORLDS در 4 شهریور 1399

در طول ترم من در خارج از کشور در سال اول لندن، یک گروه از دوستان و من تصمیم گرفتیم به یک قطار تا اسکاتلند برای تعطیلات آخر هفته. همانطور که من تا به حال به اسکاتلند نبوده است ، تنها تصویر من در سر من بود مردم در دامن پلیدی بازی bagpipes. اگر چه من در نهایت تماشای بسیاری از اجرا کنندگان خیابان بازی bagpipes ، من نیز تجربه بسیار بیشتر. من به پایان رسید تا عاشق خیابان ها، مردم و محیط شهر ادینبورگ، جایی که ما ماندیم و چنین دوران خوبی داشتیم. شاید یک روز، شما لذت پایان دادن به اسکاتلند نیز داشته باشد! تا اون موقع، بذار بيشتر در موردش بهت بگم.

اول از همه -- و این احتمالا سالم نیست ، بنابراین این کار را انجام ندهید اگر یا زمانی که شما بازدید -- من تا به حال سودا به نام Irn - برو ، که من عملا هر وعده غذایی نوشیدند. ایرن برو یک نوشابه گازدار اسکاتلندی است که آنقدر محبوب است که ممکن است نوشیدنی ملی اسکاتلند نیز باشد. با طعم نارنجی، گیج کننده و کاملا خوشمزه است. من توصیه نمی داشتن آن را با هر وعده غذایی مانند من، اما شما باید آن را امتحان کنید حداقل یک بار! مراقب باشید: کافئین اضافه شده و سطح قند بالا قطعا آدرنالین خود را افزایش می دهد.

من معمولا طرفدار باران نیستم، اما در اسکاتلند، آنقدر پرنیان بود که خوب بود اجازه می دادم موهایم سرخ شود و روی سه روسری انباشته شود. این باعث شد که تجربه احساس ماجراجویانه و همه سرگرم کننده تر است. برای تمام اقامت من، من احساس می کردم که اگر من تا به حال زمان به بعد دیگری که در آن من توسط قلعه ها و حس رمز و راز احاطه شده بود سفر کرده است. همه مردم استقبال و دوستانه، خنده به عنوان آنها را از طریق puddles با هم پاشید و به کافه ها زد برای گرفتن فنجان گرم قهوه.

یکی از قسمت های مورد علاقه ام در این سفر رفتن به تورها بود. مانند بسیاری از شهرهای دیگر شروع به انجام, ادینبورگ ارائه می دهد افراد بی خانمان فرصت برای رهبری تورهای شهرستان. از طریق سازمانی به نام ادینبورگ نامرئی، افراد بی خانمان دیدگاه شخصی خود را نسبت به خیابان های ادینبورگ فراهم می کنند و در مقابل دادن تورها اعتماد به نفس خود را افزایش می دهد، حس هدف را تثبیت می کند و به آن ها اجازه می دهد داستان های خود را به اشتراک بگذارند.

یکی دیگر از دلایلی که عاشق اسکاتلند شدم صندلی آرتور بود که قله اصلی یک آتشفشان منقرض شده است که مشرف به تمام ادینبورگ است. این در مورد پیاده روی دو ساعته است، اما بسیاری از دیدگاه ها در اوایل وجود دارد اگر شما نمی خواهید به پیاده روی تمام راه است. یادم می آید شروع به باران کرد و ما قطعا لباس ها یا کفش های مناسب نمی پوشیدیم، اما دیدن رنگین کمان از بالای صندلی آرتور و خنده به این که چقدر مسخره به نظر می رسیدیم ارزشش را داشتیم.

در آخرین روز ما، بزرگ بودن طرفداران "هری پاتر" ، ما رفتیم به چای و croissants در خانه فیل ، جایی که جی کی رولینگ استفاده می شود به خوردن و نوشتن. اگر شما از طرفداران "هری پاتر" هستید، ادینبورگ قطعا ً محل رفتن است. سنگ قبر در نزدیکی کافه نشان می دهد نام شخصیت Rowling استفاده می شود، و مدرسه متوسطه در نزدیکی به نظر می رسد بسیار شبیه به هاگوارتز.

در حال بوف تاریخ، من تا به حال بسیار سرگرم کننده راه رفتن توسط مغازه های پنیر را از طریق شهر قدیمی ادینبورگ، رفتن به پایین خیابان های cobbled و عبور از خانه های تاریخی است. شما نمی توانید کمک کند اما توسعه شیفتگی عمیق به شهر و ساختمان ها به عنوان آنها برج بیش از شما، در انتظار متوجه می شود. من تمام مدت از همه چیز هیبت داشتم و دوست داشتم ببینم تاریخ چقدر در شهر جاسازی شده است. احساس می کنم خودم را به موقع به دنیایی بسیار ساده تر منتقل کردم، احساس آرامش و بازتابی می کردم.

من نمی توانم بر تعداد بی پایان کارهایی که می توانید در ادینبورگ انجام دهید تاکید کنم. احساس می کردم فقط در دو روز خیلی چیزها دیدم، اما تصور کنید که چقدر می توانید ببینید که آیا برای مدت طولانی تری بازدید کرده ای یا نه. همه چیز در مورد اسکاتلند، از هوای ترد و ساختمان های تاریخی تا خیابان های cobbled و ایرن برو، ساخته شده سفر یکی از من هرگز فراموش کرده ام.

اگر فرصتش رو بدست آوردي، بايد بري!

تماس با ناتالیا بروسکو در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن