ایسلا ویستا مواد غذایی Co-op رشد

در حدود 3000 متر مربع در ایسلا ویستا مواد غذایی Co-op است که کوچک و بی ادعا. از آن جمع دور در سایه خود در خیا

توسط NEWSWORLDS در 21 اردیبهشت 1399

در حدود 3000 متر مربع در ایسلا ویستا مواد غذایی Co-op است که کوچک و بی ادعا. از آن جمع دور در سایه خود در خیابان های شلوغ شهر دانشگاهی است و بیش از پنج راهرو. این فروشگاه شده است یک جزء ضروری از جامعه از آن تاسیس شد و توسط دانشجویان دانشگاه در ژانویه سال 1972 به خصوص در طول ابهامات از COVID-19 شیوع.

پس از اعلام این خبر که I. V. ساکن آزمایش مثبت برای coronavirus در اواخر ماه مارس, مدیر کل ملیسا کوهن و تیم او بر خاست به عمل است. "ما اولویت سلامت و ایمنی ما کارگران؟" کوهن پرسید. او مشغول به کار در سراسر ساعت برای پاسخ به این سوال مثبت منجر تیم خود را در بتن مراحل مانند نصب مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه در درب جلو.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"ما نیاز به همه به بهداشتی کردن دست خود" کوهن گفت. "اگر یک مشتری لمس یک محصول و سپس یک کارگر لمس همان محصول ما مناسب هستند و مطمئن باشید که یک مشتری دست به دست شد و مقادیر است." آنها نیز برچیده پاسیو جمع آوری, فضا, ضبط کردن فله-بخش مواد غذایی و تنها اجازه می دهد تا 10 مشتریان در فروشگاه در یک زمان به عنوان فرمان توسط سانتا باربارا عمومی وزارت بهداشت.

سال چهارم مطالعات زیست محیطی عمده و co-op به طور منظم یعقوب Bider در بر داشت خود را از تلاش های ارزشمند است. "از آنجا که co-op گرفته است این بیماری به طور جدی و تغییرات به عملیات روزانه خود را در تلاش برای انطباق با آن من بسیار راحت خرید وجود دارد," او گفت:.

عکس: Daniel Dreifussآیلا ویستا مواد غذایی Co-Op را عزرا فرهم و رن Pelzl کار خود را تغییر

بخش co-op است که منحصر به فرد است که در آن تنها فروشگاه مواد غذایی در سانتا باربارا مالکیت و کنترل شده توسط مشتریان خود را. بدون ملی نظارت که بازارهای بزرگتر باید co-op است که قادر به تصمیم گیری به سرعت و به طور انحصاری بر روی خواسته ها و نیازهای مشتریان خود است.

"با هر فروشگاه مواد غذایی اصلی — آن است که آیا تمام مواد غذایی خارج شده و یا Trader Joes — هدف این است که کارایی و بهره وری" کوهن توضیح داد. "ما برای اجرای فروشگاه متفاوت است که ما باید یک جمعی فرایند تصمیم گیری است. و مهمترین هدف ما این است که همیشه رعایت دیدگاه های جامعه," او اضافه شده است.

فراتر از پس دولت پروتکل های co-op است تبدیل به یک شبکه ملی از تعاونی ها به عنوان شناخته شده ملی تعاونی فروشنده. از طریق شبکه کوهن است که قادر به تماس با دیگر صاحبان فروشگاه و به اشتراک گذاری فاجعه اسناد مربوط به پروتکل و کارکنان نقش.

"هنگامی که یک بحران است که در آن فوق العاده عالی به یک گروه از انسان ها هستند که در اینجا برای حمایت از سلامت تعاونی" کوهن گفت: از شبکه.

یک موضوع مهم در co-op فروشنده' شبکه بوده است کارآیی اقتصادی عامل یک کسب و کار کوچک در طول زمان بحران. کوهن تخمین می زند که co-op می بیند نیمی از تعداد مشتریان در هر روز به عنوان قبل از وقوع فقط دو ماه پیش. Bider برای مثال به کاهش تعداد بار که او می رود به co-op از پنج دیدار یک هفته فقط یک.

عکس: Daniel Dreifussآیلا ویستا مواد غذایی Co-Op.

خوشبختانه co-op بود تایید شده برای وام از تصویب حقوق و دستمزد طرح حمایت می کند. آن را نیز دریافت کمک از دانشگاه کالیفرنیا در سانتا باربارا.

به عنوان کوهن و تیم او همچنان دست و پنجه نرم کردن با اجتماعی و اقتصادی اثرات شیوع بخش co-op نگه داشتن درهای خود را باز و تشویق خریداران به دنبال آن رسانه های اجتماعی و ادامه خرید اقلام با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است.

"ما در حال تلاش برای پیدا کردن یک تعادل است. این نوع مانند یک رقص" کوهن گفت. "در نهایت co-op خواهد آمد از این بهتر و قوی تر است."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب