جزیره اسکراب جیز هستند 'کش پادشاهان" از جزایر کانال

قایقرانی, سفر در اطراف پارک ملی جزایر چنل همیشه نیاز به برنامه ریزی دقیق و برخی از شانس با آب و هوا و دریا. شم

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

قایقرانی, سفر در اطراف پارک ملی جزایر چنل همیشه نیاز به برنامه ریزی دقیق و برخی از شانس با آب و هوا و دریا. شمارش در شرایط مطلوب است و نه واقع بینانه به خصوص در اطراف یک زنجیره ای از جزایر جاروب شده توسط باد و مه.

زمانی که اسکات Sillett یک زیست شناس با اسمیتسونیان, پرنده مهاجر, مرکز پیامک من در مورد ملاقات با او و خدمه اش از محققان به دام و مطالعه جزیره اسکراب جیز این فرصت را بیش از حد خوب به تصویب حتی اگر سفت غربی بادها از رفتن به من برای آن کار می کنند. پس از همه, آن را هر روز شما را وادار به صحبت کردن با یک متخصص در این زمینه در مورد یکی از کمیاب ترین پرندگان در جهان است. "یک بازی جذاب و محیط زیست واقعا مهم پرنده" گفت: Sillet. "هستند بسیاری از ناشناختهها اطراف آن است."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


جزیره اسکراب جی است که در سانتا کروز در جزیره و هیچ جای دیگری بر روی زمین است. وجود دارد حدود 2,400 از آنها در جزیره و آن را کوچکترین محدوده خانه از هر گونه پرنده در شمال امریکا است. به طور کلی آنها یک سوم بزرگتر از سرزمین اصلی خود تقویت غربی اسکراب jay — باید ضخیم تر صورتحساب و به رخ کشیدن بیشتر درخشان آبی رنگ است.

همه بزرگسالان شرکت در شکار کردن بذرها از بومی جزیره درخت بلوط. اگر چه آنها پرکار hoarders از بذرها آنها را کش فقط در مورد هر چیزی مورد علاقه از جمله جزیره گیلاس. "آنها را به عنوان غذا دور به عنوان آنها می توانید از طریق یک زمستان" گفت: Sillet.

یکی jay می توانید ذخیره کردن بین 3,500-6,000 بذرها در سال است. از همه مهمتر, آنها تسلیم آنها نقطه پایین تنظیم آنها را برای تبدیل شدن به نهال برای نسل بعدی از جزیره اوکس. آنها همچنین گیاه آنها را-شیب است که حیاتی در بازسازی زیستگاه طبیعی از بزرگترین جزیره خاموش سواحل کالیفرنیا. برای دهه سانتا کروز بود ویران شده توسط گوسفند و خوک وحشی, denuding آن را از آن گیاهان منحصر به فرد.

"من می خواهم به فکر می کنم نقش خود را بازگرداندن جنگل بلوط" گفت: اسکات موریسون مدیر کالیفرنیا حفاظت و برنامه های علوم برای محافظت از طبیعت (TNC). "آنها به اکوسیستم مهندسین و آنها را نیرومند خاطرات. بهبود پوشش گیاهی در سانتا کروز جزیره فوق العاده زیبا و جیز باید دست در آن است."

یک زمان وجود دارد که جزیره اسکراب جیز ساکنان همسایه سن رزا جزیره, اما آنها رفت و منقرض شده در اواخر 1880 به دلیل کاهش داد توسط گوسفند و گاو. زیست شناسان در حال حاضر مصرف نشانه خود را از پرندگان با کاشت بلوط بذرها در سانتا رزا به این امید که درختان را یک بار دیگر از موضع محکم و قوی در آن نورد ریج تاپ. "این جوامع یک سر شروع به تغییر آب و هوا" گفت: Morrison. "من مؤمن بزرگ در یک دسته کامل از گونه های بهره گیری در جزایر."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن