'آن را احساس مانند صفحه اصلی:' دیرین نیویورک حومه hoops مربی استعفا داد پس از کمک به احیای برنامه

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 9:11 PM EDT مارس 14 سال 2020هنگامی که تام Triggs بازگشت به نیویورک و حو

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

هنگامی که تام Triggs بازگشت به نیویورک و حومه پسران بسکتبال برنامه در سال 2016 او تا به حال دو هدف اصلی.

او می خواست برای بازسازی تروجان ها به یک تیم موفق پس از آنها تا به حال دچار از دست دادن چند فصل است. و او می خواست برای کمک به ساخت مدرسه در برنامه جوانان و بچه ها هیجان زده در مورد بازی بسکتبال.

چهار سال بعد و با این اهداف انجام Triggs آماده به گام به دور از یک سر مربی است.

نیویورک و حومه آن نوشته شده پسران بسکتبال سر مربی پنج شنبه و Triggs و مدیر ورزشی مت مارشال تایید کرد که این مربی دیرین خود استعفا داد. Triggs صرف 18 سال پیشرو تروجان ها بیش از دو tenures و وارد یک رکورد کلی از 255-177.

"من می خواستم به نیویورک و حومه مربوطه در بسکتبال دوباره و ما که" Triggs گفت. "هنگامی که من برای اولین بار آمد وجود دارد بچه ها که بازی بسکتبال, اما آنها تمرکز بر روی چیزهای دیگر. در حال حاضر ما یک هسته هسته کودکان و نوجوانان که در نظر بگیرید بسکتبال ورزش مورد علاقه خود را و واقعا می خواهید به موفقیت.

"در سطح جوانان وجود دارد و بازیکنان سابق که بچه ها در حال حاضر در برنامه است. آینده بسیار امیدوار کننده و من احساس می کنم در مورد که در آن برنامه است."

بیشتر: "تنها رفتن به روشن تر:' نیویورک و حومه دانشجوی سال اول بسکتبال پخش می شود بخش من پیشنهاد

بیشتر: هانوفر استخدام دستیار به عنوان سر مربی جدید به رهبری و آینده پسران تیم بسکتبال

پس از نیویورک و حومه تا به حال از دست دادن فصل اول خود را سه سال پشت Triggs رهبری تروجان ها به 21-8 رکورد این فصل را با یک هنوز در فهرست جوان. تروجان ها رسیده YAIAA نیمه نهایی و برنده PIAA کلاس 5A از بازی حذفی با ناراحتی بیش از WPIAL قهرمان لورل ارتفاعات. آنها را به عقب چهار شروع فصل آینده است.

در عین حال Triggs گفت که او احساس اعتماد به نفس در آن زمان برای او را به مرحله پایین.

58 ساله و بازنشسته از آموزش در نیویورک و حومه در پایان 2019. در آن زمان او نمیفهمد او و همسرش را صرف چند سال بیشتر در منطقه و سپس حرکت به فلوریدا.

با این حال او تماس گرفته شد در تابستان گذشته در مورد درخواست برای مطالعات اجتماعی و موقعیت تدریس در نیویورک کاتولیک یک کار است که هنوز هم اجازه می دهد او را به جمع آوری خود را در مدرسه عمومی بازنشستگی.

سال گذشته او متوجه شدند که او عاشق تدریس در نیویورک کاتولیک و می خواست به ماندن وجود دارد. او همچنین متوجه شدند که آن را سخت تر به تعادل برنامه گیج کننده از یک معلم-مربی زمانی که او در تقسیم زمان بین دو ساختمان.

"من در حال اجرا در اطراف مانند یک مهره" Triggs گفت. "من انجام شده بود در این سال بودن در ساختمان (در حومه) از من در چند سال گذشته است. به من گفت: همسر من است که من تا به حال به چیزی و من ترجیح می دهم که به دو تا سه ساعت از فیلم هر شب و گرفتن خانه در 9 یا 10 p. m. و من واقعا لذت بردم تدریس در نیویورک کاتولیک.

"من واقعا فکر می کنم آن زمان من بود. آن را فقط یک فصل در من. من به دنبال به جلو به بهره گیری از من شکرگزاری و کریسمس را با خانواده و قادر به گلف و یا تمرین زمانی که من به خانه از آموزش است."

Triggs گفت: او می تواند خود را کمک کردن یکی دیگر از برنامه دستیار در برخی از نقطه, اما که او "بدون بهره" در یکی دیگر از تیم اول دانشگاه یا دانشکده سر کار مربیگری.

در حالی که او مصمم است که در حال رشد خسته از برنامه گیج کننده بود و دلیل خود را برای بازنشستگی او اضافه کرد که او فکر می کند پدر و مادر و طرفداران تبدیل شده اند بیش از حد منفی نسبت به مربیان و داوران. او گفت: این مسئله در همه جا و نه در یک مدرسه خاص.

"این رفتن برای پایان دادن به خاموش کردن خوب مردم از مربیگری و داوری" Triggs گفت. "مربیان قرار دادن مقدار زیادی از زمان و تلاش را در آن و ب کار خود لذت ببرید و ورزش. مربیان در حال تلاش برای انجام چه چیزی بهترین را برای مردم و پسران و دختران و کمک به آنها برای تبدیل شدن به بهتر مردم در جامعه است. که هدف برای هر مربی و اما چند طرفداران آن را دشوار است برای آنها را به انجام کار خود را."

یادگیری به عنوان یک مربی موفق

Triggs به مدت طولانی به حال شهرت به عنوان یک هوشمند ویژگی های مربی که تیم های استخدام سختی سوئیچینگ دفاع.

یک سال 1979 نیویورک حومه گراد که بازی collegiately در Shippensburg, Triggs گفت که او یاد گرفته در مورد این بازی از دو مرد که مربی او در طول دوران کودکی خود را و دبیرستان روز: پدرش جو و دبیرستان خود را مربی جو Hasenfuss که برنده بیش از 500 بازی های حرفه ای در حومه نیویورک و لبنان کاتولیک. Hasenfuss پدر شرق سابق نیویورک و مرکزی نیویورک مربی مارتی Hasenfuss.

Triggs نیز مورد مطالعه قرار نیویورک کاتولیک تیم مربی افسانه ای ایرلندی مربی مایک Keesey که برنده دو کشور عناوین در طول تصدی خود.

"خود را با تعویض به دفاع از شما خواهد زمان بیشتری را صرف در عمل رفتن که بیش از هر چیز دیگری" Triggs گفت. "من می خواستم برای اجرای یک دفاع خواهم که ما هنوز هم استفاده از آن را امروز. با انجام این کار که شما در حال ساخت یک تیم کاری در جرم که از آنها استفاده نمی شود در حالی که شما با استفاده از همان سیستم شما مشغول به کار در 12 ماه از سال است."

او دستیار نانامی به بازی در شیر سرخ و Dallastown و صرف زمان به عنوان کلاس نهم و JV مربی در نیویورک و حومه قبل از او را استخدام کرد تا به رهبری این تروجان در سال 1998 است.

Triggs led متعدد موفق تروجان ها و جوخه های برنده دو YAIAA عنوان بخش. در سال 2009 حومه نیویورک رفت 27-4 و اسیر منطقه 3 کلاس 3A عنوان و به PIAA نیمه نهایی تحت سرپرستی او. این تنها منطقه عنوان در برنامه تاریخ است.

او پا به دور بعد از دولت حذفی های نجومی در سال 2012 به خاطر پسر خود را به تازگی از دبیرستان فارغ التحصیل شد. اما پس از صرف زمان به عنوان دستیار در غرب نیویورک او تصمیم به بازگشت به نیویورک و حومه که داستین Boeckel (در حال حاضر سر مربی در نیویورک کاتولیک) استعفا داد و در سال 2016.

"بدیهی است که در این منطقه اجرا شد اما به طور کلی موفقیت چیزی است که من به یاد داشته باشید" Triggs گفت. "ضرب و شتم لورل ارتفاعات در دولت برگشتی در این سال واقعا خارج از غرفه. ما احساس ما می تواند کمین بعد از سه و نیم ساعت سوار که 3000 نفر وجود دارد و ما به ارمغان آورد مانند 40 طرفداران. برنده این یک تجربه بزرگ برای من است."

"این احساس در خانه"

Triggs گفت: انتقال خود را به عقب به برنامه صاف بود چرا که او هنوز هم تدریس در ساختمان و کار با بسیاری از همان دستیاران. جو Hasenfuss در حال حاضر 83 باقی مانده یک عضو از کارکنان خود را در چهار سال گذشته است. علامت Kinard پدر 2009 ستاره Ryan Kinard ادامه داد: برای اجرای برنامه های جوانان.

و در حالی که او هیجان زده به بیشتر وقت آزاد Triggs گفت: او به دنبال به جلو به تماشای نیویورک حومه بازی گهگاه در سال آینده. تروجان ها را پشت یکی از لیگ برتر بازیکن در 6-پا-6 rising ارشد به جلو Aidan pablo newton farley یک بخش من استخدام در افزایش دانشجوی سال دوم گارد نقطه Savon ساتون و چند امیدوار کننده تر از بازیکنان مانند افزایش junior مخفی آبجو و افزایش ارشد Alon Gorham.

در حال حاضر وجود دارد دو بالا-پروفایل پسران مربیگری بسکتبال موقعیت های موجود در YAIAA با مرکزی نیویورک کار هنوز به طور رسمی پس از پر کوین Schieler استعفا داد و در پایان فصل است.

این کار مثال در حومه نیویورک ایالات وب سایت کار باز خواهد شد به متقاضیان تا 29 مه.

"آنچه که او چهار سال گذشته بود را به برنده شدن در راه, اما همچنین ارائه ساختار و یک مدل برای بچه های ما" نیویورک حومه مدیر ورزشی مت مارشال گفت. "او یک تن با برنامه جوانان و واقعا در ارتباط با بچه ها کردم و خیلی خوب زیادی از مردم است."

اضافه شده Triggs: "هر کسی موقعیت خود ادامه خواهد داد موفقیت است که ما در آغاز این سال است. این یک فرصت عالی برای بازگشت به جای من بازی و جایی که من معلم بود و ملاقات بسیاری از همکاران.

"این احساس در خانه. من فکر می کنم من قادر به ایجاد خانه بهتر است و بازیکنان و مدرسه بهتر است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن