'این است که هرگز اشتباه به مردم عادلانه فرصت': کالیفرنیا به رای ACA 5

ACA 5 یک گزاره است که لغو کالیفرنیا ممنوعیت اقدام مثبت سیاست در دانشگاه های دولتی خواهد بود و در نوامبر. 3 انت

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

ACA 5 یک گزاره است که لغو کالیفرنیا ممنوعیت اقدام مثبت سیاست در دانشگاه های دولتی خواهد بود و در نوامبر. 3 انتخابات و رای گیری.

این پیشنهاد که به تصویب در مجلس ایالتی کالیفرنیا در ژوئن 10 و در مجلس سنا ایالتی کالیفرنیا در ژوئن 24, بود, به اتفاق آرا تایید شده توسط UC Board of Regents در اواسط ماه ژوئن. با توجه به بیانیه ای از UC دفتر رییس جمهور و تصویب آن را "کمک به نشانی سیستمیک و همیشگی نابرابری در آموزش و پرورش است."

اگر به تصویب رای دهندگان ACA 5 را لغو گزاره 209, اصلاحیه به دولت در قانون اساسی ممنوع است که در نظر گرفتن نژاد و جنسیت و قومیت در نهادهای عمومی.

پس از سرپا نگه داشتن. 209 گذشت در سال 1996 UC مدارس تلاش برای افزایش تنوع از طریق بررسی برنامه های کاربردی نگر سرمایه گذاری در تنوع برنامه ها و همکاری با K-12 مدرسه در جوامع محروم. این اقدامات شده اند کافی نیست اما در بازتاب کالیفرنیا تنوع در UC بدن دانش آموز با توجه به این بیانیه.

"نژادپرستی نظاممند دارای نفوذ هر بخشی از سیاه و قهوه ای و دانش آموزان برای زندگی نسل – از محله که در آن زندگی می کنند به فرصت های شغلی پدر و مادر خود را به بودجه خود را از مدارس دریافت" گفت: Buffy فتیله منطقه 15 assemblymember در ایمیل.

با توجه به دانشگاه فارغ التحصیل و دانشجو سازمان Dominick ویلیامز, تلاش برای لغو سرپا نگه داشتن. 209 منجر شد توسط دانشگاه UC برکلی دانشجویان. به عنوان سابق رئیس UC انجمن دانشجویان نژادی عدالت در حال حاضر مبارزات انتخاباتی بود که تاسیس شده توسط دانش آموزان که ملاقات در UC انجمن دانشجویان دانشجویی برگزاری اجلاس سران در ماه اوت سال 2018 ویلیامز کمک کرد شروع یک تلاش هماهنگ برای حمایت از لغو سرپا نگه داشتن. 209.

"UC برکلی دانشجویان باید لابی قانونگذاران در ساکرامنتو phonebanked و راه اندازی دیجیتال کمپین برای حمایت از تلاش های" ویلیامز گفت: در یک ایمیل.

وقتی که به میزبانی دولت در مجمع انتخاب کمیته پردیس آب و هوا در نوامبر سال 2019 ویلیامز و همکار UC برکلی دانشجویان مورین سیمونز و احمد به نام محمود در منطقه 79 Assemblymember شرلی وبر منجر به تلاش برای لغو سرپا نگه داشتن. 209 با توجه به ویلیامز.

وبر همراه با Assemblymembers مایک Gipson و میگوئل Santiago, برای اولین بار معرفی ACA 5 در ماه ژانویه 2019.

"ما احساس کردیم که سرپا نگه داشتن. 209 بود یک مانع بزرگ برای قادر بودن به اساسا رسیدگی به این مسائل است که دانش آموزان از رنگ مطرح شده قبل از صدراعظم" سیمونز گفت. "هر بار که ما را در بالا بردن مسائل مربوط به تجربه ما به ما گفته شد که آنها می توانند به آدرس این مسائل به خاطر سرپا نگه داشتن. 209 منع هر پاسخ."

افزایش پردیس junior Kyndall Dowell, که به ریاست نژادی عدالت در حال حاضر کمپین پس از سقوط 2019 و رهبری در دانشگاه تلاش برای لغو سرپا نگه داشتن. 209 گفت: در یک ایمیل که لغو سرپا نگه داشتن. 209 جاری شده هدف در UC برکلی در میان دانش آموزان سیاه پوست.

Dowell اضافه شده است که هنگامی که او دانشجوی سال اول این 2018-19 ASUC سنا تصویب قطعنامه ای برای لغو سرپا نگه داشتن. 209 بعد از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی مسابقه و حقوق صاحبان سهام مرکز منتشر شده یک گزارش که در آن UC برکلی به نام بدترین نمایشی موسسه برای دانش آموزان است.

"تصورات غلط در اطراف اقدام مثبت و چه کسی آن را کمک می کند تا بیش از که در آن لطمه می زند الشعاع گفتگو از آنچه در آن به معنی و به نظر می رسد برای به دست آوردن رادیکال آزادی و حقوق صاحبان سهام" Dowell گفت. "این است که هرگز اشتباه به مردم عادلانه فرصت است."

تماس با جسیکا لی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @JessicaLi57



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب