آن را هنوز هم بوی

خوانندگان خود را مجبور به زندگی در کارپینتریا به جرم "حقیقت ناخوشایند در مورد حشیش گزارش" اما مطمئن کمک می کند

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

خوانندگان خود را مجبور به زندگی در کارپینتریا به جرم "حقیقت ناخوشایند در مورد حشیش گزارش" اما مطمئن کمک می کند. چگونه بازی گاه به گاه نویسنده با واقعیت! در عجله برای اثبات یک نقطه که مشروط به استفاده از مجوز های غیر ضروری — اندرو برنج می نویسد که همه چیز را خوب در اینجا هیچ اثری از شاهدانه بو. اگر قطعه ای نیست بنابراین بدیهی است که ریاکارانه من می خواهم وسوسه بپرسید اگر نویسنده به سفر 101 از طریق شهر به تازگی.

در اینجا منطق در محل کار: "در حال حاضر شاهدانه فرمان در حال حاضر شامل الزامات سختگیرانه برای کنترل بو در کارپینتریا. و بر اساس عدم شکایت در بقیه شهرستان, آن را ناچیز موضوع در جاهای دیگر. سود خالص برای عموم از نیاز فنجان در تمام شاهدانه پروژه ؟ هیچ چیز."

بر خلاف وجود دارد مقدار زیادی از خوب آمده از اعمال کنترل بیشتر در مزارع شاهدانه در کارپینتریا. بوی فراگیر و مستمر در بسیاری از نقاط دره و مقامات موفق به حل این مشکل — که هر کسی را در اینجا می توانم به شما بگویم. در غیاب دیگر اقدامات موثر فنجان را حس بی نقص.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب