'آن را قدرتمند:' بازیکن بسکتبال کالج از نیویورک تظاهرات نژادپرستی امید به مدل نقش

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 8, 2020Kyree Generett می خواستم برای کمک

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

Kyree Generett می خواستم برای کمک به جامعه خود را.

او را دیدم صدمه دیده در خانواده و دوستان خود. او احساس صدمه دیده است.

او احساس درد و عصبانیت و ناامیدی پس از تماشای جورج فلوید کشته شده توسط یک مینیاپولیس افسر پلیس که به زانو در گردن او برای تقریبا نه ساعت در مه 25.

او تصمیم گرفت تا او اولین گام را در مورد تغییر خواهد بود برای پیوستن به در یک تظاهرات مسالمت آمیز در زادگاه خود. این کوتزتاون بسکتبال دانشگاه بازیکن سابق نیویورک بالا ستاره گفت: او با حضور سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض در پن پارک در نیویورک دوشنبه و متوقف شد توسط یکی دیگر از اعتراض روز شنبه آغاز شد که در قاره مربع است.

Generett گفت که او نقل مکان کرد و عاطفی از آنچه او را دیدم در تظاهرات.

"آن را گرفته بود. آن را قدرتمند" گفت: Generett یک جوان 19 ساله سیاه مرد و 2018 ویلیام پن دبیرستان فارغ التحصیل. "شما می بینید که مردم با هم برای برابری. من هرگز دیده می شود هر چیزی مانند آن. آن را قدرتمند دیدن شهردار و پلیس (کمیسر) صحبت کردن.

"آن صلح آمیز است. و آن را به من صدمه دیده است نیست شخصیت به طور مسالمت آمیز اعتراض و نشان دادن چهره من در جامعه است."

روز دوشنبه تظاهرات در نیویورک شامل حدود 200 نفر است. روز سه شنبه در اعتراض شامل بیش از بیش از 1500 معترضان.

Generett گفت: او را دیدم یک تعداد انگشت شماری از سابق YAIAA ورزشکاران در حضور و غیاب از جمله سابق شمال شرقی سه, ورزش, ورزشکار و زمان کوه سنت ماری آهنگ ورزشکار D. J. Hamilton.

افزایش کالج دبیرستان Generett گفت: او می داند که تظاهرات این هفته فقط یک گام در مبارزه علیه نژادپرستی و خشونت پلیس. او گفت که او هنوز هم آموزش خود را بر روی مسائل و یادگیری در مورد چه چیز دیگری می تواند انجام شود.

اما او گفت: او را با انگیزه باقی می ماند درگیر — هر دو را با تجارب خود و تمایل خود را برای ایجاد زندگی بهتر برای کودکان و نوجوانان در زادگاه خود.

"این تجربه به عنوان یک مرد سیاه و سفید است که من باید برای مقابله با," او گفت:. "به عنوان یک ورزشکار شما ببینید LeBron James و دیگران موضع و فعالان است. که باعث می شود من می خواهم برای دیدن چگونه پلت فرم من به عنوان یک دانش آموز کالج-ورزشکار و بازیکن بسکتبال می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

"امیدوارم این نشان می دهد که دیگران از من جوانتر می توانید با استفاده از صدای خود را برای کمک به مردم درک کنند که چه چیزی در جریان نیست OK."

بیشتر: من یک روزنامه نگار و یک مرد سیاه و سفید. در اینجا آنچه که دوست دارید.

بیشتر: تظاهرات مخالفان جنگ در صلح در نیویورک علیه خشونت پلیس افتخار جورج فلوید

تجربه نژادپرستی

دوران دبیرستان خود را روز Generett بود به خوبی شناخته شده و محبوب-دانش آموز-ورزشکار هر دو در نیویورک بالا و در سراسر شهرستان. او یکی از YAIAA را به عنوان بازیکن برتر ارشد و رهبری Bearcats در یک خیره کننده postseason اجرا به منطقه 3 بازی مسابقات قهرمانی. او به دست آورده از یک بورس تحصیلی به NCAA بخش دوم برنامه بسکتبال.

اما او در طول زندگی حرفه ای او گفت که او اغلب دریافت مضر و نژادپرستانه نظر از مخالفت با طرفداران و بخش.

"من رفتم به نیویورک پس از من شنیده بود که من خنگ که من زندگی در گتو بود که من یک قاتل که من یک پدر" گفت: Generett. "کسانی که همه چیز نیست درست است."

و Generett گفت که او تا به حال تجربه بودن با نژاد برفلد توسط پلیس — هر دو در نیویورک و کوتزتاون.

او کاهش یافته است به رفتن به جزئیات اما گفت که حوادث اتفاق افتاده اند که در آن او مشکوک شد و حتی متهم از انجام کارهایی که او انجام نداده است. و کسانی که حوادث را او می ترسم.

پس از رشد و خواندن که همه مردم بودند در حال حاضر تحت درمان مساوی زیرا مردان مانند دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور Generett گفت که او شروع به احساس می کنید که واقعا در این مورد.

"در ابتدا شما فکر می کنم این نوع عادی اما پس از آن شما متوجه است که چگونه باید آن را," او گفت: در مورد نژاد برفلد. "من نمی خواهد می گویند وجود دارد یک زمان خاص در حال رشد که من متوجه شدم اما زمانی که آن شروع می شود اتفاق می افتد به شما و سپس شما شروع به آن را دریافت. چیزهایی که واقعا برابر است."

Generett گفت: تجربه بازی های ورزشی کمک کرده اند او را در مقابله با این مسائل در طول زندگی اش.

او گفت که او تا حد زیادی بهره مند از داشتن یک مدل نقش در نیویورک بالا سر مربی کلوویس گالن یک مرد سیاه و سفید است که یک معلم آموزش و پرورش ویژه در مدرسه و پدر دو از هم تیمی های سابق خود.

داستان ادامه دارد پس از این ویدیو

اطلاعات بیشتر در مورد نژاد پرستی: کارشناسان نشان می دهد این باید به عنوان خوانده شده عنوان برای بزرگسالان و کودکان و نوجوانان

چیزی در مورد آن انجام: 100 راه شما می توانید اقدام علیه نژاد پرستی در حال حاضر

و پس از بازی با اغلب سیاه و سفید هم تیمی های در حال رشد و در مدرسه به او گفت که او آموخته است که بسیاری از داشتن مخلوطی از سفید و سیاه و سفید و اروپایی هم تیمی های دو سال گذشته در کالج.

و او معتقد است خود کالج هم تیمی شده اند قادر به یادگیری بسیاری از او.

"این یک شوک فرهنگی در ابتدا چون من تا به حال هرگز از هم تیمی های قبل از," او گفت:. "ما قطع تمام وقت. من فکر می کنم آن را یک شوک فرهنگی برای آنها به کسانی که مکالمات (در مورد نژاد) چرا که آنها شده اند از طریق چیزهایی که من از طریق بوده است. اما خوب به صورت شفاف با یکدیگر است."

اضافه گالن: "این یک معامله بزرگ است که شما را در ارتباط با مردم از زمینه های مختلف و آنها را درک کنید و در معرض یک جهان بینی متفاوت است. ما به عنوان یک جامعه باید بیشتر به روایات مختلف است."

Generett گفت که او و هم تیمی های خود را در مورد مسائل نژادی چندین بار در دو سال گذشته اما مکالمات تبدیل شده اند بیشتر شایع در طول هفته گذشته به عنوان اعتراض در سراسر کشور در پی فلوید مرگ است.

این کوتزتاون بسکتبال مردان تیم تا به حال یک زوم جلسه روز چهارشنبه به بحث نژادی و بی عدالتی در کشور است. خرس طلایی سر مربی برنی Driscoll سفید است اما این برنامه در هر دو سیاه و سفید دستیاران. Generett گفت: همه از تیم سفید مربیان و بازیکنان بدقت گوش و می خواستم برای یادگیری در مورد سیاه بازیکنان با تجربه.

"این واقعا به معنی زیادی" Generett گفت. "آنها نشان داد آنها مراقبت و من می توانم به آنها اعتماد. آموزش و پرورش بیشتر آنها دریافت بیشتر آنها می دانند که ما از کجا آمدیم و به همین دلیل ما نا امید هستید.

"این اجازه می دهد تا سفید من دوستان و هم تیمی که واقعا نمی فهمم این اجازه می دهد تا آنها را به احساس می کنید برای ما."

گام های بعدی

Generett است که در حال حاضر به دنبال راه هایی برای کمک به کودکان و نوجوانان در حال رشد در نیویورک.

یک آموزش متوسطه عمده او قصد دارد به عنوان یک معلم ریاضی و امیدوار است برای پیدا کردن یک فرصت در شهر نیویورک مدرسه منطقه پس از فارغ التحصیلی کالج. او را صرف این تابستان مشغول به کار در آموزش و پرورش پروژه تحقیقاتی با دانشجویان از دانشگاه های سراسر کشور است.

"من می خواهم به آن سیاه و سفید مدل نقش من می خواهم به آن معلم است که من تا به حال هرگز," Generett گفت. "من در آن صندلی. من که بچه بنابراین من می تواند به مقدار زیادی. من می خواهم برای الهام بخشیدن و شکل پدر به این بچه ها در آینده."

او دیگر قصد دارد در این میان است. Generett به تازگی شروع به برقراری ارتباط با سابق نیویورک کاتولیک ستاره و زمان منموته بازیکن بسکتبال Melik مارتین در مورد ابتکار به نام دیدن بیشتر پایه خوبی که در نظر دارد برای آموزش کودکان و نوجوانان در پنسیلوانیا مرکزی در مورد سواد مالی و چگونه به موفقیت در زندگی است. این سازمان آغاز شده توسط مارتین و سابق نیویورک شهرستان دانشجو-ورزشکاران Jared جوان, Jaime Orr و Jalen Gorham. این سازمان در حال برنامه ریزی یک رویداد کیکآف در اوت 15, هر چند محل باقی می ماند تا مشخص شود با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

مارتین یک مرد سیاه و سفید است که اعضای خانواده که اعتراض در نیویورک در این هفته گفت: او را با افتخار به دیدن هم تیمی های سابق و رقبای Generett و همیلتون وام صدای خود را به جامعه.

"این برادر من" مارتین گفت: از Generett. "ما در حال تلاش برای بالا بردن و نشان دادن مثبت و نور در جامعه ما است. اما آن را ناراحت کننده دولت است که ما در حال حاضر. چیزهایی وجود دارند که ما نیاز به تغییر است."

اضافه همیلتون: "من به مختلف تظاهرات قبل از, اما آن را متفاوت بود به اعتراض برای عدالت اجتماعی و برابری در شهر ما با مردم من را دیده اند در برای همیشه لطفا برای. Kyree و من AAU بسکتبال با هم به تجربه ای که با او و دیگران آن را فقط یک احساس متفاوت. خوب بود برای دیدن جامعه در آینده با هم."

مردان سیاه و سفید مصاحبه برای این داستان گفت: همه آنها بر این باورند که اولین گام در مبارزه نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس ارتباطی است و در حال حاضر به گوش دادن. همیلتون پیشنهاد مردم از همه نژادها رفتن به شهرستان و جلسات هیئت مدیره مدرسه. گالن که گفت: او را از صحبت با فرزندان خود در مورد نحوه عمل در اطراف افسران پلیس گفت: مردم نیاز به تماس از رفتار نژادپرستانه زمانی که آنها آن را ببینید.

Generett گفت که او می خواهم برای دیدن سفید خود را دوستان صحبت کردن و نگه داشتن خود را پاسخگو وقتی که می آید به اعتقاد نژادپرستانه کلیشه. او گفت: دهها "اتحاد برای جلوگیری بنابراین ما لازم نیست که به نگرانی در زندگی ما است."

Generett گفت: او هنوز هم مقدار زیادی برای یادگیری در مورد مسائل است که او صدمه دیده جامعه است. اما کسانی که در اطراف او در حال حاضر افتخار ابتکار عمل او نشان داده شده است — هر دو با اعتراض و تلاش برای کمک به بچه ها در نیویورک.

"شاید یکی دیگر از فرصت خود را برای او اما آن را بزرگ برای بچه مثل Kyree به می خواهید به آمده به عقب در اینجا" گفت: گالن نیویورک مادری که فارغ التحصیل شد و در بازی های بسکتبال در دانشگاه لینکلن. "هنگامی که شما تشخیص چه بچه ها رو بر اساس روز به روز در مدرسه ما در منطقه است که از لحاظ اقتصادی افسرده می بینید شکاف است که می تواند پر شود برای حمایت از. این یک معامله بزرگ برای کسی مثل او را به می خواهید به اینجا می آیند.

"من نمی دانم که مردم می دانند چه مرگ جورج فلوید مدلول به مردان سیاه و سفید. اما من فقط تبدیل 45 و این اولین بار است که من دیده ام یک بسیج از فرهنگ است که به لحاظ اجتماعی آگاه به آشکار و پنهان نژاد پرستی در این کشور است. و این چیزی است که آن را به ایجاد تغییر است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن