'آن را نگه داشتن تا ما آینده': نا امید Pa. ساکنان صبر کنید ماه بیکاری پرداخت

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 10:44 PM EDT Jun 21, 2020پس از مبارزه مشغول سیگنال برای آنچه به نظر می ر

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

پس از مبارزه مشغول سیگنال برای آنچه به نظر می رسید مانند ابدیت, من در نهایت شنیده زندگی در انتهای دیگر خط. تماس بود اتصال. من نفس من برگزار شد — من تمام صبح که منجر به این لحظه.

من به نام پنسیلوانیا وزارت کار و صنعت را جبران بیکاری hotline تقریبا 50 بار قبل از این خط متصل می شود و من منتظر نگه دارید و برای نزدیک به سه ساعت است. من thiiiis نزدیک به سوالات من پاسخ داده است.

وجود دارد یک مکث کوتاه و سپس...تماس کاهش یافته است. دفاتر به نظر میرسد که بسته شده برای این روز است.

در سر من کاهش یافته و به زانو من و فریاد زد به سمت آسمان است. در واقع من فقط پرتاب گوشی من روی نیمکت.

در هر صورت من احساس درماندگی.

مانند هزاران نفر دیگر از ساکنان نیوکاسل, من کاربردی برای مزایای بیکاری از طریق دولت بیکاری را بدست آورد در اوایل ماه آوریل. من خوش شانس هستم که به هنوز اما من ساعت — و کسانی که بیشتر از من York Daily Record همکاران — به طور موقت قطع با توجه به COVID-19.

و پس از هفته ها از سردرگمی چرا من بیکاری ادعا نیست که پرداخت می شود, که من پیدا کردم هیچ پاسخ به سوالات من در دولت ، و مهم نیست که چگونه بسیاری از بار من ضربه دوباره شماره گیری در تلفن من من هرگز از طریق به پنسیلوانیا بیکاری دفتر مرکز تماس.

اما من می دانستم که من تنها نبود.

من در زمان به Facebook و شنیده از مردم محلی بودند که در یک قایق مشابه و پس از نوشتن دو مقاله در مورد دولت فعلی بیکاری سیستم من شروع فیلدینگ تماس های متعدد یک روز از مردم به دنبال پاسخ و پول خود را.

خوشبختانه من پرداخت و سرانجام از طریق, اما نه همه من صحبت شده خیلی خوش شانس.

برخی از مردم من فرستاده خود را با گلایه از هرگز خود را بیکاری پین شماره توفنده وب سایت پرداخت های از دست رفته و فقط به طور کلی سردرگمی است.

و پس از من در کسب و کار از پاسخ به سوالات من مجموعه ای از برای پیدا کردن پاسخ که چرا بسیاری از مردم تلاش کرده اند برای دریافت پرداخت های بیکاری به آنها بدهکار چند ماه گذشته است.

پنسیلوانیا بیکاری: پاسخ سوالات شما

در اینجا آنچه که من در بر داشت.

تنها 15 درصد از مطالبات پرداخت شده است

آن می رود چیزی شبیه به این.

ساعت در سمت چپ نگه دارید. مرکز تماس کارکنان که اصلا پاسخ. پورتال های آنلاین که در سمت چپ هزاران نفر از بیکاری پنسیلوانیا ساکنان خاراندن سر خود را.

این از ویژگی های یک بیکاری سیستم است که موجب خشم از ساکنان پنسیلوانیا به عنوان معاملات با یک بحران بی سابقه ای: نیاز فوری به قیف بیش از یک میلیارد دلار در دولت های فدرال و ایالتی مزایای بیکاری به کسانی که furloughed یا بیکار.

Coronavirus از دست دادن شغل: چگونه به فایل برای بیکاری در پنسیلوانیا اگر شغل خود را تحت تاثیر قرار است توسط coronavirus

می آید در یک شگفت انگیز زمان — از مارس 15, دولت دریافت کرده است 2.6 میلیون مدعیان و پرداخت بیش از 16 میلیارد دلار در مزایای بیکاری گفت: کار و صنعت وزیر جری Oleksiak.

که تنها حدود 15 درصد از تمام ادعا می کند.

غرق نیاز دولت وزارت کار و صنعت درهم برای استخدام صدها اضافی ادعا adjudicators و کارکنان مرکز تماس برای پاسخ به هجوم ادعا می کند.

اما این هنوز کافی نیست.

برخی از ساکنان رفته هفته بدون درآمد. دیگران چپ جذاب ادعا را تکذیب کرد و یا انتظار برای تماس مجدد. هنوز هم دیگران بدانم که اگر آنها حتی در زمینه بیکاری به درستی.

سه دلیل برای تاخیر فراتر از 21 روز: مسائل مربوط به معافیت درآمد و وضعیت شغلی و یا نگرانی بیش از یک کارمند به طور داوطلبانه ترک یک کار Oleksiak توضیح داد.

و به پرتاب یکی دیگر از آچار به مخلوط به عنوان برنامه های کاربردی همچنان به شمع تا این بخش پرچم 58,000 ادعا می کند برای تایید بعد از scammers هدفمند این برنامه در سراسر کشور. مرتب کردن تقلب از معتبر ادعا کرده است با تاخیر مزایای برای برخی از افرادی که نیاز به ادعای خود بررسی توسط غرق بخش.

بیکاری کلاهبرداری: چگونه کلاهبرداران با استفاده از پنسیلوانیا تعداد مدعیان بیکاری به پول نقد در

در ضمن تماس با مرکز کارکنان را افزایش داده اند — 70 بازنشسته کارگران بازگشت به گروه در ماه آوریل برای رسیدگی به هجوم تماس.

اما مسائل هنوز هم وجود دارد: برخی از تماس گیرنده قطع شده پس از انتظار در تلفن برای ساعت.

و برای بسیاری از ساکنان نیوکاسل بهبود نمی آیند به اندازه کافی سریع.

داستان زیر را ادامه می دهد تصویری.

"این یکی از چند بار در زندگی من همیشه احساس نا امید کننده'

رابرت Holdsworth همیشه می خواستم برای شروع ساخت و ساز خود شرکت.

و پس از سال صرفه جویی و در نهایت خود را از یارانه مسکن او شروع به Holdsworth صفحه اصلی بهبود در جانزتاون در ماه ژوئن گذشته.

اما مانند بسیاری از آمریکایی ها رمان coronavirus آمار کسب و کار خود را سخت است. او برای اعمال یک فاجعه وام با دولت اما رد شد. و به عنوان فرماندار تام گرگ اجرا یک ایالت shutdown او گفته بود که او نیاز به توقف تمام عملیات.

"یک هیچ شکل آن را در طول ما شلوغ ترین زمان از سال — بهار" Holdsworth گفت. "همه چیز میدارد تا در بهار برای ما بود و من با تکیه بر بسیاری از این آینده شغل به پرداخت هزینه برای تجهیزات و به استخدام چهار کارکنان."

هیچ راهی برای Holdsworth به اطراف آن است. اگر او نبود کار دولت می تواند لغو مجوز ساخت و ساز خود را.

Holdsworth تعجب شده بود که دولت آغاز خواهد شد برنامه های کاربردی پذیرش از کارگران خود اشتغال مانند او به طوری که او غافلگیر شده بود وقتی که او با بررسی وب سایت در مارس و دیدم که نرم افزار پورتال باز شد.

او سعی کرد به سرعت تکمیل برنامه های خود را. اما این سایت تا به حال اشکالات و خطاهای او گفت و چه باید 20 دقیقه فرایند در زمان نزدیک به دو ساعت.

پرداخت خود را برای اولین بار فرستاده شده به بانکی در آمریکا ReliaCard او تا به حال مورد استفاده در سال است. که منجر به یک روند طولانی تایید هویت خود و در انتظار سه هفته بیشتر به دریافت کارت اعتباری برای دریافت وجوه.

او backlogged ادعای او اما تنها دریافت بخش کوچکی از آنچه که او بدهکار است.

پس از گرفتن اولیه پرداخت پول را متوقف کرده و او نمی داند چرا.

"من نام آنها را به 2,300 بار در طول دوره از یک روز زن و شوهر قبل از من در نهایت از طریق" Holdsworth گفت: "اما من هنوز هم گفته بود من فقط باید برای آن صبر کنید."

Holdsworth یک پسر است. او دارای هزینه است. و او معتقد است که این خواهد بود یک مدت طولانی قبل از او می تواند شروع به کسب و کار خود را دوباره اگر تا کنون.

"من به برخی از شغل آینده, اما من لازم نیست که به پرداخت پول برای تجهیزات" Holdsworth گفت. "من حتی نمی توانیم به اجاره دامپستر برای این کار من برنامه ریزی شده در چند هفته."

در حال حاضر او احساس می کند مانند او را در وقفه.

"شده است وجود دارد مقدار زیادی از استرس کل این تعطیلی برای همه" او گفت:. "اما آن را یکی از چند بار در زندگی من, من همیشه احساس نا امید کننده است."

'آن بوده است جهنم'

کری سلامی مشغول به کار در صنعت مهمان نوازی برای تقریبا 30 سال — آن را واقعا می دانم که او, او گفت:.

اما زمانی که اتحادیه لیگ فیلادلفیا بسته مطابق با ایالت محدودیت او در بر داشت خودش را از کار برای اولین بار در زندگی خود.

به دنبال کمک سلامی کاربردی برای مزایای بیکاری در آوریل 26.

تا کنون او را تنها دریافت یک پرداخت. شوهرش alos دریافت مزایای بیکاری کرده اند خوشبخت با جبران خسارت است.

"آن بوده است جهنم و لوایح و علت" سلامی گفت. "من سخت کار می کرد در طول سال. من هرگز از کار و در حال حاضر زمانی که من نیاز دارد به کمک هیچ کس وجود دارد برای کمک به. فقط جهنم است. و به زودی من نمی ممکن است قادر به پرداخت وام مسکن."

او شده است به اندازه کافی خوش شانس به در تکیه خانواده اش, او گفت:. اما به زودی او ممکن است مجبور به شیب به پس انداز بازنشستگی.

"من 60 سال و این کاملا پرتاب من برای یک حلقه" سلامی گفت. "من می خواستم به بازنشسته در چند سال اما در حال حاضر من نمی دانم چه باید بکنید. من باید برای شروع بیش از. و این منصفانه نیست. من می دانم که هیچ یک از خواسته برای COVID 19, اما من احساس می کنم دولت باید بیشتر آماده شده است."

"وجود دارد یک شانس بسیار واقعی است که من خواهد شد و من از دست دادن فرزندان و خانمان'

آماندا کری را پسران دوقلو فقط تبدیل سه سال در روز جمعه.

آن سخت است برای پیدا کردن راه هایی برای جشن — و دلایل به جشن در طول این بیماری همه گیر -- اما او خم جهنم در ساخت این روز ویژه برای کودکان خود را به هر حال.

آن را در ماه فوریه قبل از coronavirus منجر به یک ایالت shutdown که مادر کار متوقف شد به مراقبت از کودکان.

کری مشغول به کار بود به عنوان یک راننده برای بارگذاری و Doordash هنگامی که او را دیدم coronavirus ساخت راه خود را به پنسیلوانیا است. و به عنوان یک مادر نگران او رسیده به کودکان و مهد کودک برای مشاوره.

دوقلوها در حال ضعف سيستم ايمنی. آنها متولد 11 هفته در اوایل و مسائل تنفسی. به او گفته شد نگه داشتن آنها را در مهد کودک بود و نه باهوش ترین تصمیم برای سلامت خود.

"به طوری که معنای آنها برای رفتن به صفحه اصلی و بنابراین من" کری گفت.

از آنجا که برنامه برای فرفره کارگران باز نمی شود تا اواسط ماه مارس کری برای اولین بار او را تکذیب کرده مزایای بیکاری. او قادر به دوباره درخواست مارس 18 از طریق خود کارگران نرم افزار.

"اما از آنجا که وجود دارد خیلی ترافیک در وب سایت," او گفت:. "من برنامه سقوط کرد و ادعای من غیر فعال شد."

یک ایمیل ارسال شد به کری گفتن او سیستم را شکل backlogging مسئله ناشی از تصادف به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. او به نام خط مذهبی و هنگامی که او در نهایت از طریق کری گفته شد آنها تا به حال یک آدرس در فایل برای خانه او زندگی می کردند هرگز در.

او از کار به مدت دو ماه و نیم قبل از دریافت هر گونه پرداخت. برای 16 هفته او شده است واجد شرایط برای دریافت غرامت او را تنها با دریافت چهار و در مجموع حدود 1500 دلار است.

او صاحبخانه است که درک او گفت: اما او یک $800 قبض برق و ترس او به زودی او را از دست بدهند مسکن.

مشکل دیگر این است که او کودکان در مهد کودک از طریق Pre-K شمارش دولت prekindergarten برنامه برای خانواده های کم درآمد. مهد کودک مراقبت برای حدود 300 کودکان و کری را احساس نمی کند راحت ارسال آنها را به یک گروه بزرگ.

"بنابراین در حال حاضر مسئله این است که من نمی توانم پیدا کردن مقرون به صرفه مهد کودک برای بچه ها و پیدا کردن یک کارفرما است که مایل به کار با برنامه من" او گفت:.

کری همچنین دارای یک پا عمل جراحی برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه که به او پاهای خود را به مدت 6 تا 8 هفته.

"من آرزو می کنم من باید آن را انجام داده اما من آنقدر درد که من زیادی ندارد از یک انتخاب دیگر" کری گفت. "اکثریت قریب به اتفاق تجربه من این است در انبار و خدمات غذایی و خرده فروشی و من فقط می تواند آن دسته از مشاغل با شرایط من در حال حاضر است."

این یک دلخراش به فکر کردن در مورد او گفت: "اما کری تا به حال به ترتیبات با کودکان پدر به حضانت دوقلوها اگر بدتر می آید به بدتر است."

"وجود دارد یک شانس بسیار واقعی است که من شما را از دست کودکان و بی خانمان در سه ماه آینده," او گفت:. "من هرگز ترس در زندگی من است."

'آن را نگه داشتن تا ما آینده'

کهربا Adams' وضعیت کمی متفاوت است او اذعان می کند.

او کار در Conestoga مشاهده پرستاری و توانبخشی در لنکستر هنگامی که او از کار اخراج شد کار خود را.

آدامز این است که یک پرستار عملی مجاز است اما کار نکرده دست است که ظرفیت برای سال. او را به عنوان یک کسب و کار توسعه رابط در بخش پذیرش برای مرکز پرستاری که تا به حال برخی از مهمترین COVID مربوط به مرگ و میر در این شهرستان است.

نقش خود را معطوف به کروناویروس گرفتار امور خارجه و یکی از وظایف به طور منظم چک کردن کارکنان در دماهای آنها آمد به داخل ساختمان.

"یک روز مدیر منابع انسانی به نام من نشست و گفت:" من می خواهم به شما هشدار می دهند نیروی انسانی است واقعا بد در طبقه "یا با مردم ترک و یا فقط خود بیمار و یا هر آنچه که" او به یاد می آورد. "'و کلمه ای رو که شما یک پرستار است. بنابراین من می خواهم به شما هشدار می دهند ممکن است پایین آمده به ما گفتن شما شما باید برای تغییر بخش و کار به عنوان یک پرستار است.'"

آدامز با تعجب به مکالمه. او را استخدام برای کار به عنوان یک پرستار و احساس ناعادلانه به گوشه ای رانده.

"خوب اگر من را قبول نمی کند که" او پرسید. "گفتند: پس شما اخراج خواهد شد و ما گزارش خود را پرستاری مجوز به دولت است.'"

این یک تهدید بود او فکر می کردم اما بعد از آن چند روز بعد او گفت که او نیاز به تعویض بخش به کار به عنوان یک پرستار و ساعت تنظیم شود. او تنها دو روز از آموزش است.

او در صحبت با همسرش در مورد وضعیت که همان شب و احساس نمی راحت گرفتن در این کار به خصوص زمانی که او 6 ساله پسر به نگرانی در مورد.

"من در رفت و صبح روز بعد و کسی گفت: وجود 6 مرگ و میر بیشتر شب گذشته" آدامز گفت. "بنابراین من فکر می کنم در آن لحظه من بود و من نمی خواهم به انجام این کار است."

او از کار اخراج شد.

که در مارس 16 و آدامز در زمینه بیکاری که همان شب. او موفق به دریافت پین و مالی, تعیین, نامه تمام سرعت نسبتا احتمالا ظرف دو هفته.

"بنابراین من فکر کردم این ممکن است بسیار بد," او گفت:.

اما پس از آن او رفت و یک ماه بدون هیچ پرداخت و یا هر گونه عزم نامه.

هنگامی که او در نهایت از طریق چت و به بررسی وضعیت پرونده, آنها به او گفت که آنها تا به حال حتی او را گرفته مورد به او exemployer نشده است.

"چیزهایی که در حال بدیهی است که گرفتن تنگ" آدامز گفت.

دو ماه پس از او شود و او هنوز دریافت نکرده هر پرداخت یا تعیین نامه.

"آن را نگه داشتن تا ما آینده" آدامز گفت. "مثل من چه هستم رفتن به نیاز به انجام آن است."

همچنین علاقه:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن