آن را هنوز هم یک بیماری همه گیر همه

این ویروس است که باعث COVID-19 منتقل می شود زمانی که ما تنفس در هوایی که فرد آلوده exhales. از وجود این ماده ا

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

این ویروس است که باعث COVID-19 منتقل می شود زمانی که ما تنفس در هوایی که فرد آلوده exhales. از وجود این ماده از احتمالات.

تنفس در فقط یک ذره از COVID-19 ویروس بعید است که برای آلوده کردن یک فرد. آن را نمی ممکن است زمین در مطلوب همراه آلوده. تنفس 10,000 ویروس ذرات و احتمال عفونت را افزایش می دهد درآمده است.

بازدم هوا نزدیک به یک فرد آلوده خواهد شد که غلظت بالایی از ویروس را در آن. دورتر از فرد غلظت کاهش می یابد به عنوان هوا گسترش می یابد. این است که چرا ما فاصله از سایر افراد است. دورتر بهتر.

خارج ملایم وزش ضربات دور و توان ویروس. غلظت گسترش می یابد و در نهایت کاهش می یابد به یک نقطه که در آن بعید است که برای آلوده کردن هر کس دیگری. دوباره آن را به یک بازی از احتمالات و آن بستگی دارد که چگونه بسیاری از افراد آلوده در اطراف چگونه نزدیک آنها به شما که راه باد.

دوچرخه سواری و یا دویدن در خارج به عنوان طولانی به عنوان یکی است که احاطه شده توسط یک گروه بزرگی از مردم باید امن و نیاز به یک ماسک. ساحل نیز باید در یک مکان امن به عنوان وجود دارد معمولا وزش نسیم تا حدی ملایم دوباره ارائه شده مردم در حفظ و مناسب با فاصله از دیگر گروه از مردم است.

اگر تنها مستاجر در یک ماشین رانندگی نباید نیاز به یک ماسک. اضافه کردن یک مسافر در ماشین ؟ رول کردن ویندوز — و یا به نوبه خود ماشین دریچه به ضربه در هوای تازه از خارج و رول ویندوز پایین فقط یک ترک در حدود یک چهارم اینچ به ایجاد یک مکش که طب مکمل به طور بالقوه خطرناک بازدم هوا. (برای تست مکش نگه دارید تا یک ورق کاغذ به پنجره. آن را باید در آنجا بمانند و اگر مکش در اثر است.)

ترکیب جریان هوا با پوشیدن ماسک های خانگی برای نگه داشتن بازدم هوا از باد به چهره مردم و کسانی که اقدامات احتیاطی ساده باید کمک به کاهش احتمال ویروس منتقل می شود و از فردی به فرد دیگر در حالی که سوار یک ماشین با هم.

چرا که هر کسی به اشتراک گذاری یک خودرو با یک فرد آلوده? بسیاری از COVID بیماران بدون علامت که بدان معنی است که آنها حتی نمی دانند که آنها آن را داشته باشد اما آنها می توانند با انتقال آن به دیگران.

در داخل خانه دو باز کردن پنجره ها و یا درب یکی در هر طرف از اتاق ایجاد یک صلیب-پیش نویس به تیراندازی هوایی در یک طرف و از طرف دیگر است. دو فن می تواند در راه همان یک باد هوا از خارج و دیگر فن در سمت دیگر اتاق است که باد داغ در هوای اتاق.

و پوشیدن یک ماسک ممکن است کمک به محافظت از دیگران است. هوایی که تنفس می کنیم را نمی بینی به جلو به همان اندازه و یا نسبت به افراد دیگر.

تراکم ویروس در هوا که تنفس می کنیم یکی از عوامل است. یکی دیگر از عامل زمان است. چه مدت ما در یک برنامه به طور بالقوه آلوده محیط زیست ؟ دیگر ما صرف در یک محل, احاطه شده توسط افراد دیگر تنفس در آلوده هوا بالاتر شانس ما برای تبدیل شدن به آلوده.

راه رفتن گذشته یک فرد آلوده در یک منطقه به خوبی تهویه است که به عنوان خطرناک به عنوان صرف زمان طولانی با هم با فرد آلوده در یک منطقه محصور در خشکی و در صورتی که ندانسته آلوده فرد با پوشیدن ماسک هوا بازدم آنها نیست دمیده در صورت خود را.

فقط به یاد داشته باشید: COVID-19 ویروس در درجه اول منتقل تنفس در هوایی که یک فرد آلوده به بیرون رفته. ما نیاز به کشف کردن که چگونه به تهویه ساختمان های ما به طوری بازدم هوا کشیده شده است به دور از سایر افراد است. خارج است و به احتمال زیاد یک جای امن می شود تا زمانی که ما بیش از حد به افراد دیگر.

و یا چگونه در مورد آرایشگران پوشیدن یک ماسک با دو شلنگ یک برای تنفس در هوای پاک از یک محل امن دیگری برای تنفس کردن به طور بالقوه آلوده هوا به محل دیگری به اندازه کافی دور از مشتری است. ساده شیر یک طرفه در هر شلنگ را اجرا جهت جریان هوا. همراه با تهویه مناسب و معقول در داخل خانه و برخی به اندازه کافی از هم جدا صندلی در خارج از منزل برای مشتریان انتظار و شاید من می تواند به کوتاه کردن مو دوباره.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب