'عجیب است': دانشجویان UC برکلی در تصمیم گیری برای گرفتن شکاف ترم

تأمل می کنند نا امید از تجربه کالج مجازی، دانشجویان UC برکلی که برای برداشت این ترم انتخاب شده اند، هنوز مشغول

توسط NEWSWORLDS در 11 شهریور 1399
تأمل می کنند

نا امید از تجربه کالج مجازی، دانشجویان UC برکلی که برای برداشت این ترم انتخاب شده اند، هنوز مشغول نگه داشتن هستند.

دانش آموزانی که یک سال شکاف می مصرف می کنند، کارهای مختلفی را در برکلی و خارج از آن انجام می دهند. اگرچه بسیاری هنوز در فوق برنامه های آنلاین شرکت می کنند یا در برکلی زندگی می کنند، اما برخی گفتند که احساس می کند زندگی واقعی در انتظار است.

دلیل اصلی ذکر شده برای گرفتن یک سال شکاف یا ترم تجربه یادگیری مجازی همراه با هزینه بالای شهریه بود.

میندی دای در یک پیام فیس بوک گفت: «من خارج از ایالت هستم و توجیه آن به خودم واقعاً سخت بود که آنقدر برای تجربه کالج آنلاین پرداخت کنم.» "من هنوز هم احساس می کنم و نه ملانکولی در مورد آن به دلیل من می دانم که آن را در واقع همان برکلی که من می دانستم نیست."

دای که ارشد پردیس می شد، باز هم برای کار پاره وقتش در تعاونی ها در برکلی زندگی خواهد کرد و سعی خواهد کرد ذن درونی را در وقت آزادش پیدا کند.

برخی از دانشجویانی که در اصل برای فارغ التحصیلی در پاییز امسال میله شده بودند، تصمیم به گرفتن یک ترم شکاف و فارغ التحصیلی در بهار را گرفت تا بتونند با دوستان فارغ التحصیل شوند.

اومکار واینگانکار که ارشد پردیس می شد، به جای فارغ التحصیلی زودهنگام، برای کناره گیری و ادامه کارآموزی تابستانی خود در یک استارتاپ انتخاب شد.

واینگانکار در یک پیام فیس بوک گفت: «اکنون تنها دلایل من برای ماندن در مدرسه برای توسعه و رشد شخصی است.»

دیگر دانشجویان UC برکلی به کشورهای خود بازگشته اند. دیوید لیم که پاییز امسال دانشجوی سال دوم پردیس بود، در طول ترم بهار ۲۰۲۰ کلاس های آنلاین گرفت و تمرکز یا درخواست کمک در ساعات اداری را دشوار یافت.

پس از ترم پاییز ۲۰۲۰ مجازی شد، لیم تصمیم گرفت قبل از بازگشت خدمت سربازی اجباری خود را در کره به پایان برگرداند.

لیم در فیس بوک مسنجر گفت: «دور بودن از محوطه دانشگاه باعث شده است که تمام چیزهای کوچکی را که برایش گرفتم از دست بدهم.» "نه تنها من از دست در حال اجرا به دوستان من در حالی که رفتن به سخنرانی، بلکه جلسات مطالعه یک شبه در پشته اصلی (که، در آن زمان، من نفرت)."

او تا پایان خدمت سربازی ۱۸ ماهه لیم در ماه مه ۲۰۲۲ گفت امیدوار است که دیگر همه گیر وجود نخواهد داشت.

Michał Nehring ، که می توانست ارشد پردیس در پاییز امسال ، گفت که او مهم نیست به عقب نشینی فارغ التحصیلی خود را تا کلاس ها بازگشت آفلاین.

نهرینگ در فیس بوک مسنجر گفت: «مطالعه بیشتر از حضور در کلاس ها وجود دارد.» "همچنین در مورد تعاملات، ملاقات با افراد جدید و شرکت در و کمک به زندگی پردیس است."

این ترم نهرینگ برای وزارت آب و هوا در لهستان کار خواهد کرد و اشتیاق خود را به کار در بخش دولتی برآورده خواهد کرد.

لیام دانکن که ارشد پردیس می شد، در حال انجام تحقیقات از راه دور با آزمایشگاه جان کوتس و تدریس خصوصی برای صرفه جویی در پول برای مدرسه تحصیلات تکمیلی است. Zoe Merz, who would have been a campus senior, is working full-time as an intern for ZestBio, a biosynthesis startup in Emeryville. جکسون استارکی، که می توانست یک جوان پردیس باشد، در حال گرفتن کلاس های کالج جامعه برای انتقال اعتبارات برای تحقق الزامات وسعت است.

والدو چاوز که ارشد پردیس می شد، در بیانیه ای گفت: «هیچ نقطه ای برای عجله نیست، به خصوص در این زمان ها.» "فقط به این دلیل که ما یک ترم شکاف گرفتیم به این معنا نیست که وقت را تلف می کنیم."

چاوز در حال حاضر در سن دیگو است که در کارآموزی با این شهر کار می کند.

در مورد اینکه آیا دانشجویان UC برکلی در بهار به محوطه دانشگاه برمی گردند یا نه، برخی گفتند که دوباره ثبت نام خواهند کرد تا به موقع فارغ التحصیل شوند، در حالی که برخی دیگر گفتند تصمیم آنها وابسته به این خواهد بود که آیا بهار آنلاین است یا نه.

دانکن در یک پیام فیس بوک گفت: «برکلی تا به حال به خانه من تبدیل شده است.» "این احساس می کند که من در یک استراحت مدرسه بسیار طولانی هستم، و زندگی واقعی در انتظار است تا زمانی که من به عقب برگردیم. قطعا دلم براش تنگ شده"

تماس با کاترین Hsu در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب