"این فوق العاده رقابتی:' نیویورک حومه بسکتبال a family affair با مربیگری استخدام

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 2:52 PM EDT Jul 21, 2020این است میچ کمپ رویایی برای یک زمان طولانی. او

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

این است میچ کمپ رویایی برای یک زمان طولانی.

او می خواست می شود یک سر مربی تیم بسکتبال اما نه فقط در هر نقطه. او می خواست به در مادر آلما محل که به او آموخت که به عشق بسکتبال.

او انجام شده است که هدف این هفته است.

کمپ تصویب شد به نیویورک و حومه را تیم اول دانشگاه یا دانشکده پسران بسکتبال مربی در مدرسه منطقه مدیره جلسه دوشنبه شب. او طول می کشد برای زمان طولانی تروجان ها مربی تام Triggs که پا را در یک سال پس از بازنشستگی از تدریس در مدرسه.

"زمانی که من شروع به مربیگری هدف این بود که در نهایت در نیویورک حومه" کمپ روز سه شنبه گفت. "من می خواستم به مربی که در آن بازی کردم و به بازگشت به جایی که به من داد خیلی.

"این سورئال اما دوست من ما آموزش بازیکنان در آن طول می کشد کار سخت و فداکاری و تعهد است. همه چیز در زندگی به دست آورده است, و من مشغول به کار بسیار سخت و اختصاصی خودم به بسکتبال است. که کار سخت می پردازد."

بیشتر: "این احساس مانند صفحه اصلی:' دیرین نیویورک حومه hoops مربی استعفا داد پس از کمک به احیای برنامه

بیشتر: "تنها کار من:" چرا مرکزی نیویورک جدید hoops مربی و بعد فورا رفت واز پشت در بازی

نیویورک و حومه را JV مربی و تیم اول دانشگاه یا دانشکده دستیار سه فصل اخیر کمپ standout بازیکن برای تروجان ها به پایان رسید و کار خود را در سال 2009 سوم در این برنامه تمام وقت به ثمر رساند لیست با 1,316 امتیاز. او به رهبری تروجان ها خود را تنها منطقه 3 عنوان سال آخر خود را هدف قرار دادن بازی برنده شات در ثانیه های پایانی برابر ویمیسینگ در مسابقات قهرمانی مسابقه.

او در ادامه به بازی برای نیویورک کالج و شروع به مربیگری حرفه ای به عنوان یک مدرسه مربی در نیویورک و حومه. 29 سال پس از آن تا به حال نانامی به بازی به عنوان دستیار در غرب نیویورک و Dallastown قبل از بازگشت به نیویورک و حومه سه سال پیش در Triggs دوم روی لئامت دادن به این برنامه سر مربی.

کمپ گفت که او آموخته زیادی در مورد مربیگری از Triggs که وارد یک 255-177 رکورد در 18 فصل بیش از دو نانامی به بازی پیشرو تروجان ها. پس در اصل پله در سال 2012 Triggs بازگشت به تروجان ها در سال 2016 و کمک به بازسازی برنامه چهار سال گذشته.

در حالی که کمپ گفت: او را پر انرژی تر و متحرک بر روی نیمکت از 58 سال Triggs شد و او را همچنان به افتخار بسیاری از همان اصول او آموخته شده از مربی سابق.

"نه تنها او به من آموزش بازی بسکتبال, او به من آموخت همه چیز که همراه با تیم اول دانشگاه یا دانشکده سر مربی" کمپ گفت: از Triggs. "او یک هوشمند Xs و سیستم عامل مربی اما مهم نیست که چه وضعیت در طول بازی او زمان را به من توضیح دهد که چرا او انجام آنچه او انجام شده بود. او یک کار فوق العاده ای که با.

"او می دانست که رویای من بود که به سر مربی و که او نمی خواهد برای مدت زمان طولانی هنگامی که او آمد. هر آنچه که من نیاز او حمایت شده است."

یک رقابت خواهر و برادر

قدمت آن به دوران کودکی کمپ همیشه می خواستم به رقابت در برابر خود را, خواهر, Jess که شش سال از او بزرگتر.

هنگامی که او به پایان رسید با 1,079 امتیاز در نیویورک و حومه بسکتبال حرفه ای او می خواست به او تجاوز شماره.

یکی از سال های اولیه خود را به عنوان یک بازیکن برای York, کالج, Jess در زمان او برادر کوچکتر به مدرسه در سالن بدنسازی به تمرین در روز شنبه. خود را در یک رقابت به پایان رسید و با اختلاف و جس رانندگی در خانه بدون او.

"آن کردم فیزیکی و او می گویند او به دست آورد. من می گویم من به پایان رسید آن اوایل به خاطر او رسوب بیش از حد" جس گفت. "این همیشه می آید تا در حوادث خانواده است که من ساخته شده او را به خانه راه رفتن, اما پدر و مادر من زندگی نمی کنند بنابراین آن را فقط مانند یک پیاده روی 20 دقیقه ای.

"ما هر دو به طور طبیعی فوق العاده رقابتی مردم و با این که فاصله سنی وجود دارد همیشه یک حس رقابت در حال رشد است."

که رقابت دوستانه در حال حاضر همچنان در نیویورک و حومه در راه های مختلف.

در حال حاضر ازدواج جس جو شده York حومه دختران' سر مربی از سال 2012 و به او 100 حرفه پیروزی این فصل است. هر دو خواهر و برادر از این گفته می شد کاملا یک رقابت برای دیدن که می تواند برنده بازی های بیشتری در فصل آینده.

نه رد کردن احتمال یک شرط بندی که در آن قرار داده شده.

"وجود دارد قطعا یکی, فقط مطمئن شوید که چه هنوز" جو گفت. "شاید یکی با مقدار کمتر از برنده خرید شام و یک شب."

در حالی که کمپ کرده به بالا خواهر خود را از دستاوردهای سال او نیز آموخته زیادی در مورد بسکتبال و مشاوره کودکان و نوجوانان — از او.

از آنجا که تفاوت بین پسران و دختران بازی ها, بازی دو نمی بحث در مورد برنامه های راهبردی بیش از حد اغلب. اما کمپ گفت که او چیزهای زیادی یاد گرفتم از خواهر خود در مورد مربیگری وظایف است که فراتر از دادگاه.

"او همیشه به من توصیه های مفید در مورد برخورد با خارج از مسائل مانند پدر و مادر و رسانه ها و کسانی که همه چیز" کمپ گفت. "او همیشه وجود دارد برای حمایت از من. آن را بسیار رقابتی رابطه اما بسیار خوب است."

اضافه شدن جو: "بزرگترین چیزی که ما در مورد بحث فرهنگ و آنچه در آن به معنی مربیان و معلمان است. ما می خواهیم به مطمئن شوید که فرهنگ یکی است که در آن شما رقابت در سطح خوبی وجود دارد اما درس زندگی و تجربه است که مهم هستند. اینها چیزهایی هستند که ما می تواند همکاری در."

و در حالی که برادر او هنوز جوان است او تعهد و اخلاق کاری ثابت کند او آماده است به عنوان یک سر مربی تیم, او گفت:.

او به یاد می آورد چه سابق نیویورک و حومه Kennard-دیل girls' مربی باب Rudisill به او گفت که او این کار بالا در اواخر 20s.

"او گفت: شما هرگز احساس آماده تا زمانی که شما در واقع آن را انجام, اما اگر شما را به شور و شوق شما OK" گفت: جو. "بزرگترین چیزی است که میچ دارای مقدار زیادی از شور و شوق. خانواده ما خواب و تنفس نیویورک حومه بسکتبال بنابراین این ویژه است برای ما و ما بسیار افتخار از این کار او را در قرار داده تا آماده شود."

یک گروه با استعداد

در حالی که نیویورک حومه نشده برنده یک منطقه عنوان از کمپ بازی روز تروجان ها می تواند یک مدعی در هر دو YAIAA و منطقه 3 فصل آینده است.

نیویورک و حومه بازده چهار استارت از جمله 6-پا-ارشد 5 مهاجم و گلزن برجسته آیدان pablo newton farley و دوم گارد نقطه و تقسیم من استخدام Savon Sutton. با استعداد سپاه پاسداران Alon Gorham (ارشد) و کم Brewer (junior) را تشکیل می دهند بقیه گروه.

و این برنامه JV تیم رفت 17-1 فصل گذشته بنابراین به نظر می رسد مقدار زیادی از استعداد های جوان در علاوه بر این به کسانی که تاسیس بازیکنان.

کمپ گفت: این تیم را با استفاده از یک شبیه سوئیچینگ دفاع که این برنامه شناخته شده بود برای تحت Triggs هر چند او خواهد بود و افزایش سرعت آن با تاثیر از برنامه هایی مانند فناوری تگزاس و بیلور.

"ما باید انتظارات بالا اما آنچه من می خواهم به استرس است که آن را به یک بازی در یک زمان" کمپ گفت. "ما کار بسیار سخت و حتی باند قوی تر از سال گذشته است. اینها چیزهایی که من می خواهم به استرس به کل تیم است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن