از آن زمان: قهوه با یک پسر سیاه و سفید آماده است

آن زمان است. بله, آن را مورد لعنت زمان. از این منطقه که به هنگام تولد به ملی ناآرامی های پس از بحث رادنی کینگ

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

آن زمان است. بله, آن را مورد لعنت زمان.

از این منطقه که به هنگام تولد به ملی ناآرامی های پس از بحث رادنی کینگ محاکمه نزدیک به 30 سال پیش و از این ملت بزرگ که شد ساخته شده بر روی پشت من لعنت اجداد: آن. است. کردم. لعنت. زمان!

برای هشت سال گذشته من در خدمت جامعه ما در حال کار در منطقه رهبری برای دولت ما سناتور, هانا-بث جکسون. و چهار سال پیش پس از اجرای قانون قتل از Philando کاستیا و آلتون استرلینگ من راه اندازی یک ابتکار به نام قهوه با یک پسر سیاه و سفید یک تسهیل جامعه گفتگو در مورد مسابقه و چشم انداز. به سادگی قرار دادن: قهوه. اتصال. گفتگو.

من دیده ام قهوه با یک پسر سیاه و سفید (CWABG) به عنوان نوعی از یک نقطه ورود برای غیر سیاه مردم را استمرار نژادی درک. این پلت فرم است که تیم من و من کار کرده اند به ساخت بیش از چهار سال گذشته آماده شده برای این لحظه است که ما خودمان را پیدا کنید در حال حاضر.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


CWABG ارائه می دهد ساده نقشه راه است که می تواند حرکت ما فراتر از این توده بیداری به بسیار خام و خطرناک واقعیت های نژادی و بی عدالتی است که طاعون زمین ما است. که طرح است: ساختن جامعه. درگیر شدن. و ایجاد روابط معنی دار.

وجود دارد یک فوریت به این لحظه است که ما باید دست گرفتن برای پیشبرد جنبش است.

و من اعتراف می کنم در طول چند هفته گذشته من شده اند کاملا "blackishly" شک و تردید از تازه کشف شده incredulousness از ما بیماری سیاه آمریکا بیماری است. منظورم این است که فرهنگ ما فرهنگ پاپ و همه شما باید انجام دهید این است که گوش دادن — پرتاب دارت در یک hip-hop آهنگ و شعر ارائه یک تصویر لحظهای به واقعیت است.

"صلح جهانی, niggas بحث در مورد 'نمی شلیک کنید!' / بگویید که به پلیس / ترس نیست هیچ یک از آنها را آماده می بینم" —"Who R U?" توسط اندرسون .Paak در سال 2018 آلبوم با عنوان اخنرد.

"الویس بود یک قهرمان به بیشترین (x3) / اما او هرگز به معنای گه به نظر من شما ببینید / مستقیم / نژادپرست که طفل شیرخوار بود و ساده و ساده / Mother fuck او و جان وین / چون من هستم و من افتخار می کنم / من آماده هستم و به کرات به علاوه من amped / بسیاری از قهرمانان به نظر نمی رسد در هیچ تمبر / نمونه یک نگاه شما نگاه کنید و پیدا کنید / چیزی جز rednecks برای 400 سال اگر شما بررسی کنید / 'don't Worry Be Happy" شد یک شماره یک جم / لعنت اگر من آن را می گویند, شما می توانید با کف دست زدن من حق در اینجا." —"مبارزه قدرت" از برادر ما Chuck D از دشمن 1988 آلبوم با عنوان طول می کشد تا یک ملت از میلیون ها نفر ما را به عقب.

با این وجود ما باقی بماند.

این دو به خصوص سرپرستی یک نگاه اجمالی به سیاه و سفید آمریکایی تجربه بودند گذراند و به جهان معرفی 30 سال از هم جدا اما تنها چیزهایی که تغییر کرده اند که در مورد تجربه پیشرفت های فن آوری آن دسته از هنرمندان — با روابط به شهرستان ونتورا — مورد استفاده برای تولید هنر خود را.

از آن زمان اما چگونه ما حرکت رو به جلو برای ساخت جامعه درگیر شدن و ایجاد روابط معنی دار? در ضرورت این مسیر رو به جلو آغشته است با تمام درد و pumblings از اجداد من همه سخنان نیشدار بدون کنترل و تمام اشک های گریستم. این تجربه های زندگی اضافه کنید تا به تواند مفید باشد در این لحظه. عطف فردی و جمعی به درد جامعه به دست آورید. تبدیل درد به دست آوردن — ما هنوز در حال انجام آن است.

اقتصادی دلاوری های ملت ما در بازارهای جهانی دلیل ما می توانیم مشتری جلب کالیفرنیا به عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ در جهان به این دلیل که ما در امریکا ساخته شده است در پشت ما را به بردگی کشانده اجداد — نیاز به شما یادآوری می کنم برای رایگان!

و همه ما مردم سیاه و سفید, فرزندان کسانی بودند که به بردگی گرفته شده اند در بازگشت بود عذرخواهی از کنگره "به نمایندگی از مردم ایالات متحده برای اشتباهات متعهد در برابر آنها و اجداد خود که دچار تحت بردگی و Jim Crow." خانه قطعنامه 194 تصویب توسط کنگره 110 29 جولای 2008.

ببینید این است که چرا قومی مطالعات برنامه درسی مهم هستند.

بنابراین هر دو در نهایت و متاسفانه خوش آمدید. خوش آمدید به قوس بهتر نژادی درک. قهوه با یک پسر سیاه و سفید آماده است. شما می توانید برخی از مکالمات است که ما باید آن را به صورت محلی در CWABG کانال یوتیوب و در وب سایت ما cwabg.com.

این گفتگو را دنبال کنید هیچ اسکریپت فقط تاون هال سبک. به عنوان ما به سهولت به جمع آوری در فرد اصرار سازمان است که شما وابسته به رابطه جنسی خشن گفتگو در مورد مسابقه تنوع شمول امتیاز و چشم انداز. که واقعی و ساختمان جامعه.

من را دریافت نمی اشتباه من نه ادعا به همه پاسخ. جهنم من نه ادعا به هر پاسخ. نه من صحبت می کنند و یا از تجربه همه مردم سیاه و سفید; اگر شما آن را نمیفهمد در حال حاضر ما در حال یکپارچه.

اما من معتقدم که اگر ما حداقل شروع گفتگو,ما محکوم به فنا هستند ، لطفا توجه داشته باشید که با تکیه بر دوست سیاه و سفید خود(بازدید کنندگان) می تواند آسیب زا و خسته کننده است و می کشش محیطی از یک دوستی. من نمی را در این ارائه از تعهد و اما از قدردانی برای تجارب و توانایی برای مشاهده و به اشتراک گذاری آنها را به عنوان تعلیم لحظات.

سیاه مردمی کسانی از ما که در حال حاضر, اجازه دهید آنها را کمک کند. امیدوارم به نفع همه ما است. بنابراین میزبان CWABG مکالمه درون شبکه خود و یا جامعه راه که Vista Del Monte بازنشستگی جامعه را در ماه آوریل گذشته. و یا رفتن به عقب و تماشای برخی از قبلی جامعه مکالمات و واقعا گوش دادن را یاد بگیرند. از آنجا که ممکن است منجر به خواندن پیشنهادات (S. B. کتابخانه های عمومی است وارد یک زاد نژادپرستی لیست خواندن) بیشتر درگیر مکالمات میان یک گروه کوچک از دوستان مایل و یا حتی یک شام دعوت می داند.

مادرم همیشه می گفت که یک بسته دهان را دریافت نمی کند تغذیه می کند. همان می رود برای شما در آب و هوای فعلی ما.

درگیر. بیایید ساخت واقعی جامعه است. اجازه دهید بهتر است. بیایید بهتر است.

اگر نه تنها برای خودتان قرار دادن در کار در حال حاضر برای نسل های آینده است.

من سیاه است و بنابراین ما — جامعه و به اشتراک گذاری این پیام در عشق است. —Ashé


جیمز جویس III در حال حاضر به عنوان مدیر منطقه برای دولت سناتور, هانا-بث جکسون و بنیانگذار قهوه با یک پسر سیاه و سفید, LLC. او بر اساس این مقاله در یک سخنرانی در ژوئن 4, 2020, در یک NAACP همبستگی تجمع بزرگداشت جورج فلوید در شهرستان ونتورا مرکز دولت. ببینید cwabg.com (شامل لینک به رسانه های اجتماعی) و یا linkedin.com/in/james-joyce-iii-00157239/.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب