جگوار کارائوکه در خطر بسته شدن دائم به دلیل COVID-19 همه گیر

جگوار کارائوکه در دورنت خیابان که مشتریان می گویند به ارمغان آورده است مردم هم در خطر بسته شدن پس از 10 سال از

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

جگوار کارائوکه در دورنت خیابان که مشتریان می گویند به ارمغان آورده است مردم هم در خطر بسته شدن پس از 10 سال از کسب و کار با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

با توجه به صاحب Paul Lee, Jaguar کارائوکه بسته شده به طور نامحدود پس از 15 مارس. او اضافه کرد که انواع مختلفی از دانش آموزان را در باشگاه-فعالیت های پیوند و تولد آن در مجاورت نزدیک به دانشگاه برکلی. متی Lee, Paul Lee و افزایش دانشگاه ارشد, آغاز GoFundMe صفحه: 20 مه برای کمک به کاهش هزینه های چنین به عنوان اجاره. شده اند وجود دارد نزدیک به 200 اهدا کنندگان در چهار روز گذشته.

"من خیلی شوکه شده در چشم انداز جگوار کارائوکه بسته شدن" گفت: افزایش پردیس دانشجوی سال دوم آوریل کارشناسی ارشد در ایمیل. "من تنها شده است در برکلی برای یک سال رفتن به جگوار کارائوکه یکی از اولین و به یاد ماندنی ترین تجربه به عنوان یک دانشجوی سال اول."

کارشناسی ارشد نیز گفت: او اهدا چرا که او معتقد است این امر به ویژه مهم برای حمایت از کسب و کارهای کوچک به عنوان آنها کمک به برکلی تنوع. او آن را به نام "مشخصه" از برکلی تجربه و اضافه کرد که او و دوستان او را به جگوار کارائوکه پس از یک هفته سخت را در طول سال تحصیلی.

پل لی گفت که او در ابتدا رفتن به پایین جگوار کارائوکه به دلیل فشار مالی از بسته شدن در نور گیر, اما پس از آن دو فرزند ذکر شد که چگونه بسیاری از مردم تا به حال ساخته شده است خاطرات زیادی را در جگوار کارائوکه خواهد بود و غمگین اگر آن بسته شد به طور دائم. او اضافه کرد که او را متقاعد به شروع یک GoFundMe صفحه بود اما انتظار زیادی بود و "غافلگیر" هنگامی که او را دیدم بسیاری از مردم پاسخ دهد.

"راستش راه است که آنها درمان مردم باور نکردنی است. آنها بسیار ایجاد شادی و عشق در برکلی جامعه گفت: دانشگاه فارغ التحصیل م. Soni. "این واقعا مایه تاسف است که این بحران را تحت تاثیر قرار کسب و کار خود را راه آن است و این امر می تواند واقعا تاسف به دیدن آنها بروید."

پل لی گفت: "شادترین و وقدرتمندترين چهار روز از هر ماه" در جگوار کارائوکه رخ می دهد در طول خرس طلایی گرایش یا GBO. او اضافه کرد که کسب و کار با همکاری دانشگاه برکلی به عنوان یک شبانه برنامه برای سه سال گذشته در خدمت هزاران نفر از دانش آموزان در طول هر GBO اما مشارکت در این سال لغو شد. اما پل لی امیدوار به ارائه کارائوکه شب برای جامعه در آینده است.

پل لی گفت که او امیدوار است که او در سمت چپ یک تاثیر مثبت در دانش آموزان و لمس شد که نظرات دانشجویان چپ در GoFundMe صفحه.

"وجود دارد بسیاری از موانع من باید برای غلبه بر مانند پیدا کردن حمایت مالی کمک گرفتن از صاحبخانه ساخت فروشگاه ما محیط امن از COVID-19" گفت: Paul Lee یک ایمیل به در. "با پتانسیل کمک از دوستان, دانش آموزان, شهرستان و حتی از دانشگاه برکلی من نسبتا با اعتماد به نفس که ما می تواند بازگشایی کسب و کار و در ادامه به ساخت خاطرات با هم در آینده."

تماس با میله Seyoum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @melaseyoum.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن