Jason Mraz را به دنبال خوب است sickeningly مثبت قساوت

درجه: 1.0/5.0 Jason Mraz به نظر می رسد wide-eyed خوش و پر از عشق. او امیدوار است برای آینده است و می خواهد برا

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

درجه: 1.0/5.0

Jason Mraz به نظر می رسد wide-eyed خوش و پر از عشق. او امیدوار است برای آینده است و می خواهد برای به اشتراک گذاری است که امیدواریم با جهان است. "من مال شما" خواننده تقریبا ناتوان از تولید منفی و این عدم درگیری و تنش در موسیقی او اغلب آثار خود را به ضرر.

وجود دارد تا حد زیادی به توان گفت در مورد Mraz جدید, آلبوم نگاه خوب. آن را خسته کننده است باسمهای در خيابان و تن-ناشنوا است. بله, آن است که از لحاظ فنی صالح. آن چه در این مجموعه به انجام. Mraz است که به وضوح یک خواننده با استعداد. اما قریب به اتفاق مجبور مثبت از آلبوم خفه کننده است. و ثابت صدای بسیار تکراری شعبه reggae — این upstrokes این ادعا شاخ — تنها می تواند نگه دارید شنونده برای مدت طولانی.

برای یک آلبوم خیلی طولانی به دنبال خوب نیست overindulgent. اغلب با بد طولانی سوابق این هنرمند تلاش می کند به انجام بیش از حد و در نتیجه پف کرده زشت پروژه. Mraz مشکل است که مخالف دقیق: او تلاش می کند به انجام بیش از حد کوچک و امتداد تنبلی خود را در سراسر کل آلبوم. آن پف کرده — این است که گرسنگی. به آن نیاز دارد چیزی — هر چیزی — به انجام, اما Mraz حاضر به اجازه می دهد که.

یکی از Mraz بزرگترین ضعف است و امتناع از دست یک آهنگ به موسیقی است. او همیشه باید به آواز خواندن یا زمزمه و یا انجام یک کار عجیب و غریب, Anthony Kiedis-گم شدن سبک رپ از جمله در "را دوست دارم." موسیقی هیچ وقت برای نفس کشیدن.

حتی پس از آن اگر وجود دارد هیچ چیز وحشتناکی جالب در مورد ابزار دقیق. این استاندارد algorithmically-طراحی رگی. آن است که overproduced و کمی به هیچ شخصیت به آن است. "خوب خیرگی" است به خصوص خسته کننده تقریبا توهین در سادگی است که با آن خود را ارائه.

زمانی که Mraz ندارد, آواز خواندن, صدای خود را در جنگ با خود شعر. در حالی که حمایت پرشور, شعر در مورد زندگی و نور و عشق خواننده برای تلفن های موبایل کاملا بی علاقه. او است که به سادگی رفتن را از طریق حرکات که شرم آور است چرا که وضوح با آن Mraz آواز می خواند فراهم می کند مقدار زیادی از پتانسیل.

Mraz است این آلبوم را تنها مجرم — یکی خواهد بود بی مبالات به ذکر تیفانی Haddish را فجيع ویژگی در "شما" که برای تلفن های موبایل مانند یک آیه است که قطع شد از یک پیش نویس از "همیلتون."

کرد, برای خوب نگاه خالی از هر چیزی اما بدترین کلیشه. شعر القاء چشم رول و سر می لرزد. آنها طیف وسیعی از سادگی خالی به مرزی خنده دار مانند "من چیزی که من در نظر گرفتن خطرات مصرف شانس" در "شما" یک گیج کننده ادعای اصالت آن است به نحوی از دست رفته در مرد آواز آن.

بعدها در آلبوم Mraz غرق به عصر جدید ایده های به خصوص در "زن عاقل" که در آن او آواز می خواند در مورد "ارتعاش بالا healer/ Dealin' داروهای گیاهی." در نگاه خوب's eponymous اولین آهنگ او ارائه می شود یکی از corniest platitudes در این آلبوم آواز "هر کس عشق و نور و ارتعاش."

Mraz قادر به آزمایش نسبت به پایان آلبوم هر چند او این کار را با مخلوط نتایج. "DJ, FM, AM JJASON" یک کمی بزرگ ریف که endearingly برای تلفن های موبایل مانند صدای جرنگ جرنگ برای یک ایستگاه خبری. از سوی دیگر با حیله در "شنیدن دو" که در آن Mraz آواز می خواند هر کلمه را دو بار خسته کننده و آزار دهنده — به احتمال زیاد دلیل آن این آلبوم کوتاه ترین مسیر است.

"لحظه به لحظه شنیدم از عشق" از آلبوم یکی مانده به آخر, آهنگ, آیا انحراف از فرمول در کوچکترین راه — تنها موسیقی ، Mraz هنوز آواز همان خسته ترانه خسته همان faux-الهام بخش تم. همان را می توان گفت برای "قدردانی" که نزدیک به سرمایه گذاری به قلمرو جدید موسیقی به عنوان یک پیانو تصنیف قبل از افتادن به همان پایه استعارههای Mraz تعیین کرده برای خودش.

یک جهان وجود دارد که در آن به دنبال خوب است فوق العاده عمل طنز. آن می تواند به عنوان یک محکومیت یک جامعه قادر به تولید یک آلبوم خیلی disgustingly saccharine یک موسیقی ترکیبی از "Starship Troopers" و "Candide" که محکوم قریب به اتفاق مثبت به نظر می رسد برای حمایت.

اما Mraz ناتوان از طنز. او تا به شدت صادق است که کار خود را احتمالا نمی تواند غلط به عنوان متنوع. آن است که دقیقا آنچه در آن ادعا می شود: یک sappy, شیرین, ساده و بی تکلف چشم انداز از آنچه در جهان می تواند باشد. آن را به خوبی نیت? اطمینان حاصل کنید. اما خوب موسیقی ؟ که آن را نمی تواند.

خدمه Bittner موسیقی را پوشش می دهد. با او تماس بگیرید در [email protected]. صدای او را در @weakandrewwk.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن