جف بریجز ایجاد امضا پایدار منابع گیتار

جف بریجز شده است یک لیست بازیگر پس از خود را به نوبه خود به عنوان Duane جکسون در سال 1971 آخرین تصویر نشان می

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

جف بریجز شده است یک لیست بازیگر پس از خود را به نوبه خود به عنوان Duane جکسون در سال 1971 آخرین تصویر نشان می دهد, اما آن را تا زمانی که او شسته-کشور خواننده/ترانه سرا اوتیس "بد" بلیک در سال 2009 قلب دیوانه که مخاطبان در سراسر جهان به طور کامل خود را معرفی موسیقی دلاوری.

در حال حاضر مادام العمر خود را با شور و شوق برای موسیقی است منجر به ایجاد جف بریجز امضا گیتار از Breedlove. ترکیب عشق خود را از موسیقی و محیط زیست دیرین سانتا باربارا ساکن همکاری با پایدار فکر سازندگان گیتار برای ایجاد اورگان مدل طرح های شاخص ساز. گیتار ایجاد شده است از تنها پایدار جنگل و پل شعار "همه با هم" منبت کاری بر روی fretboard.

همکاری بین پل و Breedlove نه تنها منجر به یک زرق و برق دار, گیتار آکوستیک, اما همچنین تایید بازیگر/نوازنده باور است که "ما می توانیم ساخت و سازهای زیبا برای ایجاد موسیقی زیبا که طنین انداز خواهد شد به صورت تمام وقت و حفظ درختان ریه ها از سیاره ما است که خلق و خوی ما آب دوباره پر آب تازه و فراهم کردن پناهگاه برای حیات وحش است."

این Breedlove جف بریجز "همه در این با هم" مدل در دسترس است تنها در از دست گیتار آکورد (1576 کپنهاگ سوئیت 101, Solvang). حق امتیاز از هر فروش, پشتیبانی, آمازون, حفاظت, تیم, که با این نسخهها کار با جوامع بومی برای حفاظت از جنگلهای انبوه و تقویت فرهنگ سنتی. ببینید lostchordguitars.com.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب