Jessie Ware را 'شما چه لذت بخش است ؟' است نگین سرخوشی فرار

درجه: 4.0/5.0 نیمه دوم سال 2020 وارد کرده و با این کار امیدوارم ثبات بیشتر. وجود دارد مقدار به آدرس سمت راست د

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

درجه: 4.0/5.0

نیمه دوم سال 2020 وارد کرده و با این کار امیدوارم ثبات بیشتر. وجود دارد مقدار به آدرس سمت راست در حال حاضر در بی نظمی است که جهان ما با یک بیماری همه گیر نژادی و بی عدالتی و بیشتر در میان ما.

اما در ژوئن 26, زبان انگلیسی, خواننده پاپ Jessie Ware با استعداد یک مکث با انتشار چهارمین آلبوم دیسکو-الهام شما چه لذت ؟ این رکورد می آید به عنوان نزدیک به چند سال استراحت که در طی آن Ware می گوید او احساس موسیقایی گیر کرده. عصر سومین آلبوم گلخانهمنتشر شده در سال 2017, دیدم دلسرد Coachella و عملکرد نه چندان مرفه تور.

اما در حال حاضر وره بازگشت است. و یا به جای او اینجا است. جدید و جسورانه به عنوان همیشه.

از شروع در لندن گفت: هدف او برای این آلبوم بود و فرار از واقعیاتو او بیش از تحویل. در وره آلبوم جهان متوقف می شود, چراغ کم نور به توپ دیسکو قطره و شنوندگان بازیگران به 53 دقیقه pop, funk and soul.

اولین و مهمترین این آلبوم نفسانی است. عنوانی دوم پیگیری مثلا دودی اعتماد به نفس رمز و راز از طریق تیز و تیره synths. کر تنفس تکرار "در اینجا هم آنچه را شما لذت بخش است ؟" دامن زدن عمیق تر و عمیق تر غوطه ور شدن به رویایی دیسکو. "Ooh La La" و "کفاشیان" و همچنین اسباب بازی دارای گونه های برامده با کنایه. راه که در آن مطرح undertones هستند شرمانه بافته شده به شعر و خواننده را تشویق می کند تا شنوندگان به عقب نشینی به خود و قطع کردن محیط اطراف است.

هر چند سرشار از لذت شما چه لذت ؟ است بدون سنگینی. افزار ارائه می دهد فضا برای به دست آوردن از دست داد بلکه باید واقعی است. این نرمتر آسیب پذیری را ندارد به دور از فرار; تقویت این آلبوم به عنوان یک شخصی گریز.

"در چشم" و "کشتن" به عنوان مثال هر یک تاریکی است. از طریق شکسته هارمونی و دلهره آور ریتم افزار ایجاد موسیقی تورم است که سیگنال های سختی به دام افتادن حتی. صدای او می پوشد یک قطره از یاس در این آهنگ که هر دو دست و پنجه نرم کردن با قطعیت به روش های مختلف — از زندگی حرفه ای او و یک برخورد جنسی بود.

آسیب پذیری نیز می درخشد را از طریق در این آلبوم کرایه سبک تر مانند "به یاد داشته باشید که در آن شما هستند" و "عشق ورزیدن شما." دومی به طور خاص است و روح ثابت, قطعه, با ظریف, خواننده, و, الکترونیکی, یادداشت ها. افزار را نشان می دهد یک نگاه اجمالی از خودش به عنوان یک مادر به زیبایی بیان عشق و احساس او نسبت به فرزند متولد نشده.

اما آیا نمی شود اشتباه — آنچه افزار می خواهد برای او شنوندگان است و در نهایت لذت بردن. این آلبوم دارای عمیق تر لحظه, اما هنوز هم وجود دارد جستن می کند که کسل کننده در هر ظالمانه آهنگ های جاذب مانند "Ooh La La" و "روح کنترل است."

افزار شیپور خاموشی به lust, مادری, سیاست, و اما حفظ لذت از طریق و از طریق. این درایوهای خانه حس همه همهجانبه آزادی است.

در همین راستا این قوی قوام فتنه انگیزی می کند تراشه های اندکی در این آلبوم پویایی. حتی آهنگ ها که ظاهرا نه محور در فتنه انگیزی به نظر می رسد به تحت تاثیر قرار دادن تم در هر صورت, طریق, عنوان, خلق و خوی و یا شعر. این کیفیت آشنایی از آلبوم ریسک از آینده فقط به عنوان انگیز یک بی عدالتی به آن پیچیده تر خطوط.

شما چه لذت ؟ تصفیه فرار از واقعیات است. ظروف صنایع فرار است که منطقی غیر مسئولانه اما هنوز هم رنگ و لعاب با آگاهی.

این موسیقی به عنوان یک درمان برای فرسودگی شغلی و جشن ندارم. این آلبوم برای هر یک تنظیم مجدد می تواند یکی از مدیون خود. این کمک می کند تا به recenter و در تماس با قصد — یکی از با ارزش ترین تلاش ها برای ریختن انرژی به.

و بنابراین افزار گره به خطر اما صنایع دستی شکوه و پربار لذت. این رکورد توسط یک تجربه به عنوان به خوبی به عنوان یک مکالمه است. نیمی از آهنگ ها با عنوان اول شخص و همه در یک ماموریت از جذبه. افزار تماس برای شنوندگان به نگاه به درون و به دنبال وضوح.

آخرین آهنگ "به یاد داشته باشید که در آن شما هستند" پژواک این احساسات.

"پس عزیزم به یاد داشته باشید به یاد داشته باشید/ که در آن شما هستند" وره به آرامی آواز می خواند. صدای او را حمل صمیمیت و محبت برای هر کس ممکن است گوش دادن.

تماس با کاترین کمپ در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب