برادران جوناس کاوش طیف از عشق در دو واحد EP 'پانزدهم'

درجه: 4.5/5.0 در اوایل این سال های برادران جوناس خود را جشن گرفتند ادامه داد: خط داغ — یک آغاز شد که سال گذشته

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

درجه: 4.5/5.0

در اوایل این سال های برادران جوناس خود را جشن گرفتند ادامه داد: خط داغ — یک آغاز شد که سال گذشته با گروه اصلاحات باز گشت و سر و صدا از موفقیت آلبوم شادی آغاز می شود — با انتشار یک تک "آنچه یک مرد باید انجام دهد." در این کشور نگرانی با مسائل بهداشتی و پایبندی به اقامت در خانه, دستورالعمل های برادران جوناس منتشر شد "X" شامل کلمبیا خواننده reggaeton Karol G و "پنج دقیقه" از طریق دو آهنگ تک قسمت پانزدهم برای کمک به عبور زمان. سابق تک برجسته است در این بسته اعتباری صحنه از گروه اخیر آمازون نخست ویدیو کنسرت فیلم "شادی همچنان ادامه دارد" و این سه اصل پیش نمایش دوم تک در طول آن سال 2020 جوایز گرمی عملکرد.

"X" یک تحریک رقص شماره روایت لحظه دو پتانسیل دوستداران قفل چشم برای اولین بار. نوسانی instrumental music لگد کردن آهنگ به عنوان نیک آواز می خواند "آره/ عزیم-la-la, استخر, ما در حال آواز 'Bailando.' "جو در عنوان ضرب و شتم افزایش می یابد, سازهای کوبه ای پر انرژی باقی مانده و شایع توسط هماهنگ, "اوه, تماشای او حرکت می کند من از دست داده بود در ریتم." کاملا مکمل آواز دایره زنگی جوناس برادران Karol G را نیرومند و درشت هیکل, اسپانیایی آیات بالا بردن لاتین-الهام تنها به یک سطح کاملا جدید را به عنوان او کمربند را "Caliente, te pongo caliente (Ah)/ No te miedo de vivir algo diferente (Eh, Eh)."

آرام خواسته های نفسانی تعبیه شده در پر رو از آلبوم "X" نکات در عمل از غرقه شدن در یک زمان خوب با گرفتن بیش از یک نفر با شخص دیگری. شرجی لمس ساکسیفون در ترکیب با نمای صوتی از گیتار, خوش بین رشته بیشتر اضافه کردن به غیر قابل انکار مخ زن صدای خوش بین تنها به عنوان سه نفر آواز می خواند "مرا ببوس مانند سابق خود را در اتاق است." کر است که به سادگی برق وجود دارد و هیچ راهی برای تجربه باس پوند و بالا falsettos از "X" دیگر از تصور یک صحنه باشگاه رقص بدن swaying در تابستان گرم هوا.

در مقابل "پنج دقیقه" ویترین این گروه سمت نرمتر به عنوان یک شیرین serenade پر از چشمگیر, ریف, احساس خوب, آن گونه که باید و عاشقانه, شعر. هدف قرار دادن یادداشت های بالا زحمت قبل از انداختن به ساده و در عین حال نرمی سعادتمند صدا, برادران جوناس موجب احساس مایل به متوقف کردن یک دوست از خروج از شرکت خود را. گیتار و رشته ها کنده برای ظریف, اثر به عنوان حسرت تصنیف را کر پنجه نرم می کند برای زمان بیشتری را با یک دیگر قابل توجه توسط lamenting است, "عزیزم, من به پایان رسید loving you/ من نمی خواهم برای پایان دادن به آن زمانی که ما تنها در آغاز/ به من پنج دقیقه بیشتر (فقط پنج)."

این شعر تقریبا شربتی شیرین اما گاه به گاه حس وحشت رنگ و لعاب به این مناقصه تمایل مانع از "پنج دقیقه" از آینده به مانور. آهنگ conjures تا یک صحنه از آفتاب صبح تراوش به یک اتاق بیش از یک جفت ورق تخت در حالی که دو نفر با تعاریف متفاوت از آنچه آنها به معنی به یکدیگر داشتن یک مکالمه جدی خود را در مورد fatal attraction. در حالی که "X" است شفاف خود آگاه در مورد چگونه به طور موقت یک رابطه و لحظه ای می تواند "پنج دقیقه" با تمرکز بر یک رابطه فیزیکی که بیش از حد شخصی و از دست.

این دو کاملا متفاوت مجرد ثابت کند که حتی در طول دولت موظف به پناهگاه در محل سفارش برادران جوناس هستند قادر به انتشار مجموعه ای از خلاصه آهنگ ها که حمل و نقل شنوندگان به سواحل و فراتر از آن. اگر باور نکردنی برد و آهنگی به نمایش در هر دو "X" و "پنج دقیقه" هستند چیزی به توسط آن را ایمن می گویند که سه نفر خواهر و برادر است و همه چیز مرتب مرور با سهولت هر جا که موسیقی و الهام نگران هستند.

تماس با سلما گومز در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن