روزنامه نگاری: دلایل که چرا شما باید آن را امتحان کنید

روزنامه نگاری. ما همه شنیده ایم این کلمه پرتاب در اطراف, اغلب, اما آنچه در آن است ؟ چرا شما باید آن را انجام د

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

روزنامه نگاری. ما همه شنیده ایم این کلمه پرتاب در اطراف, اغلب, اما آنچه در آن است ؟ چرا شما باید آن را انجام دهید ؟ من یک بار فکر کردم این همان سوال و هر چند من هنوز هیچ کارشناس, من اینجا هستم به رفع ابهام مفهوم و فرایند.

تنها زمانی که من قبلا تفننی در روزنامه نگاری بود که من را حفظ خواهد سفر سیاهههای مربوط به مکان هایی سفر کردم. به عنوان یک کودک من را جمع آوری بلیط اینترنتی نقشه ها و موزه جزوات و حفظ آنها در یک نوت بوک کوچک همراه با تجربیات من از بازدیدکننده داشته است. جدای از این من نه در عادت حفظ یک مجله روزانه. من می خواهم یا برنامه من و to-do list یک برنامه ریز یا نقطه آنها را در یادداشت های چسبنده. بنابراین, آن را به من به عنوان یک شگفتی زمانی که متوجه شدم که روزنامه نگاری به نظر می رسید بیشتر رایج در میان دوستان من کامل با گسترش برای هر روز و دقیق ثبت می کند.

پس از آن بود که متوجه شدم چه روزنامه نگاری است که بسیار متنوع در طبیعت و به طور کامل به فرد به عنوان به آنچه که آنها می خواهم برای نوشتن. یکی از دوستان من که همیشه رفتن در 100 مایل در ساعت با استفاده از روزنامه نگاری به کم کردن سرعت. او طول می کشد زمان برای تزئین هر صفحه با بهره گیری از هنر و بازتاب با ایجاد عادت انتقالها و اقامت در بالای وظایف. یکی دیگر از دوستانم را دوست دارد به نگه داشتن آن ساده است و فقط باعث می شود توجه داشته باشید از آنچه او را خوشحال هر روز و آنچه در او است خدا را شکر.

با الهام از دوستان من تصمیم گرفتم برای شروع یک مجله خودم در طول این ترم بهار برای ضبط تمام آن لحظات زودگذر ما تجربه خود را در کالج. من متوجه شدم که من ترم اول رفت تا به سرعت که من قبلا برای یک لحظه متوقف به تأمل در جدید من اولین تجربه. تجربیات دوستان جدید حضور من برای اولین بار, کالج, کلاس, زندگی در خود من برای اولین بار و حتی دنیوی چیزهایی مانند خرید مواد غذایی و یا مدیریت امور مالی. نه فقط این بلکه کوچکتر لحظات مانند گم شدن در Dwinelle سالن صبح من صرف در حال اجرا از واحد 2 به Evans سالن برای من ساعت 9 صبح کلاس آیین من گرفتن یک گاز در Yali قبل از من آزمایشگاه یا کشف مورد علاقه من, کتابخانه.

بنابراین از آن زمان به بعد من سعی کردم حفظ یک رکورد نوشته شده از لحظات بزرگ و کوچک رخ داده است که در هر هفته. من آمد به درک نظم و انضباط در آن زمان به شکل عادت روزنامه نگاری حتی کمی در هر روز. آن است که گردیده به قرار دادن آن در میان میلیون دیگر چیزهایی که ما باید انجام دهیم و من خواهد بود اگر من دروغ گفت من قادر به دنبال از طریق هدف من از روزنامه نگاری در هر روز است.

گاهی اوقات قوام سخت است و با تمام این اختلالات از وسط ترم روزنامه نگاری در زمان یک لحظه عقب. آن را تنها دو هفته بود که من در خود قرنطینه و جداسازی کامل از خانواده من پس از سفر به هند از ایالات متحده در اواسط ماه مارس که من دقت نگهداری یک مجله تمام حوادث هر روز. آن را فقط به من در یک آپارتمان به مدت دو هفته تا زمانی که من می توانم به خانه برگشت و برای کمک به انزوای کامل من ثبت هر دقیقه از هر روز. چیزهایی مانند شستن ظروف و جارو کردن خانه و همچنین به عنوان انجام مشق شب من, تماشای Netflix و صحبت کردن با دوستان من است. با نگاهی به گذشته, من باور دارم که روزنامه نگاری به من کمک کرد خوش ماندن و فعال من به شکل نوعی از روال برای خودم.

روزنامه نگاری گردیده است و شما نیاز به چیزی جز یک قلم و کاغذ برای شروع است. در طول این دوران هرج و مرج می تواند کمک به شما فعال باقی بماند و شما را قادر به مدیریت استرس است. و بهترین بخش این است که شما می توانید نوشتن در مورد آنچه شما می خواهید — نقل قول های مورد علاقه خود را و احساسات و همه چیز شما به دنبال به جلو به هر چیزی! وجود دارد چیزی در مورد نوشتن چیزهایی است که اجازه می دهد تا ما را به حرکت افکار ما و به دست آوردن وضوح.

بنابراین آنچه از شما انتظار دارند ؟ وجود دارد هیچ زمانی بهتر برای شروع روزنامه نگاری.

تماس با ناندیتا Radhakrishnan در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن