روزنامه نگاری اصلی ؟

در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس تا حد زیادی احاطه تصدی من به عنوان EIC و من مجبور به رشد در یک ماده

توسط NEWSWORLDS در 28 اردیبهشت 1399

در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس تا حد زیادی احاطه تصدی من به عنوان EIC و من مجبور به رشد در یک ماده از چند هفته من خجسته بود با یک تیم شگفت انگیز.

"نگه داشتن آسانسور!"

این هفت. 7, 2018 در Provo, Utah. برای اولین بار به عنوان یک خبرنگار من سفر با کال تیم فوتبال. پس از یک شب قدم زدن از طریق دانشگاه BYU من وارد پروو هتل ماریوت که در آن ما در حال گذراندن شب. همانطور که من راه رفتن به آسانسور یک تماس صوتی و در trots سر مربی جاستین Wilcox.

قبل از من آن را می دانم که فقط دو نفر از ما سواری با هم — او احتمالا رفتن به پنت هاوس و من به اتاق که من به اشتراک گذاری با تیم رسانه های اجتماعی هماهنگ کننده در طبقه چهارم.

در حالی که من مصاحبه کردم فروردین در یک زن و شوهر پس از تمرین تنظیمات قبل از این لحظه, این اولین بار ما با هم در یک nonwork تنظیم.

من از مدیریت بپرسید, "چگونه آن را رفتن مربی؟"

رواقی و متمرکز با نگاه خود شرکت فک او می گوید: او به خوبی انجام می دهند تایید نام من و از من می پرسد پس زمینه. توضیح دادم که من یک خبرنگار به صورت روزانه در کالیفرنیا و به عنوان پسر کال فوتبال-محبت پدر و مادر این فرصت یک رویا به حقیقت می پیوندند برای 20 ساله من است.

ما مختصر چت به طور ناگهانی به پایان می رسد اما نه قبل از فروردین می پرسد من یک چیز نهایی.

"آیا شما یک روزنامه نگاری اصلی؟"

این همه بیش از حد آشنا سوالی که من کردم از بستگان پیر همکاران و حتی دوستان نزدیک در مدارس مختلف. پس از یک دبیرستان سردبیر و پیوستن به روزانه کال فقط سال به سال اول من را سرزنش نیست مردمی برای میخ من به عنوان یک آینده نگار.

در واقع من ریاضی عمده با سیاست های عمومی minor — موضوعاتی که هیچ ارتباطی به درگیری من به عنوان یک دانشجو و روزنامه نگار.

در حالی که نیمی از من در مقطع کارشناسی سال درگیر سفرهای منظم به مکان های مورد علاقه من در دانشگاه — روزانه کال دفتر — نیم دیگر شامل اواخر شب در اصلی پشته (مسلما حداقل های مورد علاقه من) قراردادن برای من ریاضی دوره ها و تماس با پدر و مادر من در حالی که راه رفتن به خانه در آستانه اشک از استرس است.

از طریق آزمون و خطا بسیار حمایت من نوعی جان سالم به در کلاس های درس من به گريبان است. اما در حالی که ریاضی و جامعه (memes, 40 درصد نمرات ميان ترم استاد الکساندر Paulin) نقش محوری در دانشگاه برکلی تجربه پیوستن به روزانه کال تعریف شده آن است.

من در عشق با مصاحبه دانشجو-ورزشکاران شدن پیتزا با خبرنگاران همکار و البته دیدن من byline در چاپ. به عنوان ریاضی دوره های آموزشی در افزایش دقت و تحت فشار قرار دادند من خواب بعد از آن و بعد از آن روزانه کال من شد اکولایزر.

پس از سال دوم من ramped تا حجم کار من شد و سقوط ورزش ویرایشگر. از نوشتن تعقیب Garbers' ویژگی به وحشی بازی در پرووو که به دنبال گفتگو با مربی فروردین به مربیگری یک تیم فوتبال پرچم با وجود داشتن صفر بازی تجربه من در زندگی من بهترین زندگی است.

با پدر و مادرم تشویق من به شعبه پس از آن پر حادثه البته خسته ترم من در زمان استراحت. اما آن را طولانی نیست قبل از اینکه من شروع به دست گیرد و مردم اجازه داده است که من به خودم — روزنامه نگاری عمده یا نه.

بنابراین من آمد. من تحت پوشش فوتبال دوباره این ترم من به عنوان سردبیر این طبقه سازمان است. و در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس تا حد زیادی احاطه تصدی من به عنوان EIC و من مجبور به رشد در یک ماده از چند هفته من خجسته بود با یک تیم شگفت انگیز.

در هر ورزشی وزارت سنت آن زمان برای یک لیست طولانی از با تشکر از شما ،

اول می رود به اولین سردبیران — هومن کریس و آستین. با تشکر از شما برای پذیرش من گرفتن من ورزش نوشتن کردن زمین و تنظیم یک مثال برای نسل من.

به دیگر مربی سابق — میشل Ritchie, Devang Vikram, فقط به نام چند — با تشکر از شما برای تشویق شما در جلسات و معاشرت با من در اولین رویدادی من حضور داشتند.

به مایا و Nikhil — با تشکر از شما برای بودن من برای اولین بار در روزانه Cal. حتی اگر شما در حال غرق من برای مراتع سبزتر پس از سال اول ورزش bros برای زندگی است.

به اندرو و سوفی — با تشکر از شما برای به چالش کشیدن من در ادامه در جای پای پیشینیان خود را و به من اعتماد به نفس منجر به این بخش است.

به عدالت و کریستی — با تشکر از شما برای ساخت یک شغل تمام وقت تا نور و سرگرم کننده و لذت بخش است. این تجربه را نداشته اند همان بدون شما دو نفر است.

به همکار ورزشی کارکنان و مردمی من استخدام — آلیسون Shailin, Surina, Jasper, Joey, جک, Emily فقط به نام یک تعداد انگشت شماری — با تشکر برای بزرگ بودن پرچم بازیکنان فوتبال اما حتی بهتر مردم است. شما به من آموخته ام بیش از من به شما تدریس کرده در مورد ledes عناوین و punctuating داستان کامل نقل قول.

به لوز — با تشکر از شما برای بودن صدای من لاغر می تواند در زمانی که من نیاز به کسی را با خنده و اعتماد در.

به ساکورا و Kaitlan — شما را تبدیل به سفرای این مقاله است. شما به من این فرصت منجر به دانستن است که بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد, من دو مادام العمر اصحاب و یک دهه را به ارزش از داخل جوک ناب در زمانی که رفتن سخت می شود.

در نهایت به کارن — با تشکر از شما برای من بهترین دوست و کسی که از من تعریف کل کالج تجربه بیش از هر داستان کلاس و یا انتساب همیشه می تواند. شما روشن تمام روز من و من نمی توانم تشکر از این سازمان (و کال فوتبال) به اندازه کافی برای آوردن ما با هم. من شما را دوست دارم.

من در ابتدا پیش بینی پایان این سفر باور نکردنی شبیه است که از "جنگ ستارگان: قسمت ششم" با شورشیان و Ewoks رقص به شب در Endor. به عنوان یک ارشد فارغ التحصیل در سال 2020 که نوع پایان من نیست واقعیت است. اما در حالی که یک نگاه در من دیپلم یا مشخصات ممکن است نشان می دهد که من چهار سال را صرف غوطه ور در ریاضیات و سیاست های عمومی, واقعیت خوشا به من با خیلی بیشتر.

جاش یون بود بهار سال 2020 سردبیر و رئیس جمهور. او پیوست روزانه کالیفرنیا در پاییز 2016 به عنوان یک خبرنگار ورزشی بود و سافتبال ضرب و شتم خبرنگار در بهار سال 2017 تنیس زنان ضرب و شتم خبرنگار در سقوط 2017 و بهار 2018, بسکتبال زنان ضرب و شتم خبرنگار در زمستان 2017-18 و فوتبال ضرب و شتم خبرنگار در سقوط 2018 و سقوط 2019. او به عنوان یک دستیار ورزشی ویرایشگر در بهار سال 2018 ورزشی ویرایشگر در پاییز سال 2018 و سرمقاله استخدام مدیر در سقوط 2019. او فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی در ریاضیات و جزئی در سیاست های عمومی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب