قاضی رد نیویورک شهرستان و دا از طرح دعوی در دادگاه که به اتهام تبعیض نژادی در مورد

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 5:31 PM EDT Jul 13, 2020یک قاضی فدرال انداخته است بیرون مانده از طرح

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

یک قاضی فدرال انداخته است بیرون مانده از طرح دعوی در دادگاه است که به گفته یک عضو سابق نیویورک شهرستان, مواد مخدر, نیروی کار نژادی برفلد و جعل اطلاعات در اسناد دادگاه.

در 17 صفحه: تصمیم مورخ روز جمعه ایالات متحده در منطقه قاضی جنیفر P. ویلسون نوشت که آلونزو جونز, Sr, 43, نیویورک حال تاسیس عناصر ضروری از خود در برابر ادعای نیویورک شهرستان و دادستان منطقه دیو یکشنبه. در سال 2019 سابق شمال York منطقه ای شهرستان افسر پلیس پاتریک Gartrell جونیور و بازنشسته شمال نیویورک شهرستان منطقه ای رئیس پلیس علامت Bentzel رسیده محرمانه حل و فصل در این مورد با توجه به اسناد دادگاه.

جزئیات: 'تحقیر': پلیس به اتهام, مرد سیاه پس از حفره جستجوهای هیچ مواد مخدر دعوی مدعی

نه جونز و نه وکیل او ساندرا تامپسون رسیده باشد می تواند در روز دوشنبه.

در فوریه. 8, 2017, Gartrell مشغول به کار بود برای York County مواد مخدر نیروی کار زمانی که او دستگیر جونز اتهام که او به فروش کوکائین به محرمانه خبرچین در نیویورک با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

اجرای قانون طرح دعوی در دادگاه متحده انجام بدن حفره جستجو در ایستگاه پلیس. افسران پلیس پس از آن او را به بیمارستان نیویورک جایی که او تحت MRI یا CAT اسکن. که به نوبه خود هر گونه قاچاق را با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

جونز حدود 37 روز در شهرستان نیویورک ، در سال 2018 مشترک درخواست قاضی هری M. بودن انداخت از مورد دعوی متحده حاکم است که دادستان نقض کرده جونز' حق برخورداری از یک محاکمه سریع.

مرتبط: مرد قطره نیروی بیش از حد در طرح دعوی در دادگاه در برابر شهر نیویورک افسر پلیس

در طرح دعوی در دادگاه جونز, که سیاه و سفید, حال گفته است که اجرای قانون و نقض حقوق اساسی خود از طریق عدم آموزش و نظارت بر افسران پلیس در مورد مسائل دهها و جعل اطلاعات به عنوان به خوبی به عنوان نامناسبی در پاسخ به شکایت شهروند.

او همچنین ادعا اجرای قانون بدتر محاکمه او و با استفاده از نیروی بیش از حد.

بیشتر: قاضی قطره نیویورک از طرح دعوی در دادگاه که مدعی خشونت پلیس

اجرای قانون مورد مناقشه خود را شناسایی حوادث و اشاره کرد که محققان ماری جوانا ترک و دو ترازوی دیجیتال در خانه خود را. در یک رسوب جونز را تکذیب کرد که مسابقه نقش خود را در دستگیری و اظهار داشت که او آگاه از هر قبل از شکایت از دهها و یا انتخابی دادستان با توجه به مدارک موجود در دادگاه.

نیویورک رکورد روزانه/یکشنبه, اخبار, است ثبت یک راست به دانستن قانون درخواست برای حل و فصل در این مورد.

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن