قاضی نمی خواهد آزادی در غرب نیویورک "خانه وحشت" مورد بیش از coronavirus نگرانی

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 5:35 PM EDT آوریل 4 سال 2020یک مرد که متهم به ضرب و شتم پنج تن از فر

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

یک مرد که متهم به ضرب و شتم پنج تن از فرزندان خود و نگه داشتن آنها را قفل شده است در اتاق خواب از یک خانه در غرب نیویورک که پلیس به نام "خانه وحشت" منتشر نمی شود از نیویورک شهرستان, زندان, با توجه به نگرانی در مورد کوروناویروس یک قاضی حکم داده است.

چارلز بنیامین, 73, York, بود, ثبت, حرکت, برای, مهربان, آزادی بیان که خود را, سن, فشار خون بالا و دیابت تیروئید و مسائل و بیماری پارکینسون قرار داده و او را در معرض خطر COVID-19. او قفل شده پس از سپتامبر پس از نقض شرایط خود را 250.000 دلار وثیقه آزاد شد.

در دستور مورخ در آوریل 29, مشترک درخواست قاضی هری M. بودن رد درخواست.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

مرتبط: مرد متهم به شدت ضرب و شتم 5 بچه ها در غرب نیویورک "خانه وحشت" است که پدر به 'راه بیش از 13' کودکان

بنیامین متهم است با تشدید حمله به خطر انداختن رفاه کودکان بی پروا به خطر انداختن شخص دیگری و جرائم مربوط. او ضرب و شتم کودکان — که در محدوده سنی 2 تا 6 — با اقلام از جمله هیئت مدیره و کمربند و پرده در خانه در غرب بازار و خیابان در نزدیکی خیابان کوهستانی غرب نیویورک قصبه پلیس گفت:.

یک جفت از نوزاد دوقلو, پلیس گفت, شد, امان از سوء استفاده.

بخوانید: "این باعث می شود من احساس گناه': غرب نیویورک همسایه غافل از "خانه وحشت'

مادر از کودکان, لزبین, نوجوانی, دانشجو, چشمه, 26, از نیویورک مجرم به اتهام به خطر انداختن رفاه کودکان به صورت یک جمله از 338 روز 23 ماه در شهرستان نیویورک زندان — به علاوه پنج سال مشروط.

چشمه گفت: او اجازه سوء استفاده به اتفاق افتاده است چرا که او ترسیده بود.

اتمام: غرب York 'خانه وحشت': پرستار می گوید آن را "قاطع" برای دیدن صدمات در کودکان

در مصاحبه با نیویورک رکورد روزانه/یکشنبه اخبار, بنیامین گفت: او دوست داشت فرزندان خود را. شرایط را در خانه اش او گفت: عالی بود.

بنیامین تعیین شده بود به قبول درخواست و توافق است که می کردم بلافاصله واجد شرایط آزادی مشروط. اما سقوط کرد که از هم جدا هنگامی که او را تکذیب کرد آسیب رساندن به کودکان خود.

کلارنس آلن بنیامین وکیل نمی تواند رسید.

نیویورک شهرستان, دفتر دادستان منطقه مخالف بنیامین آزادی به قید وثیقه.

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن