جولیا آلوارز معادن شعر از غم و اندوه در زندگی پس از مرگ "

درجه: 4.5/5.0 "زندگی پس از مرگ" باز می شود با یک شعر اتصالات معرفی شاعر و رمان نویس جولیا آلوارز را باز گشت به

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

درجه: 4.5/5.0

"زندگی پس از مرگ" باز می شود با یک شعر اتصالات معرفی شاعر و رمان نویس جولیا آلوارز را باز گشت به دنیای بزرگسالان رمان پس از 14 سال با تمرکز بیشتر در کودکان و بزرگسالان جوان ادبیات. به جای حد عالی رساندن در آمدن از سن تجربه "زندگی پس از مرگ" می پردازد انتهای دیگر چوب: سن.

آن به شرح زیر Antonia Vega, یک نویسنده و بازنشسته و استاد دانشگاه که مهاجرت از جمهوری دومینیکن در جوانان خود را به عنوان او زندگی می کند او به تازگی بیوه زندگی در ورمونت. بدون شغل یا شوهر, Antonia است خفه از غم و اندوه اما نگه می دارد در تماس منظم با سه خواهر — Izzy Tilly و مونا.

ناخواسته او می شود و تمایلی بانی خیر زمانی که دو مستند نشده مهاجران مکزیکی, ماریو و Estela آمده به او کمک کند. زندگی او انداخته است و حتی بیشتر به صورت یک حلقه زمانی که Izzy که به اختلال دو قطبی به طور ناگهانی می رود از دست رفته و می فرستد "خواهری" به یک پاچه دیوانگی.

آلوارز یک نویسنده از بسیاری از رسانه های که ادویه در پیچیدگیهای زبان و آنتونیا: او دید سوم شخص روایت پر از نقل قول های تو رفتگی در دیوار و معروف به طور یکسان و کلمات به طور مداوم در حال اجرا را از طریق سر خود را حتی زمانی که او نمی داند چه می گویند با صدای بلند. قابل توجه تصمیم به حذف علامت نقل قول از گفت و گو جایگاه خوانندگان بصورتی پایدار و محکم در Alvarez را ملودیک نثر و نگرانی از آنتونیا سر — و در عین حال نیز وجود دارد برخی از فاصله بین خواننده و آنتونیا در نتیجه یک فرم که آینه سوگوار به دنبال خود عزادار و شاید در حال تعجب در خود ظرفیت را احساس می کنید.

"زندگی پس از مرگ" است gorgeously نوشته شده کتاب جمع و جور و تغزلی ملودرام. آن اذعان چقدر مملو از آن است که با "telenovela مواد" به عنوان Antonia توضیح می دهد اما معتقد است که "این نیست که telenovela به مردم آن اتفاق می افتد." آلوارز را مختصر و مفید واقع گرایی همراه با او موزون و سبک نوشتن ترکیبی است که با این نسخهها کار به خوبی در خدمت به "telenovela مواد" او مرتکب به این صفحه.

نتیجه یک رمان است که در برابر وسوسه به قطره ای با بدبینی در واکنش به سنگین تر تم های آن را به ارمغان می آورد تا بلکه حاضر به sugarcoat یا رندر جهان ما را به یک مدینه فاضله است. بسیاری از رشته های مختلف از تفسیر اجتماعی در حال اجرا در سراسر "زندگی پس از مرگ" هستند ظریف و در عین حال تیز منجر به punchline که خوانندگان می خواهید به چوب در اطراف برای اگر آنها پیدا کردن خود را گرفتن کمی خسته دلسوز پلیس شخصیت های ظاهر و سپس به هر حال.

آنتونیا به عنوان شخصیت یکی دیگر از دستاورد بزرگ یک قهرمان که احتمالا مبهوت به شنیدن این که او است که به نام یک قهرمان. آلوارز می کند کار های دیدنی و جذاب در ارائه لایه های مختلف اجتماعی امتیاز بدون عذرخواهی برای آن در راه است که ممکن است احساس نمایشی یا مبتذل. اگر چه Antonia یک مهاجر است, او تا به صعود از نردبان اجتماعی و تبدیل شدن به یک انجام تحصیلی و نویسنده ترک او احساس تضاد وقتی که می آید به تصمیم گیری یا نه به کمک به او مستند نشده همسایگان است که کار درست را انجام دهید.

به طور مشابه, سلامت روان بسیار مرتبط در سراسر این کتاب بدون اینکه تمرکز اصلی چنین است که آن را شروع به مبهم و کلی داستان. تصویر از Izzy را اختلال دوقطبی در حالی که در زمان های سخت به عنوان خوانده شده, است درست به زندگی و گیج — مثال دیگری از "telenovela مواد" نه "telenovela مواد" به مردم آن را در واقع اتفاق می افتد به.

تنها می خواهم که "زندگی پس از مرگ" برگ با خوانندگان است شاید می خواهید برای اطلاعات بیشتر در مورد Antonia تاریخ با شوهر و خواهر وجود دارد جزئیات بیشتر ارائه شده برای پر کردن شکاف از آنتونیا دوران کودکی اما کمتر با ازدواج است که به معنای بسیار به او. با وجود این آلوارز هنوز به موفقیت را روشن پایدار اهمیت Antonia و توصیف او از طریق راه Antonia است که همیشه فکر کردن در مورد او.

در نهایت Antonia است که هیچ نجات دهنده و به طور قانع کننده شخصیت او را ندارد. آلوارز می شود که Latinx تجربه واقعا به معنی بی شمار تجارب و کتاب نیست و نیاز به صراحت بود در مورد کسانی که تجربه در سفارش به آن را اثبات کند.

"زندگی پس از مرگ" می تواند خریداری شده در bookshop.orgیک وب سایت است که سهام حاصل با کتابفروشی های مستقل. متناوبا, شما می توانید با استفاده از bookstorelink.com به جستجو برای کتاب فروشی مستقل در نزدیکی شما. بسیاری از کتابفروشی ها در منطقه خلیج در حال حاضر ارائه خدمات تحویل و منظقه وانت.

تماس با الکس جیمنز در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @alexluceli.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب