Just dance: استفاده از وقت اضافی خود را به شیار

برای بسیاری از شما این است که شکستن تابستان و برنامه های خود را ممکن است به عنوان بسته بندی شده به عنوان یک با

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

برای بسیاری از شما این است که شکستن تابستان و برنامه های خود را ممکن است به عنوان بسته بندی شده به عنوان یک بار بود. برای دیگران مشغول تابستان برنامه های شما ممکن است کاهش یافته و شما در حال جستجو برای یک راه برای استفاده از آن زمان. هر مورد ممکن است برخی از شما ممکن است به دنبال یک راه به اختصاص برخی از زمان خود را در یک برنامه به طور بالقوه انجام راه که همه ما حرکت در این سه ماه آینده.

طبق معمول ما در مسدود کردن یک ایده برای شما! اگر شما در یک بیت از یک شیار و به دنبال فعال و راه سرگرم کننده برای صرف برخی از وقت اضافی خود را در این تابستان ما برروی پیشنهاد به رقص! بخشی از روز خود را به جم کردن به آهنگ های مورد علاقه شما و فقط با حرکت بدن خود را. اگر شما لزوما متقاعد شده است که این یک استفاده خوب از وقت خود را در پیدا کردن برخی از جامد به دلایل زیر که چرا شما باید به گرفتن پایین.

جسمی مفید

این بسیار مهم است برای ما خون در گردش از طریق فرم های فیزیکی ما و مطمئن شوید که ما استخوان و عضلات و موجودات فعال هستند. رقص بسیار عالی و در دسترس راه برای انجام این کار. رقص یک راه منحصر به فرد برای تعامل با تمام بدن خود را اگر که هدف خود را. به علاوه شما می توانید تقریبا در هر نقطه و شما همیشه لازم نیست موسیقی به رقص (اگر چه این کار کمک می کند). گرفتن خوب مراقبت از سلامت جسمی خود را به طور معمول مکمل یک حس قوی تر از روانی و سلامت معنوی.

همه کاره

وجود دارد بسیاری از راه های مختلف به رقص است. آن است که واقعا به تفسير خود. مطمئن شوید که وجود دارد از سبک های متمایز از جنبش مانند معاصر, هیپ هاپ, جاز, مدرن, بداهه غرب آفریقا و غیره. اما شما همچنین می توانید فقط با جم یا شیار است. در لحظات متراکم یا جروفنج, شما می توانید اجازه رفتن از انتظارات و یا ایده به صورت کامل و فقط اجازه دهید بدن خود را حرکت به ریتم شما را بشنود. نگیرید; دنبال حرکت بدن خود را محروم.

تقویت اعتماد به نفس

رقص فراهم می کند فرصت را برای شما به سقوط به خود بودن را عمق و اجازه رفتن از قضاوت شما نسبت به خودتان و راه شما حرکت می کند. اگر شما به دنبال برای افزایش اعتماد به نفس در این تابستان, رقص, ممکن است داروی مناسب. رقص اجازه می دهد تا شما به راحتی با شما. از آن استفاده زیادی از زمان اگر شما به دنبال احساس بیشتر تراز وسط قرار دارد.

موجود

آن اجتماعی است. آن, از خود راضی. آن را به هر آنچه شما را از آن. شما می توانید زوم رقص با برخی از دوستان و شیار خود را با خانواده/مشاوره ازدواج و مشاوره و یا دریافت شده توسط خودتان! رقص در دسترس است برای شما در تمام اوقات. فقط مطمئن شوید که قبل از پریدن به رقص شما را 10 تا 15 دقیقه به کشش و گرم کردن به مطمئن شوید که بدن شما آماده به حرکت می کند.

اگر شما مطمئن نیستید آنچه شما باید انجام دهید برای گرم کردن یک جای خوب برای شروع در حال انجام است پریدن جک چرخش/چرخش سر خود را نورد خود را شانه و مچ پا اشاره و خم پای خود را lunging و تکمیل مجموعه ای از situps/بحران. شما همچنین می توانید استفاده از اینترنت به عنوان خوانده شده بیشتر در مورد برخی از warmup و تمرینات کششی شما می توانید قبل از رسیدن به پیچ. اگر شما علاقه مند به یادگیری تکنیک های شما باید انجام برخی از تحقیقات خود را. چک کردن یوتیوب, رقص, مستند, کتاب در مورد بنیادی طراحان از گذشته (یعنی مارتا گراهام و یا Alvin Ailey) و نگاهی به رقص های مختلف سبک/انواع که بستم علاقه خود را.

در حالی که رقص ممکن است خود را "چیز" وجود دارد هیچ زمان مانند حال حاضر برای کشف راه های جدید به خصوص اگر شما به دنبال یک راه به اختصاص برخی از زمان خود را در این تابستان. شما می توانید به عنوان اغلب به عنوان یک ساعت در هر روز و یا به عنوان کمی به عنوان یک ساعت در هر هفته. هیچ فشار; فقط آن را اگر شما احساس می کنید به نام به انجام این کار. در کلمات عاقل از لیدی گاگا: "فقط رقص gonna be OK, d-d-d-رقص است."

تماس با Gina رایت [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن