فقط italicize آن: علامت تعجب باید لغو

من تا به حال ندیده هم اتاقی من در فرد قبل از این که برای اولین بار بعد از گرایش در ماه اوت سال 2018 نامید توشه

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

من تا به حال ندیده هم اتاقی من در فرد قبل از این که برای اولین بار بعد از گرایش در ماه اوت سال 2018 نامید توشه و مرتب کردن مبلمان در مربع شکل خانه. ما تا به حال ابلاغ بیش از متن از جولای هر چند زمانی که ما متوجه ما شد و رسما هم اتاقی. بعد از آن در ترم هنگامی که ما بهتر شد دوستان هم اتاقی من به من گفت که او فکر می کردم من خیلی قبل از اینکه او به ملاقات من به خاطر این بود که چگونه من آمد بیش از متن است.

این مرا شگفت زده کرد از آنجایی که من تا به حال شده است بسیار استراتژیک در زبان من که پیام کوتاه او که در تابستان به اطمینان حاصل شود که من مانند صدا ایده آل هم اتاقی — بازی گاه به گاه آرام و سرد است. کلمات ندارد و مشکل او به من گفت. او متوجه شده است که من هرگز یک بار با استفاده از یک علامت تعجب.

علامت تعجب می آید از کلمه لاتین به معنی "فریاد شادی" مشخص شده توسط یک "من" انباشته بیش از یک "O." در طول زمان علامت تعجب گرفته شده است بزرگتر به معنی از فقط تاکید بر اهمیت: در سفر خود به قرن 21 نقطه گذاری تبدیل شده بچه گانه نه تنها با تاکید بر این جمله که در آن پیش می آید اما همچنین با تاکید بر تبعیض جنسیتی در جامعه است. من فکر می کنم باید آن را لغو کرد.

این نقطه گذاری می آید بچه گانه, تقلید هیجان ما احساس به عنوان preteens برنامه ریزی آینده ما سفر به دیزنی لند نوشتن یک لیست که سواری ما را برای برخورد با دانش سطحی از علامت تعجب.

امروزه هنگامی که ما به عنوان خوانده شده علامت تعجب ما از شنیدن صدای در سر ما افزایش در پایان این حکم با مسخره شادی. به عنوان مثال: "با تشکر برای کمک به شما!" در مقابل "با تشکر از کمک شما." گزینه اول به نظر می رسد بهتر است — عطف به علامت تعجب الهام بخش می آید مهربانتر به عنوان گزینه دوم (دوره) است که برای تلفن های موبایل بسیار تیره تر.

اما از تن در آورده با علامت تعجب است از شادی واقعی; آن را به یک تن از inauthenticity از کسی است که با استفاده از نقطه گذاری را متناسب با جامعه مدرن ایده که یک جمله بدون معنی است.

علامت تعجب در اثر گسترده ، در مقاله "جنسیت و استفاده از علامت تعجب در کامپیوتر به واسطه ارتباطات" توسط کارول Waseleski یک مطالعه به این نتیجه رسیدند که زن-شناسایی افراد با استفاده از علامت تعجب در حداقل دو برابر بیش از مردان-شناسایی افراد. در بعضی از موارد اختلاف آمد تا 70 درصد تفاوت با زن-شناسایی جمعیت با استفاده از علامت تعجب بیشتر است.

در عصر پست-2016 انتخابات زمانی که این خبر گزارش داد هیلاری کلینتون فقدان لبخند رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نام نانسی پلوسی غیرمنطقی زنان یادآوری به ظاهر مهربان مبارک. علامت تعجب در این است که به طور نامتناسبی بر زنان. ما در حال حاضر تاسیس که علامت تعجب نوشتن کمتر به نظر می رسد جدی تر و بچه گانه و ما شاهد زنان با استفاده از علامت تعجب بیشتر از مردان است.

پس از آن زنان است که نوشته های کودکانه به نظر می رسد آنها به عنوان سیل زده خود متون و نوشتن با علامت تعجب به زندگی اجتماعی انتظار از زنان ظاهری زیبا. زنان با استفاده از علامت بیشتر برای انتقال دوستی در یک ملاحظه تلاش برای مدیریت دریافت کننده احساسات است.

در بزرگ سیاه و سفید دیک مقاله "خطر استفاده بیش از حد از علامت تعجب" امیلی تورس سرزنش او استفاده بیش از حد از علامت تعجب در فشار به در نظر گرفتن احساسات دیگر به عنوان یک زن در محل کار. در زمانی که زنان در حال پرداخت کمتر از مردان ترویج کمتر از مردان و سوال بیشتر از مردان تلاش بیشتری از زنان ادعا تلاش به کار گرفته شود ترویج و احترام آشکار در نقطه علامت تعجب که زنان سعی می کنید به نظر می رسد نوع در محل کار.

این علامت تعجب احساس می کند مانند این: 13-year-old من تماشای پسران در کلاس علوم تکمیل آزمایشگاه در حالی که من فقط ورود داده ها. و 17 ساله من پذیرش مرد من دوست جنسیتی ریشه دوانده که او به استانداردهای دوگانه. و 21 ساله من سرکوب احساسات من ناراحتی زمانی که یک مرد بیش از حد به من نزدیک چون من نمی خواهم به نظر می رسد بی ادب. این یک خود اشتغالی راه به دست کشیدن پایین خود من جنس پذیرش جنسیتی نابرابری و تبعیض جنسی.

بیایید خلاص شدن از شر علامت تعجب و اگر شما واقعا می خواهید به تاکید چیزی فقط italicize آن است.

تماس لیندزی Staub در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن