'کیت نش: دست کم گرفتن دختر توسط no-frills مشغول به خواننده نبرد با صنعت موسیقی

درجه: 3.5/5.0 انگلیسی, آیکون موسیقی, Kate Nash به نظر می رسد به انجام آن. از بودن یک عزیز خواننده پاپ به تلویز

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

درجه: 3.5/5.0

انگلیسی, آیکون موسیقی, Kate Nash به نظر می رسد به انجام آن. از بودن یک عزیز خواننده پاپ به تلویزیون کشتی گیر نش دارای کشت از پیروزی زیر کمربند. اما نش گلگون آغاز و امور جاری تغییر چند تیره و دشوار است که فیلم مستند "کیت نش: دست کم گرفتن دختر" بادها از طریق.

"کیت نش: دست کم گرفتن دختر" به کارگردانی امی گلدشتاین رنگ نش به عنوان چیزی غیر از یک دختر عادی با عشق به موسیقی. نمایش نش بسیاری از خصلت های پراکنده در سراسر فیلم را مانند بازیگوشی طعنه و جذابیت. او به نظر می رسد مانند a down-to-earth, نوازنده عشق, relatable و به سادگی در تلاش برای آن را در یک مردسالار میباشد.

این فیلم صرف اکثریت از آن گاهشناسی در نش مبارزات به عنوان یک زن نوازنده ناگهان سر به فلک کشید به شهرت و پس از آن قادر به قرار دادن صدای خود او به موسیقی خود را. در حالی که آن را فراهم می کند یک چشم انداز منحصر به فرد از طریق چشم از یک نسبتا دستکمگرفتهشده عضو از صنعت موسیقی و لایه بندی حوادث در بالای این روایت است clunky و اغلب underwhelming در اجازه دادن بینندگان به طور کامل احساس احساسات نش پروژه ها.

"کیت نش: دست کم گرفتن دختر" شروع می شود آهسته با تمرکز بر نش فروتن انتشار موسیقی در مای اسپیس. نش خودش را "احمقانه دختر نوجوان نوشتن در دفتر خاطرات" مصرف انگلستان توسط طوفان در سال 2007 با اولین آلبوم ساخته شده از آجر. این فیلم باعث می شود قابل تحسین تلاش برای انتقال بین نش نخست و او دوران کودکی رنج می برد اما از abruptness.

در طول فیلم نش می گوید که او اغلب احساس نیاز به توقف ساخت موسیقی به دلیل مبارزات خود را با این صنعت فشار بر هنرمندان زن. اما چیزی و یا دیگر نگه می دارد و رسالت عشق او را برای صنایع دستی و طرفداران او. مشخص شده توسط لمس کردن کلیپ از نش انجام با طرفداران عاشقانه آواز همراه با او نش که به خود او است اما یک لحظه زودگذر نه تنها به عنوان ارائه شده در این فیلم بلکه از نظر حرفه ای او امنیتی است.

به عنوان نش به دنبال انتقال از نرم پاپ پانک بیشتر صدای او کاهش یافته و از او برچسب midtour. از طریق صفحه اصلی ویدئو کلیپ و ساده قطعه مصاحبه از نش تمام مصیبت داده شده است عجیبی مقدار کمی از زمان روی صفحه نمایش برای یک رویداد محوری. بدون در نظر گرفتن نش اشاره کرد و بینش را برای فقرا در حال ویرایش.

این فیلم به طور کلی می کند به خصوص به خوبی از نشان دادن تفاوت های ظریف از نش عملکرد درونی و رانندگی. از طریق فقط بخش های کوتاه, فیلم پرده ماهیت واقعی نش: او ترس از بودن قادر به گزاف گویی او را تحقیر برای خلاقیت خود را در حال خفه و قلب او هرچه به همه چیز او می کند. اما بر خلاف نش شخصیت درخشان و آتشین طبیعت این فیلم است و نه بدون زرق و برق هر چند هنوز هم chugs مانند عزم خود را.

این فیلم فلفلی با تنفس هوای تازه با این حال مانند زمانی که بینندگان را مبهوت نش ویرانگر تحقق است که مدیر او شده است اختلاس شخصی خود بودجه. نش سفر طول می کشد یک یادآوری به نوبه خود و زیر سال از عمر خود را در حال روده-wrenchingly گذاشته. اما مانند نیروگاه های او نش باعث باز گشت بودجه خود را تا سال 2018 رکورد دیروز بود که برای همیشه به طور کامل از طریق Kickstarter دریافت حمایت قاطع از طرفداران و فرود او نقش بازیگران در Netflix بکشد مجموعه تلویزیونی "تب و تاب بودن."

"کیت نش: دست کم گرفتن دختر" الهام بخش داستان نش مشکلات و امیدوارم لحظات. ضربه سر با انطباق صنعت موسیقی نش فقط یک دختر عادی ساخت موسیقی است که از طریق قرار دادن رینگر از بوروکراسی. آن را روشن است که او ضربه پایین سنگ به عنوان یک نوازنده هنگامی که او بر خلاف قاعده را مأیوس کننده بیانیه "من به موسیقی پانک و راک, موسیقی, و من نیاز به ایجاد یک pop رکورد از آنجا که من نمی باید هر گونه پول است."

این فیلم به دور از جلا و کاملا بی دست و پا در طول فردی صحنه اما از آن است که واقعی و ملموس و موثر در آوردن بینندگان همراه برای نش rollercoaster از یک حرفه ای است. با وجود این همه, این فیلم بر, چگونه نش آمده است پیوسته خندان و اسناد تزلزل او انگیزه برای بالا بردن دختران جوان علاقه مند به موسیقی حتی در حالی که او خودش را می یابد تقریبا رانده به بی خانمانی.

این فیلم خواهد بود منسجم تر با افزایش اضافات از نش بینش شخصی و کارآمد تر ویرایش کنید به جای تکیه بر بیت تا حدودی مربوط به فیلم هایی که موفق به انجام خود را با لمس کردن داستان عدالت است. اما "کیت نش: دست کم گرفتن دختر" چه آن را می گوید آن را انجام دهد — آن را می گوید داستان از یک دختر که خسته شدن دست کم گرفت و به جای مداوم و آماده را به او صوت و صدا.

تماس با Pooja عدل در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب