قایق بادی بدترین دشمن شماست. 10 راه برای شکست دادن آن

یکی از بهترین تفریحات غیر آبی کیش، پارک دلفین های کیش و باغ پرندگان کیش است. از جمله امکانات و بخش های این شه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یکی از بهترین تفریحات غیر آبی کیش، پارک دلفین های کیش و باغ پرندگان کیش است. از جمله امکانات و بخش های این شهربازی می توان به سینما هفت بعدی، فوتبال حبابی، واتر بال گروهی، بازی های یارانه ای، بازی های الکترونیکی و مکانیکی، بازی های مناسب کودکان، مینی گلف و بولینگ اشاره نمود. اگرچه بولینگ مریم مخصوص بازی بولینگ است، اما تفریحات دیگری از جمله بیلیارد، گیم نت، شهربازی و رستوران نیز در آن وجود دارد که شما می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید. از جمله ایستگاه های توقف این اتوبوس های گردشگری هستند. با توجه به توضیحات مطرح شده در بخش های قبلی حال شما می توانید دست به خرید قایق بادی زده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. گذر می کند. شما می توانید برای اجاره دوچرخه به ایستگاه بازار مرجان و یا اسکله تفریحی کیش مراجعه نمایید و در هنگام غروب نیز از زیبایی های جزیره در اوج آرامش لذت ببرید. از این رو پلاژ های مخصوص به بانوان و آقایان در جزیره کیش ایجاد شده است که در کنار ساحل، با امکانات مجهز وجود دارد. از قایق بادی به عنوان قایق نجات یا برای کار های تفریحی استفاده می شود. ​Post w​as c reat​ed  with G᠎SA᠎ Con​te nt Generato r DEMO.

شرکت تولیدی قایق بادی تعدادی لوازم ضروری قایق بادی شامل 2 عدد پارو آلومینیومی یا پلاستیکی، طناب نجات، پمپ باد دستی بزرگ یا کوچک حرفه ای، برچسب و برچسب تعمیرات دوره ای، بروشور را در بسته بندی قایق قرار داده است برای مونتاژ و نصب قایق بادی، کیف حمل قایق با لوازم جانبی، کیف لوازم جانبی داخل قایق بادی است در اطراف اکثر قایق های حرفه ای و معمولی یک نوار ضخیم از مواد PVC بسیار محکم به صورت طناب یا حفاظ ضخیم در اطراف بدنه برخی از قایق ها نصب می شود که بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربه و برخورد با سنگ یا سنگ است در کنار رودخانه و تالاب ها نباید به قایق بادی آسیبی وارد شود. در جزیره کیش شهربازی دیگری نیز وجود دارد که از نظر تجهیزات و جایگاه به شهربازی فان کلاب نمی رسد، اما با این وجود می تواند گزینه ای مناسب برای تفریح چند ساعتی در این جزیره باشد. هاپ آن و هاپ آف کیش یک اتوبوس گردشگری 2 طبقه روباز است که امکان گشت دور جزیره را به شما می دهد و در لیست تفریحات کیش جای دارد. در این تفریح شما در یک قلیق آمریکایی قرار خواهید گرفت که یک مربی حرفه ای ماهیگیری در کنار شما خواهد بود.

در این تفریح شما به اعماق دریا می روید و ماهی های رنگارنگ ها از داخل کلاهکی شیشه ای مشاهده می کنید. قدم زدن در هوای آزاد به صورت آزادانه و همچنین در کنار ساحل، یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که افراد می توانند برای ایجاد آرامش انجام دهند که البته در کشور ایران کمی محدود تر نسبت به دیگر کشور های غیر اسلامی می باشد. زیرا شما در غواصی آزادانه از ماهی ها دیدن می کنید و به شنا در میان آن ها می پردازید، اما در اسکوتر دریایی، موتور های متصل، شما را حرکت می دهند که به همین دلیل این تفریح اغلب برای کودکان پیشنهاد می شود. برای تولید این محصول از جنس پی وی سی استفاده می شود. جنس بدنه قایق های بادی تولید شده در کمپانی و کارخانه آمریکایی intex از برزنت چند لایه ضخیم و الیاف ابریشمی به صورت تار و پود با روکش پی وی سی ساخته میشوند که در برابر ضربه و فشار وزن صدمه ای نبینند . قایق های بادی در مدل های حرفه ای و تفریحی خانوادگی و ماهیگیری تقسیم بندی میشوند . نوع سه نفره دارای کف باد شونده و نوع چهار نفره آن دارای کفی با تخته های فایبر گلاسی میباشد که هنگام استفاده را بسیار مستحکم تر میسازد در ضمن این فایبر گلاس ها بصورت تخته هایی در کنار یکدیگر با pvc قرار دارند که قابلیت تا شدن را دارا میباشند هر دو دارای صندلی های بادی هستند و خود قایق ها از سه قسمت برای باد کردن استفاده میکنند. Data was gener ated ᠎with the help of G SA Conte nt Ge ne​rator DEMO.

تحمل وزن این قایق ها بترتیب از ۸۰ کیلوگرم، ۱۲۰، ۱۹۰، ۲۲۵ و ۱۹۰ میباشد،از سه قسمت مختلف برای امنیت بیشتر باد شده و بهمین دلیل تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده را نیز دارند، جای پارویی این مدل ثابت پرس شده بوده و غیر از قایق بادی آر ایکس ۵۰۰۰ بقیه مدل ها پمپ باد و پارو ندارند.از این محصولات بیشتر برای استفاده در آبهای آرام و راکت همچون دریاچه ها و سد ها استفاده میگردد. هر چهار مورد غیر از سیهاوک یک قابلیت نصب موتور برقی را دارند، در مدل سیهاوک ۳ و ۴ میتوان از موتور قایق بادی ۲ اسب پارسان نیز استفاده نمود، دارای دو جای قلاب ماهیگیری در هر چهار مدل، پمپ باد دستی کوچک تا مدل ۳ نفره بوده و چهار نفره آن پمپ باد دستی بزرگ دارد، پاروی پلاستیکی برای سایز های ۱ تا ۳ و پاروی آلمینیومی برای قایق بادی ۴ نفره سیهاوک، طناب دور، دسته حمل و نقل، کیف حمل لوازم ماهیگیری و یک برچسب تعمیرات هستند. قلعه وحشت کیش همانطور که از نامش پیدا است، مناسب برای افرادی می باشد که می خواهند اوج ترس را تجربه کنند و به این نوع از تفریحات علاقه مند می باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن