قبل از اینکه خیلی دیر شوید، Scoop را در استخر پیش ساخته دریافت کنید

تمامی روند درزگیری و همچنین مونتاژ قطعات متفاوت این استخر ها در مقصد و توسط متخصصان صورت میگیرد. تعیین هزینه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تمامی روند درزگیری و همچنین مونتاژ قطعات متفاوت این استخر ها در مقصد و توسط متخصصان صورت میگیرد. تعیین هزینه و قیمت گذاری استخرهای پیش ساخته کار بسیار پیچیده ای است زیرا این قیمت گذاری به عوامل بسیار زیادی بسته به محیط زندگی شما بستگی دارد به خصوص در این دوران که قیمت هر وسیله و تجهیزاتی به صورت لحظه ای تغییر می کند. استخر های پیش ساخته یا آماده به استخر هایی اطلاق می شود که فرآیند ساخت آنها در کارخانه ها انجام می شود و برای استفاده از آنها فقط نیاز به نصب آنها در محل تعیین شده می باشد. هزینه ساخت استخر کشاورزی برای کشاورزان باید به گونه ای برآورد شود که قیمت تمام شده آن صرفه اقتصادی داشته باشد . شرکت پارس آب کاسپین با سال ها تجربه به عنوان نماینده فروش استخر پیش ساخته شنا برزنتی و فایبرگلاس در استان گیلان مشغول به فعالیت بوده و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهد. استخر شنا با بودجه کم : اگر به دنبال ساخت یک استخر با بودجه کم هستید استخرهای پیش ساخته شنا حال چه از نوع برزنتی و یا استخر پیش ساخته شنا فایبرگلاس می توانند گزینه ایده آلی برای شما باشند ، در قیمت گذاری این نوع استخرها عوامل بسیار زیادی تاثیر گذارخواهند بود شاید در ایتدا فکر کنید که تنها با توجه به شکل و اندازه ان ها قیمت گذاری می شوند اما باید عرض کنیم که شکل و اندازه استخرهای پیش ساخته تنها عواملی نیستند که بر قیمت استخر پیش ساخته شنا تاثیر می گذارد بلکه قیمت استخر پیش ساخته شنا نیز به عواملی همچون متریال استفاده شده با توجه به نوع استخر نیز بستگی دارد به طور مثال قیمت استخر فایبرگلاس دوبرابر و یا بیشتر از استخرهای برزنتی می باشد، در کنار این عامل مصالحی که در ساخت استخر پیش ساخته شنا شما استفاده می شود را نباید نادیده گرفت هر چه این مصالح و متریال استفاده شده بهتر باشد در واقع قیمت استخر پیش ساخته شنا نیز بیشتر خواهد بود، در کل می توان نتیجه گرفت که اندازه استخر شما و محل نصب ان بیشترین تاثیر را در قیمت گذاری و نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته شنا شما خواهد داشت بهتر است برای اطلاع دقیق تر از قیمت استخر پیش ساخته شنا برزنتی و فایبرگلاس در همین وب سایت در دسته بندی استخر پیش ساخته شنا محصولات را مشاهده نمایید و از قیمت ها اطلاع یابید و یا برای مشاوره و خرید استخر پیش ساخته شنا می توانید با ما تماس بگیرید.  This w᠎as created by GSA C​on​tent  Ge᠎ne​ra​to᠎r DEMO .

نکته بعدی در مورد مقایسه استخرهای بتنی و فایبرگلاس بحث سرعت نصب و راه اندازی این استخرها است. برای ساخت استخر فایبرگلاس از قالب های ساخته شده توسط تکنولوژی CNC استفاده می شود که بسیار منحصر به فرد بوده و ظاهری زیبا به استخر فایبرگلاس می دهد به طوری که استخر های بتنی از نظر زیبایی ظاهری قابل مقایسه با استخر های پیش ساخته نیستند. برای اینکه جواب بسیاری از سوالات خود در زمینه استخرهای فایبرگلاس را بگیرید، توصیه میکنیم ابتدا فیلمی که گروه ما تولید کردهاست را بررسی بفرمایید! اگر هر مشکلی و سوالی برای شما پیش آمد می توانید به راحتی با نمایندگی اینتکس تماس گرفته و توسط مشاوران ما مشکلات محصول خود را حل کنید. این استخر نسبت به دیگر استخر های بتنی و یا چوبی به راحتی نصب و جمع آوری شده و توسط یک خودرو در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی نیز باشد. این محصول که در فروشگاه اینتکس با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد از رویه فایبرگلاسی و بدنه آلومینیومی ساخته شده است به همین دلیل نیز یکی از بهترین و مقاوم ترین استخر های پیش ساخته کمپانی اینتکس می باشد به طوریکه با خیال راحت می توانید این محصول را حتی جایگزین استخر های پتنی ، سیمانی و چوبی بکنید .

3. پس از مرحله گودبرداری به یکی از مهمترین مراحل نصب استخرهای فایبرگلاس یعنی مرحله کف سازی میرسیم. در صورتی که مراحل بنایی استخر با فاصله انجام شود استقامت کلی سازه با ایراد مواجه میگردد و کل سیستم هیدرولیکی استخر با مشکل مواجه خواهد شد که کمترین آسیب آن میتواند نشست کردن استخر و ترک خوردن دیواره و کف استخر بعلت قطع شدن های مکرر در طی روند عمرانی در آینده باشد . لازم به ذکر است که نصب این استخرها در دو حالت توکار یا روکار انجام می شود که برای حالت اول، باید مراحلی را برای جاسازی استخر طی کنید. برای ساخت استخر های آماده، طی کردن مراحل بسیار زیادی مانند آرماتور بندی، آجر کشی، بتن ریزی، درزگیری، کاشی کاری و … می شود هم بخش مهمی از قیمت استخر پیش ساخته، را تشکیل میدهد برای مشاوره و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر به دنبال ساخت یک استخر با بودجه کم هستید استخرهای پیش ساخته شنا حال چه از نوع برزنتی و یا استخر پیش ساخته شنا فایبرگلاس می توانند گزینه ایده آلی برای شما باشند ، در قیمت گذاری این نوع استخرها عوامل بسیار زیادی تاثیر گذارخواهند بود شاید در ایتدا فکر کنید که تنها با توجه به شکل و اندازه ان ها قیمت گذاری می شوند اما باید عرض کنیم که شکل و اندازه استخرهای پیش ساخته تنها عواملی نیستند که بر قیمت استخر پیش ساخته شنا تاثیر می گذارد بلکه قیمت استخر پیش ساخته شنا نیز به عواملی همچون متریال استفاده شده با توجه به نوع استخر نیز بستگی دارد به طور مثال قیمت استخر فایبرگلاس دوبرابر و یا بیشتر از استخرهای برزنتی می باشد، در کنار این عامل مصالحی که در ساخت استخر پیش ساخته شنا شما استفاده می شود را نباید نادیده گرفت هر چه این مصالح و متریال استفاده شده بهتر باشد در واقع قیمت استخر پیش ساخته شنا نیز بیشتر خواهد بود، در کل می توان نتیجه گرفت که اندازه استخر شما و محل نصب ان بیشترین تاثیر را در قیمت گذاری و نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته شنا شما خواهد داشت بهتر است برای اطلاع دقیق تر از قیمت استخر پیش ساخته شنا برزنتی و فایبرگلاس در همین وب سایت در دسته بندی استخر پیش ساخته شنا محصولات را مشاهده نمایید و از قیمت ها اطلاع یابید و یا برای مشاوره و خرید استخر پیش ساخته شنا می توانید با ما تماس بگیرید.

در این بخش، به معرفی ابعاد مختلف استخرهای فایبرگلاس و همچنین نحوه اجرا و راه اندازی آنها اشاره کردهایم. به عبارت دیگر، در شرایط اقلیمی مختلف قابل استفاده است. استفاده از سیستم های مختلف و یکپارچه استیل که بسته به نیاز کارخانه مونتاژ می شود. 5. حال به سراغ مرحله بعد یعنی لوله کشی و برقکشی انتظار استخر میرویم. تاکید زیادی داریم که این مرحله به دقت و با حساسیت بالایی انجام شود به این دلیل که حتی اختلاف ترازی دو سانتیمتری پس از پر شدن آب داخل استخر با کج شدن خط آب مشخص میشود و از زیبایی و کیفیت کار کم میکند. زیرا این استخرها دارای ظرفیت بالایی بوده و کارایی بسیار مناسبی دارند. یکی از محدودیتهای استخر فایبرگلاس در کنار همه مزیتهایی که دارد محدود بودن ابعاد و طرحهای این استخرها است. هزینه های طول عمر بالاتر: استخرهای بتنی هر چند سال یکبار نیاز به گچ کاری مجدد دارند و به دلیل جذب مواد شیمیایی استخر (به دلیل متخلخل بودن) و بالا بودن هزینه های نگهداری شهرت دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن