نگه 'Em آینده

هر پنج شنبه من نگاه به جلو به گرفتن یک کپی از مستقلو سپس بررسی آن در طول ناهار. من لذت بردن از پازل جدول کلمات

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

هر پنج شنبه من نگاه به جلو به گرفتن یک کپی از مستقلو سپس بررسی آن در طول ناهار. من لذت بردن از پازل جدول کلمات متقاطع توسط مت جونز هستم و خدا را شکر شما همچنان به انجام آن.

یکی دیگر از گناه لذت خواندن مکرر نامه های نوشته شده توسط خار از کارپینتریا. اگر چه ما زندگی می کنند کمتر از 15 مایل از هم دوریم ما ظاهرا اقامت در bizarro جهان که در آن ما تفسیر جهان از نقطه مخالف دیدگاه و آمد به طور کامل مخالف نتیجه گیری.

خود را ظاهرا کامل خرید از محافظه کار جعلی "اخبار" (یعنی تبلیغات از منابع مانند فاکس) نفس است. که در آن من یک پاتولوژی دروغ خودخواه خودشیفتگی بی منطق ضعیف بهانه ای برای رئیس جمهور آنها را ببینید عصمت وطن پرست. که در آن من سابق کارکنان عضو که دروغ تحت سوگند آنها را به دام افتادن. که در آن من می بینم نگرانی واقعی برای حکومت قانون و زوال وزارت دادگستری آنها دیدن تئوری های توطئه است.

نگه داشتن آن نامه ها, من می توانم با استفاده از می خندد!

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن