با نگه داشتن یک زبان

هر کس می گوید که کلید یادگیری یک زبان به تجربه خود را به طور کامل. من در مورد شما نمی دانم, اما من لازم نیست ک

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

هر کس می گوید که کلید یادگیری یک زبان به تجربه خود را به طور کامل. من در مورد شما نمی دانم, اما من لازم نیست که زمان را به حرکت به فرانسه برای پنج ماه به تجربه خودم در زبان فرانسه. هر ترم من گرفته ام یک کلاس زبان در دانشگاه برکلی من مدیریت را فراموش سه ماه از کار سخت در طول یک ماه از تعطیلات زمستانی — و یا حتی بدتر تابستان ، اگر شما خسته از گذراندن سه هفته اول از مدرسه بازی گرفتن تا اینجا پنج راه را برای شما به نگه دارید تا در زبان شما در حال مطالعه است.

برای مبتدیان:

خواندن کتاب های کودکان

اگر شما یک مبتدی, روش اول توصیه می کنم که مشغول به کار شگفتی برای من خرید یک مجموعه کتاب کودکان داستان های کوتاه. این کتاب طراحی شده برای مبتدیان به دلیل طول کوتاه آسان واژگان و ساختارهای دستور زبان. خواندن فقط یک داستان کوتاه یک روز می تواند افزایش مهارت های خود را در هیچ زمان!

چک کردن یک برنامه آموزش

دانلود برنامه یادگیری! من می دانم که شما احتمالا سعی کردم این روش قبل از داد و پس از Duolingo برای شما فرستاده 10 جغد یادآوری پیام برای تمرین پنج دقیقه در روز است. اما ساخت یک برنامه یادگیری مانند Babbel یا Duolingo را به برنامه روزانه خود را می تواند کمک فوق العاده با واژگان جدید و تمرین. زمانی که مدرسه بود در جلسه یک راه آسان من مناسب Duolingo به برنامه من بود با رفتن به کلاس در ساعت به جای در برکلی و با استفاده از نرم افزار تا زمانی که کلاس شروع شده. در قرنطینه این عمل در حالی که شما در انتظار در خط (6 فوت از هم جدا!) در فروشگاه مواد غذایی.

تماشای Netflix بکشد نشان می دهد که در زبان

سازمان دیده بان نشان می دهد در Netflix بکشد در زبان کشور شما در حال مطالعه! قرار دادن زیرنویس و این کمک خواهد کرد که شما در یادگیری عبارات جدید در حالی که با بهره گیری از جدید شراب خواری سری.

نام این عنصر

همانطور که شما در حال پخت و پز وعده های غذایی سعی کنید به نام هر چه در نزد آن است که آیا یک قاشق یخچال یک سیب یا یک همبرگر. این است یک راه عالی برای انتخاب آسان مهارت های واژگان! شما حتی می توانید عمل "جملات ساده" با انجام این کار در حالی که آماده شدن: "من از خارج شدن از رختخواب. من در حال تغییر لباس های من. من پشت به تخت دلیل آن را خیلی زود است."

چک کردن یک پادکست

یکی دیگر از راه بسیار خوبی برای نگه دارید تا با یک زبان است برای گوش دادن به پادکست برای مبتدیان. وجود دارد صدها نفر از مختلف پادکست در وب سایت برای هر زبان. شما می توانید در مورد کارهای روزانه خود را به عنوان شما انتخاب کنید تا چند مهارت های جدید و راهنمایی در هر روز.

برای بلندگوهای پیشرفته:

خواندن اخبار از آن کشور

آغاز شده توسط تلاش برای خواندن اخبار در یک منبع آنلاین از کشور شما در حال مطالعه است. برای مثال اگر شما در حال تحصیل در فرانسه, خواندن Le Monde!

شروع یک باشگاه کتاب

پیام کسی از کلاس خود را انتخاب کنید و یک کتاب به عنوان خوانده شده با هم. به این ترتیب شما می توانید FaceTime و یا زوم هفتگی به بحث در مورد گیج کننده قطعات. فکر می کنم از آن به عنوان سازماندهی خود را کوتاه باشگاه کتاب!

آهنگ های مربوط به موسیقی

این یکی است که تا بحال روش های مورد علاقه من ... گوش دادن به موسیقی است. اکثر شعر را می توان در اینترنت یافت می شود و این یک راه بسیار خوبی برای تمرین مهارت های گوش دادن به عنوان به خوبی به عنوان شیرجه به فرهنگ سرگرمی.

نگه داشتن یک زبان خاطرات

نگه داشتن یک دفتر خاطرات و نوشتن برای پنج دقیقه هر شب در مورد روز خود را. به این ترتیب شما می توانید تمرین نوشتن در مورد همه چیز شما را انجام داده ام. این می تواند کمک به شما تمرین عملی عبارات.

نگاه به یک ترم در خارج از کشور

در نهایت شروع به برنامه ریزی یک ترم در خارج از کشور برای سال تحصیلی آینده! آیا شما می خواهید برای رفتن برای نیمه تابستان و یا یک سال کامل UC برکلی ارائه می دهد طیف گسترده ای از تحصیل در خارج از کشور برنامه های که در حال انتظار برای شما ثبت نام! اگر شما نمی خواهید به صرف هر زمان دور از UC برکلی دانشگاه, برنامه ریزی یک سفر تابستانی خود را با اعضای خانواده و خود راهنمای تور با مهارت های خود را.

این که آیا شما تنها با شروع به یادگیری و یا اینکه شما چند سال زیر کمربند خود را در حال حاضر کلید به حفظ یک زبان جدید است که تجربه خود را به عنوان آنجا که می توانید. بیشتر در معرض شما بیشتر به شما خواهد آموخت!

تماس با ناتالیا Brusco در [email protected] .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب