Kenny Loggins به Livestream از Lobero

هنگامی که چراغ بیرون رفت در سانتا باربارا تئاتر در ماه مارس چیزی حیاتی برای جامعه ما و به ما حس هویت جمعی وارد

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

هنگامی که چراغ بیرون رفت در سانتا باربارا تئاتر در ماه مارس چیزی حیاتی برای جامعه ما و به ما حس هویت جمعی وارد حالت تعلیق. هنگامی که و چگونه ما قادر به بازگشت به محبوب ما سالن? وجود دارد — و تا حد زیادی هنوز هم هست — به هیچ وجه به برخی از پاسخ.

همه گیر بسته شدن مطرح شده یک نوع چالش برای طرفداران اختصاص داده شده و دیگر وجودی برای کسانی که زندگی خود را با انجام و یا با ارائه عملکرد. هنگامی که دیوید mb horse training مدیر اجرایی این Lobero تئاتر, در یک نگاه تقویم پر از خالی خرما کشش به طور نامحدود به آینده او می دانست که او تا به حال اقدام است. "همه چیز نامشخص است," او گفت: "ما احساس ما هیچ کنترل" بیش از زمانی که تئاتر ممکن است بازگشایی شده است. تمایلی به منفعل باقی می ماند در پاسخ به بحران mb horse training رسیده به شبکه بزرگ از نوازندگان و تولید کنندگان با یک فکر در ذهن بیایید پیدا کردن راهی برای بازگشت. "ما باید فعال باشد," او به من گفت. "این یک حرکت مبتنی بر کسب و کار."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


نتایج حاصل از این گشت دیده خواهد شد در پنج شنبه, 28 ژوئن-7 p. m. زمانی که Lobero حاضر خواهد شد Kenny Loggins با یک گروه سه نفره آنلاین زنده. نشان می دهد اتفاق می افتد در تئاتر زیادی مرحله با نوازندگان رعایت اجتماعی-فاصله دستورالعمل. وجود خواهد داشت بدون مخاطبان در محل. به جای آن وجود خواهد داشت پنج دوربین راه اندازی تولید و کارگردانی در تلویزیون و موسیقی جانباز Byl Carruthers. این طرح به ضبط رویداد و جریان آن در Vimeo در یک محیط پویا در کنسرت-فیلم سبک "مثل آخرین والسیا دیدن یک باند در شنبه شب زنده" با توجه به Carruthers.

بلیط به رویداد آنلاین هستند $15 و نشان می دهد بر خلاف بسیاری از برنامه های اخیر "از خانه" جریان ما شده ایم از دیدن است نه سود. این یک شکل جدید از چه Lobero انجام شده است برای چندین دهه: شارژ یک قیمت عادلانه برای به بهترین شکل ممکن زندگی می کنند, موسیقی, تجربه, تحت شرایطی. بله شرایط تغییر کرده — اند که آنها تا کنون! — اما قصد و کیفیت باقی می ماند.

اگر چه Loggins و Lobero برنامه ریزی برای اهدای بخشی از درآمد حاصل به NIVA ملی مستقل برگزاری انجمن هدف از این رویداد است که برای کمک به هنرمندان و سالن و حتی بیشتر ملموس راه های ایجاد یک مدل کسب و کار است که به طور بالقوه می تواند نگه داشتن بسیاری از آنها را از بسته شدن برای خوب است. "ما به دنبال ایجاد یک الگو برای باشگاه ها در سراسر کشور" گفت: Carruthers. "این یک راه رو به جلو در موقت. افراد خارج از صنعت ممکن است آن را می دانم, اما بسیاری از سالن های مورد علاقه خود را به سادگی نمی خواهید به قادر به چسبیدن به در" از طریق یک دوره طولانی عدم فعالیت.

صحبت با مردان از طریق تلفن در هفته گذشته شنیدم فوق العاده ای تصمیم به ایجاد چیزی است که واقعا امن — یک سطح اجتماعی فاصله و "contact-less" تعامل است که طراحی شده است برای هنرمندان و تکنسین های یکسان به طور کامل راحت با تجربه.

من هم شنیده مشترک خود را در شور و شوق و قدردانی در قادر بودن برای ضربه زدن به این سرمایه گذاری جدید با Kenny Loggins به عنوان هنرمند. هیچ کس انجام داده است بیش از Loggins به نمونه و تحریک روح با هم در سانتا باربارا و هیچ یک از ما نیاز به یادآوری شود که او هنوز هم "صدای." بلیط برای Kenny Loggins, "زنده از Lobero" یک pay-per-view livestream رویداد هستند برای فروش در حال حاضر در lobero.org. خرید یک و بخشی از این تلاش شجاع "برای نجات موسیقی زنده و مکان های که در آن زندگی می کند."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن