کوین بیکن مذاکرات ترسناک, فیلم, تصویر, مدرن, هیولا در 'شما باید به سمت چپ'

کوین بیکن یک بازیگر است که حاضر به typecast. هر چند او در سال 1984 happy-go-lucky رفتار در "Footloose" و آوردن

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

کوین بیکن یک بازیگر است که حاضر به typecast. هر چند او در سال 1984 happy-go-lucky رفتار در "Footloose" و آوردن 1995 چشمگیر عملکرد در "آپولو 13" خود را در میان قابل توجه ترین نقش برجسته وضعیت خود را به عنوان نام خانواده است که به احتمال زیاد به لطف بسیاری از کلاه که بیکن را پوشیده است و در سراسر زندگی حرفه ای او. یکی ممکن است فقط به عنوان به راحتی تشخیص بیکن برای کمدی بیت در "هواپیما و قطار و اتومبیل" و یا حتی کوچک اما فوق العاده به یاد ماندنی در نقش "جمعه 13" — دومی بیکن گفت: در یک میزگرد مصاحبه با روزانه کالیفرنیا, بازی های برگزار شده نه بخشی ناچیز در شکل گیری ترسناک به عنوان یکی از ژانرهای مورد علاقه خود را.

این "Friday the 13th" فیلم "لگد کردن این نوع از تخفیف فاحش دهنده, فیلم, اساسا ... و آنها بسیار فرمولی ... نه واقعا فکر به عنوان شخصیت بزرگ مطالعات" بیکن گفت. اما زبان هر دو به عنوان یک بازیگر و یک بی باک از چرم گاومیش فیلم بیکن ترجیح ماده بیشتر در فیلم های ترسناک. "این (فیلم) که من کردم رو در زمانی که من جوانتر بود" او ادامه داد: با استناد به "جن گیر" و "درخشان" به عنوان نمونه "آن نوع از (فیلم) واقعا بیشتر شخصیت محور قطعه است."

بیکن نیز تحسین چگونه بسیاری از مدرن فیلم های ترسناک به کار گرفته اند این شخصیت محور رویکرد به ارائه بینش به مسائل پیچیده سیاسی. این طاقچه خاص از وحشت که بیکن و سنگین وزن کارگردان David Koepp امید به کانال در فیلم جدید خود "شما باید به سمت چپ." این فیلم به شرح زیر بیکن به عنوان تئو — a middle-aged تاجر عموم طرد و پس از او تبرئه شد و برای اتهام قتل همسر اول خود را — به عنوان او تلاش خود را در بحث ازدواج دوم به یک بازیگر جوان (Amanda Seyfried).

این فیلم فرض بیکن گزارش عمدی اشاره به این #MeToo حرکت: در حالی که جنبش ضربه اوج خود فرهنگی ارتباط در سال 2018 آن گذاشته خیلی دیجیتال مردمی زمینه را برای معاصر intersectional بحث جنسیت و نژاد و خشونت پلیس. "شما باید به سمت چپ" بیکن می گوید: یک فیلم است که به دنبال در برخی از راه برای تجسم بخشیدن به عوامل اجتماعی در این مسائل است.

با "غنی و قدرتمند از این وقت و زمان دوباره ما شاهد سوء استفاده از قدرت است که" او توضیح داد. "این واقعا چیزی است که این شخصیت که من بازی این است که برخورد با ... همه چیز در آمد به راحتی برای او. هنگامی که شما فکر می کنم در مورد آنچه که در واقع به معنی آن را بالا می برد بسیاری از سوالات در مورد چیزهایی که در آینده به راحتی برای یک نوع خاصی از بخش از جمعیت است."

با شخصیت تاریک گذشته وجود می آید تمایل به انجام بهتر: خیلی از این فیلم حول محور تئو ازدواج با دختر جوان (اوری اسکس) که می شود راه را برای تئو به توبه و ترک گذشته خود را پشت سر او. اما بیکن امیدوار است که این فیلم چالش این است که آیا واقعا ممکن است یک ایده با حروف بزرگ بر روی آن تکرار کاتولیک نقوش. "سوال می شود: آیا رستگاری اگر شما بخواهید برای بخشش است؟" بیکن توضیح داد. "در این مورد من واقعا برای درخواست بخشش از خدا ... خدا نوع می شود یک دختر کوچک."

از طریق این درگیری "شما باید به سمت چپ" با هدف رسیدگی به بزرگتر پرسش از دو برابر استانداردهای معاصر مردانگی: مردان قدرتمند مانند تئو انتظار می رود که مهربان و با محبت پدران اما نه لزوما برگزار شد با استانداردهای همان شوهران.

"در این نوع از فیلم شما می تواند یک خانواده را که مناسب نوع واحد خانواده ... سپس شما می تواند پرتاب چیزی در آنها. پرتاب برخی از هیولا (یا) نوعی از فوقالعاده عنصر در آنها" بیکن توضیح داد. "اما که واقعا این فیلم که ما می خواستم به." در واقع این فیلم ندارد یک فیلم ترسناک کلاسیک هیولا: The true "شر" از این فیلم مشهود است به اندازه کافی در مقابله با این فاميلی دو استاندارد مردانگی و در شناخت مرگ و میر است که منجر به مقابله با آن.

بیکن گزارش داد که به تصویر کشیدن یک شخصیت دست و پنجه نرم کردن با این دوگانگی میان چیزی از میانسالی بحران — و طلب آمرزش برای آن بود که هر دو به چالش کشیدن و شخصا قابل توجه است. "من یک نظریه است که من سعی می کنم به استفاده خودم' و 'lose myself,' " او رفت. "من یک دختر یکنوع بازی شبیه لوتو ... من می توانید حمل در اطراف یک تصویر از دختر من زمانی که او شش ساله بود و آن را به من که در آن من نیاز به رفتن. (اما) کوین به نظر من جالب نیست ... من در تلاش برای احساس می کنم مثل من از دست کوین و من در پرسپولیس است."

در نهایت بیکن می بیند این فیلم به عنوان فوق العاده قدرتمند کشتی به اکتشاف هر دو اجتماعی و مسائل شخصی. بازیگری است که به سادگی به عنوان یک حرفه بیکن گزارش اما یک مسهل ورزش. "هر نقش که من تا کنون ایفا کرده است بخشی از آماده سازی برای رسیدن به جایی که من هستم" بیکن توضیح داد. "من خوش شانس هستم که در آن من یک حرفه ای که در آن به عنوان سن من ... بخش هایی که به من داده شده به بازی ها چیزهایی هستند که من اتفاق می افتد به خرید و فروش در حال حاضر. پس (به) کسی است که برای اولین بار با توجه به ميزان مرگ و مير در راه همان است که تئو است, آن را فقط به نوع خطوط با آنچه در جریان است در زندگی خود را."

زیتون Grimes را پوشش می دهد فیلم. با آنها تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب