'دست کشیدن تمام دندان های خود را' Jilted سابق ربوده زن در خانه, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 2:55 PM EDT مه 5 سال 2020چه آغاز شده به عنوان یک به ظاهر صلح آمیز از استراحت

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

چه آغاز شده به عنوان یک به ظاهر صلح آمیز از استراحت بین دو بزرگسالان در شیر سرخ در شنبه تفویض به یک ساعت-طولانی اتهام آدم ربایی و حمله با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

این زن که در صفحه اصلی این حادثه صورت گرفت قادر به فرار از صبح روز یکشنبه هنگامی که او ادعا اسیر ژن دیوید Gentzler, 61, خوابش.

ایالتی پنسیلوانیا پلیس رسید و دستگیر Gentzler پس از تماس با او را در تلفن همراه خود اسناد وزارت امور خارجه.

Gentzler از 7000 بلوک رینولدز آسیاب جاده, Springfield Township متهم است با یک تعداد هر یک از دزدی و تشدید حمله و محدودیت غیرقانونی کاذب, حبس, آزار و اذیت و دو فقره ساده حمله.

از شنبه او باقی مانده در نیویورک شهرستان, زندان, در $50,000 وثیقه. او یک جلسه مقدماتی قبل از منطقه قاضی John H. Fishel برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 1, با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

شارژ اسناد و مدارک ارائه جزئیات بیشتر

حدود 7 p. m. روز شنبه Gentzler وارد خانه زن به بحث در مورد رابطه خود را. در یک نقطه به عنوان دو نشسته بودند در حیاط پشت زن گفت Gentzler او دیگر احساسات برای او و این که رابطه بود.

Gentzler عصبانی شد و رفت داخل خانه. این زن بعدها گفت که او فکر Gentzler ترک شد. اما زمانی که زن راه می رفت داخل Gentzler تحت فشار قرار دادند و او در برابر یک آشپزخانه و او دست در دست هم با zip ties.

"Gentzler اشاره یک تپانچه نیمه خودکار در او و او را مجبور به طبقه بالا به اتاق خواب استاد" اسناد وزارت امور خارجه.

یک بار در اتاق Gentzler او بر روی تخت و دست و پای او به bedposts. او همچنین قرار داده و یک طناب به دور گردن او گره خورده است و آن را به بالین قرار داده و نوار مجرای در اطراف دهان و سر.

بیشتر: قاضی نمی خواهد آزادی در غرب نیویورک "خانه وحشت" مورد بیش از coronavirus نگرانی

بیشتر: چند آواره پس از 2 زنگ خطر آتش سوزی در شیر سرخ اقامت 911 می گوید:

"Gentzler گفت (زن) او برنامه ریزی شده برای کشتن او و سپس خود را به خاطر او خود را خراب زندگی" با توجه به اسناد و مدارک.

او گفت که شوت او اگر او صحبت کرد و همچنین با اشاره تفنگ در شکم او را تهدید به شلیک او وجود دارد.

"Gentzler رفت طبقه پایین و برگرفته از یک چکش و گفت: (به زن) او که قرار بود به دست کشیدن تمام دندان های خود را" با توجه به اسناد و مدارک.

بیشتر: هانوفر مرد سعی در قربانی حمله با کارد بزرگ و سنگین, پلیس می گویند

بیشتر: مرد مست می خواهد به اخراج زن و شوهر قوچ ترمز لودر به اتاق خواب, پلیس می گویند

بعد از چند ساعت بود قادر به ده-تشدید این وضعیت با Gentzler برش zip ties. اوایل صبح روز یکشنبه او فرار کرد و پس از او بر این باور Gentzler افتاده بود در خواب.

ایالتی پنسیلوانیا پلیس وارد خانه با Gentzler هنوز هم در داخل. حدود ساعت 10 صبح پلیس به نام Genztler بر روی تلفن همراه خود را و خواسته او را به بیرون می آیند. او چنین و دستگیر شد.

شواهد

زن دچار بریدگی و کبودی روی مچ دست چپ و کبودی و قرمزی پوست در مقابل گردن او.

جستجو زن اموال سربازان در بر داشت قطع روابط فایل های فشرده در یک سطل زباله می تواند و بخش از نوار مجرای با تکه های مو گیر به آنها. آنها در بر داشت یکی دیگر از برش پستی کراوات در اتاق خواب استاد و یک تپانچه نیمه خودکار در نزدیکی nightstand اسناد وزارت امور خارجه.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن