KT Tunstall جریان زنده از Lobero

حالا که کلمه "بی سابقه" را فرسوده و شنیده بودیم که "این چیزی است که هیچ یک از ما برای آن نام نگذاشتیم" هزار ب

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

حالا که کلمه "بی سابقه" را فرسوده و شنیده بودیم که "این چیزی است که هیچ یک از ما برای آن نام نگذاشتیم" هزار بار، چه چیزی برای گفتن یا انجام در برابر همه گیر که هیچ نشانه ای از رفتن نشان نمی دهد؟ اگر شما موسیقی دان KT Tunstall، در واقع بسیار وجود دارد. خواننده/ ترانه سرا تحسین شده این شنبه به عنوان بخشی از مجموعه کنسرت بلندپروازانه تئاتر که به صورت پرداخت به ازای هر نمایش برگزار می شود، به طور زنده در صحنه تئاتر لوبورو اجرا خواهد کرد، و او آماده است تا راک کند، و حتی راو، با طرفداران بسیاری در سراسر جهان. حالا در دهه دو از یک حرفه درخشان و چند چهره، توناستال برمی گردد به راهی که او شروع کرده، به عنوان یک مجری انفرادی ظاهر می شود که به لطف یک پدال، برخی حلقه ها، و تیکه های قاتل روی گیتار الکتریک، به نظر می رسد که یک گروه راک کامل است. نمایش، که در حال حاضر در دسترس برای خریددر lobero.org ، در ظهر روز شنبه ، 22 اوت جریان.

وقتي هفته پيش با توناستال صحبت کردم، اون داشت از آرامش و آزادي خونه جديدش در "توپانگا کانيون" لذت ميبرد. وقتی ویروس در ماه مارس شروع به ضربه به عقب کرد، او در اروپا با دوست دیرهای شبه هوولند در تور بود، و او گفت که، در حال رانندگی در اتریش برای انجام آخرین تاریخ های لغو نشده خود، "احساس می کرد قفل کردن ما را تعقیب می کند." پس از یک تور عظیم تابستانی ۳۲ کنسرتی با همتینگ های فشن و داریل هال و جان اواتس راه تمام این سرمایه گذاری ها را طی این فصل سخت پیش رفتند، توناستال خوش شانس بود که به موقع برای یکی از آخرین پروازها به لس آنجلس، به لندن راه پیدا کرد.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


از آن زمان، Topanga به عنوان پایه برای او به طور فزاینده پیچیده عملیات مجازی، که شامل خوراک محبوب Patreon و بسیاری از شبکه با نوازندگان همکار و دیگر حرفه ای موسیقی خدمت کرده است. Tunstall ابراز قدردانی برای آسایش نسبی و امنیت او به عنوان یک مجری با کاتالوگ بازگشت قابل توجهی و درآمد از حق امتیاز لذت می برد، در حالی که در همان زمان ثبت نگرانی عمیق برای جامعه بزرگتر از نوازندگان و تیم های پشتیبانی خود را که رنج می برند به دلیل سالن بسته است. در آغاز، در حالي که مردم شروع به سازمان دهي کنسرت هاي سودمند براي امداد هاي همه گیر کردند، او اعتراف کرد که "پاسخ احساسي پيچيده اي به انتظار يکه وي رايزن ها در آنجا خواهد بود" در هفته ها و ماه های بعد، او خود را پله پله برای انجام انواع علل، از جمله آخر هفته گذشته (De)تور خیریه Livestream با Ringo ستاره و دیگران که هر دو سود موسی Cares و انجمن ملی محل مستقل (NIVA) بود. بخشي از درآمد حاصل از نمايش روز شنبه لوبورو نيز به نيوا خواهد رفت، که هدف شاينده است تا مکان هاي کوچکتر يخ زده را از رفتن به زير نگه دارد تا موسيقي زنده بازمي گشت.

برای پایه فن هسته Tunstall، پاندمی پارادوکسیکال دسترسی بی سابقه ای به مجری و به یکدیگر فراهم کرده است. در پترون، توناستال یک مهمانی هفتگی KTRAVE را بر پا کرده است که در آن مردم می توانند با هم جمع شوند و به تکنو برقصند، از جمله برخی از بازترکیب های تال کننده از موسیقی خود توناستال. طرفداران در سراسر جهان خاموش چراغ، خارج چوب درخشش، و رقص همراه به مجموعه دیجی که Tunstall curates برای آنها. در آن سطح، توناستال گفت که قفل کردن "وحی" بوده است، و اضافه کرد که او از طریق Patreon آموخته است که "نام من مانند یک مکان است" که در آن افراد همفکر می توانند ملاقات و به اشتراک گذاشتن تجربیات. همه اینها چراغ دیسکو و ضربان نیست، یا. یک هفته، او میزبان یک درس در ساخت سفال ژاپنی بود.

Tunstall به نظر می رسد به جلو به کار با تهیه کننده Byl Carruthers در عملکرد Lobero زیرا آن را نیز ارائه می دهد زوایای جدیدی که از آن به ایجاد ارتباط قدرتمند با شنوندگان. "این منظره ای است که در غیر این صورت نمی توانید" او به من گفت: "حتی اگر شما در ردیف جلو بود." با نزدیک و دوربین های متعدد عامل به طور همزمان, تولید وعده برای آشکار کردن در عین حال طرف دیگر از این خالق پرکار و کمک به همه آب و هوا عدم وجود موسیقی زنده فقط کمی دیگر.

411 : KT Tunstall را پخش زنده جریان شنبه ، 22 اوت ، در ظهر انجام دهد. بلیط در دسترس هستند در lobero.org.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن