La Cocina مغازه خواربار یا مشروب فروشی رستوران ترک مارتین لوتر کینگ جونیور اتحادیه دانشجویی

La Cocina مغازه خواربار یا مشروب فروشی رستوران در مارتین لوتر کینگ جونیور اتحادیه دانشجویی نخواهد بود بازگشایی

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

La Cocina مغازه خواربار یا مشروب فروشی رستوران در مارتین لوتر کینگ جونیور اتحادیه دانشجویی نخواهد بود بازگشایی در پاییز.

La Cocina قرارداد با اتحادیه دانشجویی — گذشته از ادامه همکاری با انگشت کوچک و قرمز به پایان رسید مه 31. این ASUC اتحادیه دانشجویی هیئت مدیره در حال حاضر revisioning این طرح برای اولین طبقه از ساختمان با توجه به بهار نواب مدیر اجرایی ASUC اتحادیه دانشجویی.

هیئت مدیره قصد برای La Cocina رستوران به کوتاه مدت مستاجران در حالی که این فکر گسترده تر دید نواب اضافه شده است. علاوه بر این, La Cocina اجاره شد تا حد زیادی یارانه توسط دیگر اتحادیه دانشجویی منابع درآمد.

"متاسفانه این مدل است که پایدار نیست و از این اتحادیه دانشجویی از کمک های تجاری وجوه برای خدمات دانشجویی و برنامه نویسی" نواب گفت: در یک ایمیل.

هیئت مدیره است که هنوز تصمیم گیری چه چیزی را جایگزین La Cocina با توجه به نواب.

دوباره تجسم از ساختمان درگیر انجام نظرسنجی از اعضای برکلی جامعه در یک yearlong روند با توجه به کن Lohatepanont صندلی از هیئت مدیره.

"این برنامه ریزی استراتژیک ادامه خواهد داد و در این سال" Lohatepanont گفت: در یک ایمیل. "هیئت مدیره به دنبال اطمینان از این اتحادیه دانشجویی قهرمانان ارزش برکلی در خدمت جامعه و تولید درآمد به آن نیاز دارد برای کمک به خدمات دانشجویی."

در حالی که La Cocina رستوران ها ارائه شده "مواد غذایی بزرگ" هیئت مدیره چشم انداز بلند مدت خواهد شد در راه های مختلف با توجه به نواب.

La Cocina نبود قادر به پایان قرارداد خود را از طریق ممکن است با توجه به دانشگاه برکلی را بسته.

با توجه به تینا استیونس صاحب La Cocina رستوران یک دختر به نام انگشت کوچک رستوران ادامه خواهد داد به ارائه و تحویل خدمات پذیرایی به عنوان برکلی دانش آموزان لذت می برد و مواد غذایی خود را. او اضافه کرد که او حسرت او قادر خواهد بود برای خداحافظی به مشتریان خود را با توجه به بسته شدن.

"ما سپاسگزار برای این فرصت را برای ما صاحبان کسب و کار برای همکاری با این اتحادیه دانشجویی برای دو سال از ما پاپ آپ اجاره" گفت: Geetika Agrawal, مدیر برنامه La Cocina در ایمیل.

همه کسب و کار درگیر لذت می برد در حال رشد عملیات خود را در حالی که بخشی از دانشگاه برکلی جامعه اضافه شده Agrawal.

La Cocina باقی می ماند متعهد به کسب و کار و خروج از این اتحادیه دانشجویی است و در حال حاضر اجازه این کسب و کار با استفاده از سان فرانسیسکو La Cocina آشپزخانه اجاره-رایگان. La Cocina نیز در فرصت های آینده برای کسب و کار با توجه به Agrawal.

به غیر از انگشت کوچک و قرمز, 1951 شرکت قهوه و خرس لانه خرگوش و غیره میخانه را هر دو بود بازگشایی در پاییز هنگامی که اتحادیه دانشجویی است که قادر به باز کردن.

تماس با وانی Suresh در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @vanisuresh_



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن