فقدان اطلاعات بیشتر: کشورهای مختلف متفاوت است در گزارش پرستاری صفحه اصلی COVID-19 مرگ و میر خسته کننده خانواده

جو Ciavaglia استیسی Barchenger و متی لئونارد ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 5:00 PM EDT مه 5 سال 2020

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

برای نزدیک به یک سال ریک توماس' 84 ساله و مادر زندگی می کردند در حومه شهر فیلادلفیا, پرستاری در خانه, که در آن او خوشحال بود با او مراقبت.

تا زمانی که شیوع کروناویروس رسید.

به عنوان از آوریل 1 بیش از 60 درصد از 135 ساکنان در خانه — از جمله مادر خود را —و حداقل 23, کارکنان, تا به حال آزمایش مثبت برای سریع-پخش ویروس با توجه به اعضای خانواده از ساکنان وجود دارد.

هجده ساکنان فوت کرده اند تا کنون.

"مادر به معنای واقعی کلمه گیر کرده در یک سلول زندان که او برای پرداخت به مرگ" توماس گفت.

وجود دارد یکی دیگر از سرخوردگی برای توماس و خانواده ها در سراسر غرب که در خانه سالمندان مرگ و میر بیشتر حاد در آمریکا

خانه اپراتور به صورت عمومی منتشر عفونت داده و پنسیلوانیا مقامات بهداشتی نیست ، و کشورهای دیگر ارائه شده scattershot رویکرد به انتشار تعداد مرگ و موارد داخل خانه های سالمندان.

"آنها آن را نگه داشته و آرام برای مدت زمان طولانی" توماس گفت. "نه هر کس می خواهد به زندگی می کنند در یک fishbowl."

دولت های محلی و مقامات بهداشتی در سراسر کشور مواجه شده اند افزایش نظارت بر جمع آوری و انتشار عفونت اطلاعات برای دراز مدت مراقبت از امکانات ساکنان که در میان بیشتر مستعد ابتلا به COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس و عوارض ناشی از آن.

متحده به تصویب رسید استانداردهای خود را با نتایج مختلط, با توجه به مصاحبه با مراقبت طولانی مدت مقامات بيماران و خانواده, بهداشت و درمان-مراقبت از طرفداران و مقامات دولتی و از بررسی متحده سوابق توسط ایالات متحده آمریکا امروز شبکه اطلس گروه یک کنسرسیوم متشکل از 37 گانت متعلق به روزنامه ها در سراسر شرق.

تنها نه متحده گزارش اطلاعات جامع در موارد عفونت و مرگ و میر در سطح تسهیلات از جمله نیوجرسی, با توجه به بنیاد خانواده کایزر, غیر انتفاعی ملی است که با تمرکز بر مراقبت های بهداشتی مسائل.

که در آن اطلاعات محدود شده است از مقدار و دقت آن به پرسش های مطرح شده در زمانی که کارشناسان بهداشت عمومی می گویند دانستن که در آن ویروس در حال گسترش است مهم برای جلوگیری از شیوع آینده و تخصیص تست کیت لوازم و تجهیزات حفاظتی.

"هنگامی که وجود دارد هیچ پاسخگویی تنها نوع پاسخگویی است که در سمت چپ است و نظارت از اماکن" گفت: Brian Lee, مدیر اجرایی, از خانواده ها برای مراقبت بهتر ملی دراز مدت مراقبت از دیده بان ،

"که آن را در نهایت به نفع نمی دانم نام ارائه دهندگان? ارائه دهندگان خدمات. این نشان می دهد (متحده) در حال حفاظت از منافع از ارائه دهندگان."

بیشتر: متحده دستور داد خانه های پرستاری را به COVID-19 ساکنان. هزاران نفر کشته شدند. چگونه از آن اتفاق افتاد

بیشتر: NJ نام 425 خانه های سالمندان با امکانات شیوع کروناویروس

آنچه را فاش متحده در مورد خانه سالمندان

نیویورک مقامات بهداشت صادر اورژانس را در ماه مارس کارگردانی پرستاری صفحه اصلی اپراتورها به اطلاع ساکنان و خانواده خود را هنگامی که یک COVID-19 مورد تاييد شد و در یک خانه.

اما بسیاری از اپراتورهای تفسیر آن به این معنی که آنها تنها به افشای اولین مورد مثبت نه آنهایی که پس از آن.

دولت بعد سخت داخلی, گزارش, قوانین, سفارش, خانه های پرستاری به اطلاع شهروندان و خانواده ها در تمام موارد مثبت و مرگ و میر در عرض 24 ساعت.

در زیر جدید فدرال شفافیت قوانین رود به اثر را به زودی, ماهر, خانه های پرستاری مورد نیاز خواهد بود برای به ساکنان و خانواده و یا نمایندگان در عرض 12 ساعت پس از تایید COVID-19 مورد است.

بیشتر: عفونت در دراز مدت مراقبت از امکانات ممکن است تحت تاثیر بازگشت به حالت عادی

امکانات نیز باید فاش هنگامی که سه بار یا بیشتر ساکنان و یا کارکنان تجربه شروع جدید علائم تنفسی در عرض 72 ساعت; ارائه به روز رسانی بارگیری در این هفته و یا در هر زمان یک COVID-19 عفونت شناخته شده است در میان کارکنان و یا ساکنان; و شامل اقدامات انجام شده برای جلوگیری و یا کاهش گسترش عفونت.

اما کسانی که جدید اطلاع رسانی قوانین اعمال نمی شود به دولت مجوز مراقبت شخصی و به کمک خانه های زندگی که سقوط دولت تحت نظارت.

"این یک تحول وضعیت داده است که در آینده و ما پیگیری این," دکتر گفت: "هوارد" Zucker نیویورک کمیسیون بهداشت و درمان. "اگر وجود دارد یک نگرانی خاص پرستاری در خانه و چه تعداد هستند ما خواهد شد نگاه به آن است."

حدود 29,000 به کمک امکانات زندگی به تنهایی عامل در ایالات متحده outnumbering خانه های پرستاری نزدیک به 2 به 1 با توجه به AARP.

دولت مستند سفارشات تنها افزایش نگرانی از بیمار طرفداران و دوستان و خانواده در مورد آنچه اتفاق می افتد در داخل تسهیلات مراقبت دراز مدت.

بازرسی دولت تا حد زیادی متوقف شده و بیشتر در خارج از ملاقات محدود است که برگ اپراتورها به اصل پلیس خود را.

"دولت تنظیم پرستاری در خانه, اما این شرکت های خصوصی گاهی نه برای سود اما اساسا همان چیزی می شود که پرداخت برای خدمات خود را و آنها قرار است که خدمات ارائه" نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: آوریل 22.

بیشتر: دره پرستار بیمارستان که درگذشت coronavirus یک قهرمان بود به فرزندان او — و او بيمار

COVID-19 دیتا اختلاف میان کشورها

سی و شش متحده گزارش شد برخی از سطح از اطلاعات در مورد کوروناویروس موارد و مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از امکانات به عنوان از آوریل 23, با توجه به بنیاد خانواده کایسر.

اما وجود تنوع گسترده ای در انواع داده های گزارش شده از جمله عفونت های, مرگ و میر, انواع امکانات گنجاندن ساکنان و کارکنان و فرکانس به روز رسانی.

دلاور فراهم می کند به روز رسانی روزانه در رزیدنت مرگ و میر توسط مرکز و تعداد موارد مثبت در میان ساکنان اما نه کارکنان. مریلند و رود آیلند در میان 15 متحده نه گزارش هر گونه مراقبت دراز مدت مرکز داده.

نیویورک آبشار در وسط بسته وقتی که می آید به شفافیت است. دولت منتشر شده در سطح امکانات اعداد برای coronavirus مرگ و میر در آن 613 ماهر خانه های سالمندان.

اما آن را شروع نمی شود وجود دارد.

دولت وزارت بهداشت در ابتدا دستور داد خانه های سالمندان به گزارش همه COVID-19 موارد و مرگ و میر اما بخش نیست انتشار تعداد کسانی که روزانه عمومی به روز رسانی. ایالت مورد مرگ و بالغ منتشر شد تنها پس از خبرنگاران خواست در مورد آنها.

حدود یک ماه پس از اولین موارد مثبت گزارش شد در بروکلین خانه سالمندان وزارت بهداشت شروع به انتشار شهرستان در سطح خرابی موارد مثبت و مرگ و میر.

بیشتر: Coronavirus: ده ها تن از نیویورک خانه های پرستاری خوشه COVID-19 مرگ و میر. داده ها در اینجا.

روز بعد آن را به تولید یک دوم لیست شناسایی امکانات گزارش 10 یا بیشتر COVID-19 مرگ و میر. نسخه های بعد از لیست کاهش قطع به پنج مرگ در هر خانه است.

اما گزارش های رسانه ای و اظهارات پرستاری صفحه اصلی اپراتورهای روشن ساخته اند وجود دارد بیشتر مرگ و میر در برخی از استان ها از یک لیست دولت منعکس و با وجود خانه های که تا به حال در بیش از پنج مرگ و میر که در حال حذف از لیست.

و دولت نمی توجه داشته باشید مرگ و میر از کارکنان در خانه های سالمندان.

دولت وزارت بهداشت و دادستان کل Letitia جیمز ماه گذشته راه اندازی تحقیقات ادعا می کند که خانه های پرستاری موفق به افشای COVID-19 اطلاعات به عنوان مورد نیاز و نقض ایمنی مورد نیاز است.

"آنها ارسال کنید این اعداد مجازات شهادت دروغ" کومو گفت: در طول یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه.

بیشتر: دولت محققان هدف برایتون خانه سالمندان که در آن حداقل 17 ساکنان درگذشت

اعضای کومو را COVID-19 نیروی کار در روز جمعه اظهار داشت که اختلاف در اعداد می تواند یک نتیجه از برخی از خانه های پرستاری عدم گزارش تایید نشده یا مشکوک COVID-19 مرگ و میر, از جمله کسانی که بدون تست مثبت.

آنها اشاره کرد که تلاش های در حال انجام به روز رسانی اطلاعات عمومی با تایید و مشکوک مرگ و میر در خانه های سالمندان.

برای مثال یک خانه سالمندان در نزدیکی روچستر تا به حال حداقل 17 ساکنان مرگ با COVID-19 اما خانه نیست حتی در دولت لیست مرگ و میر.

در همین حال دولت تصمیم به محدود کردن لیست به تنها خانه با پنج یا بیشتر مرگ و میر در سمت چپ اعداد ناقص است.

کمتر از نیمی از 3,086 خانه سالمندان مرگ و میر ناشی از COVID-19 که دولت گزارش شده در مارس 1 حدود 17 درصد از این ایالت کشته شد مربوط به یک واقعی پرستاری مرکز ترک سوال در مورد مکان های دیگر از 1700 مرگ و میر.

نسبت است و حتی گسترده تر وقتی که می آید به شناسایی بالغ امکانات مراقبت که در آن شیوع بیماری رخ داده است. تنها 30 مرگ و میر از مجموع 643 هستند نسبت به شناخته شده مرکز.

مقامات بهداشتی دولت اشاره کرد نگرانی های حریم خصوصی را به عنوان دلیلی برای خودداری نام با امکانات کمتر از پنج مرگ و میر. آنها گفته اند این است که بر اساس فدرال بهداشت و درمان بیمه حمل و پاسخگویی به قانون از سال 1996 به عنوان شناخته شده HIPAA.

این یک بحث مورد مناقشه توسط آدم مارشال, کارکنان, وکیل برای خبرنگاران کمیته برای آزادی مطبوعات است.

"متعدد وجود دارد (HIPAA) استثنا اجازه می دهد که تحت پوشش نهادهای به انتشار و حتی حفاظت اطلاعات سلامت از جمله اساسا به تلاش برای کنترل گسترش بیماری های عفونی," او گفت:.

بیشتر: NY نکردن خانه سالمندان COVID-19 جزئیات برای هفته ها. هزاران نفر کشته شدند. در اینجا چگونه اسرار نهفته زندگی

بسیار عصبی ركنج' به عنوان COVID-19 گسترش می یابد

وقتی نیوجرسی شروع به قرار دادن یک لیست طولانی مدت مراقبت از خانه با موارد مثبت در آوریل 20, سوزان الیوا بررسی آن در هر روز است.

او 83 ساله دارای یک اتاق خصوصی در زندگی کمک خانه در, Monroe, New Jersey.

محل یکی از آنهایی که خوب او گفت: این کارکنان هستند که قابل اطمینان ترین و اختصاصی کارگران در او دیده می شود. آنها در جواب او تماس ها و ارسال به روز رسانی منظم در تعداد COVID-19 موارد در ساختمان مادر او در حال حاضر تماس خانه.

هنوز مادر او نگرانی و الیوا احساس ناتوان در برابر بالا رفتن تعداد موارد مثبت وجود دارد. مادر او نبوده است آزمایش این ویروس از آنجا که او هیچ نشانه ای ندارند.

"فقط آن را بسیار دشوار شنیدن در مورد مردم او می داند که وجود دارد که باید بدست بیمار" اولیوا گفت. "هر روز جدید نگرانی در مورد آن."

یکی از کسانی که نگرانی عفونت شماره از دولت: آنها کاهش یافته است کوتاه از آنچه تسهیلات به او گفت که به طور مستقیم و هرگز تغییر, او گفت:.

"نگرانی من این است که دولت ما هیچ ایده ای در مورد سرسام آور تعداد موارد مثبت در ما خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک. به عنوان در مورد این شماره ها به مراتب بدتر از چیزی است که گزارش شده است."

بیشتر: NJ نام 425 خانه های سالمندان با امکانات شیوع کروناویروس

نیوجرسی منتشر روزانه یک لیست از خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک است که ساکنان آن شده بود توسط آلوده و یا فوت از coronavirus پس از مواجهه با نصب فشار عمومی برای شفافیت در شرایط داخل امکانات.

رژیم صهیونیستی. Phil مورفی ابراز نگرانی کرد که کسانی که در خانه بودند و نه مطابق با خود را قبل از سفارش به گزارش مورد اعداد به ساکنان و خانواده خود را.

"بارها و بارها ما را تقویت تعهد خود را به اطلاع ساکنان کارکنان و خانواده ها" کمیسیون بهداشت و درمان جودیت Persichilli گفت: در اوایل این ماه.

"با این حال ما هنوز هم از شنیدن نگرانی آن است که در حال وقوع است. بنابراین در بهره شفافیت ما در حال به اشتراک گذاشتن اطلاعات."

تقریبا بلافاصله هر چند وجود دارد انتقاد در مورد دقت و صحت.

این اتحادیه به نمایندگی از خانه سالمندان کارگران گفت: این تعداد به احتمال زیاد دور undercounted موارد است. حدود 40 ٪ از دولت 7,700 مرگ و میر در خانه های سالمندان.

برخی از امکانات اپراتورهای شکایت دولت محسوب کارکنان و ساکن عفونت هم ساخت آن را به نظر می رسد که مثبت مورد تعداد آنها بسیار بالاتر از آنچه برخی از امکانات تا به حال گزارش شده است.

یک خانه سالمندان به نظر می رسد در این فهرست به عنوان داشتن یک مرگ اما اپراتور گفت که نادرست بود و این لیست بعد از به روز رسانی به صفر رساندن مرگ و میر.

این روند به بهبود صحت و درستی اطلاعات بود که انتظار به پایان خواهد رسید مه 1 Persichilli گفت. دولت نیز ایجاد یک سیستم گزارش آنلاین است که مقامات می گویند بیشتر فراهم می کند تا اطلاعات به روز.

بیشتر: نیوجرسی ارائه می دهد خانه سالمندان coronavirus مرگ و میر, موارد, اما برخی می گویند این شماره ها اشتباه است

'پنهان کردن آن کمک کرده است'

لیندا دری خیلی ترسیده بود از coronavirus 79 ساله پنسیلوانیا زن لغو شد او را جراحی تعویض مفصل ران در اصل برنامه ریزی شده برای مارس 18.

"من نمی خواهم به شانس" او گفت: دختر Noralyn هریس که در زندگی دیگران شهرستان.

دری درگذشت مارس 26 سه هفته پس از او آزمایش مثبت در سود پنسیلوانیا حافظه تسهیلات مراقبت که در آن او زندگی می کردند هریس گفت.

هریس گفت که او نمی گسل کارکنان است که برای مراقبت ، او معتقد است که آنها در حال غرق با افراد بیمار که ممکن است مرکب با کارکنان بیمار شدن یا تست مثبت برای ویروس.

"چیزی که من واقعا فکر می کنم کسی باید کمک به آنها. من نه سرزنش آنها را" او گفت:. "شما قدردانی مردم مراقبت از آنها را, اما شما در اختیار خود دارد."

اما او عصبانی است که او داده نشده بود اطلاعات بیشتر در مورد عفونت در مرکز.

بیشتر: Bucks County نمایندگان مجلس با درخواست دولت نه به تعداد خانه های سالمندان در بازگشایی تصمیم

هریس به یاد می آورد چگونه یک کارمند به نام به اطلاع او مورد COVID-19 "قرار گرفتن در معرض" مربوط به یکی دیگر از کارکنان.

هنگامی که او خواست آنچه را که به معنای هریس گفته شد آنها نمی تواند ارائه اطلاعات بیشتر به این HIPAA قانون حفظ حریم خصوصی.

تنها تماس با او در مورد دریافت جدید COVID-19 عفونت بود که مادر او تشخیص داده شد مارس 7, هر چند هریس گفت: او به طور منظم مورد آزمایش از ساکنان.

این بود تا پس از دری درگذشت که او آموخته 73 از 109 ساکنان آزمایش مثبت هریس گفت. تسهیلات شرکت پست به روز رسانی هفتگی در عفونت در آن وب سایت شرکت.

"آنها را به پنهان کردن آن کمک کرده است. چگونه آن را کمک کرد? آن را ساخته است تا هر کس نمی داند چه می گذرد در" هریس گفت.

"من می خواهم که بیشتر بر روی آنها. 'آنچه شما انجام می دهند برای تمیز کردن شما مطمئن شوید که شما در حال ساخت به جای پاک کردن برای هر کسی که به آینده?' من می خواهم که خواسته سوال بیشتر شبیه به آن است."

بیشتر: پنسیلوانیا بسته شدن در از 50000 coronavirus موارد

گروه صنعت اصرار COVID-19 شفافیت

مراقبت دراز مدت اپراتورها در پنسیلوانیا هستند و نه از نظر قانونی موظف به اطلاع خانواده حتی ساکنان در مورد بیماری مسری شیوع بیماری با توجه به کندی Schreffler منطقه در دراز مدت مراقبت از مسوولان وزارت خارجه از پیری است.

این اطلاعات تنها به گزارش به دولت در بخش بهداشت و خدمات انسانی است که می تواند به منظور انتشار آن, او گفت:.

سر دو صنعت گروه به نمایندگی از بسیاری از کشور حدود 15,000 مجوز دراز مدت مراقبت از مراکز علنا پشتیبانی از انتشار در سطح امکانات عفونت داده و خواست اعضا به ارائه آن به ساکنان و خانواده ها و کارکنان است.

"ما اعتقاد داریم که این اطلاعات می تواند کمک به شناسایی دراز مدت مراقبت دهندگان است که بیشترین نیاز به تست و PPE منابع گفت:" علامت گذاری پارکینسون مدیر عامل شرکت از انجمن بهداشت آمریکا و مرکز ملی برای کمک به زندگی.

HCR ManorCare که در عمل در دراز مدت مراقبت و مراقبت از حافظه امکانات در 27 متحده آغاز شده ارسال و در خانه عفونت اطلاعات آنلاین برای ساکنان و کارکنان همراه در مارس 20. اطلاعات به روز در هفته. آن را شامل نمی شود مرگ و میر در یک مرکز.

قبلا این شرکت حاضر به عموم نشان دهد اگر هر یک از کارکنان و یا ساکنان آزمایش مثبت برای coronavirus.

"ما خواستار شده است و به روز رسانی به خانواده ها در مورد آنچه اتفاق می افتد در مراکز" سخنگوی جولی Beckert گفت.

Schreffler نیز متوجه پیشرفت های اخیر در ارتباطات و اطلاعات

در میان بزرگترین شکایت دشواری رسیدن به کارکنان برای به روز رسانی. تلفن تماس پاسخ داده نشده و یا بازگشت نیست. هنگامی که آنها را به صحبت می کنند کسی آنها پاسخ مبهم و یا هیچ کدام.

"اگر من متعلق به یک مرکز فکر من خواهد بود شفافیت" Schreffler گفت. "هنگامی که شما شفاف نیست, آن را خوب است. من واقعا آن را درک نمی کنند."

بیشتر: 'بیماران ما در حال رها کردن مثل مگس': 16,000 مرده از COVID-19 در ایالات متحده در خانه های سالمندان

محدود COVID-19 شفافیت

پنسیلوانیا است که در میان شش کشور گزارش داده است که در دراز مدت مراقبت از ساکنان حساب برای بیش از نیمی از کلی coronavirus مرگ و میر در کشور, با توجه به بنیاد خانواده کایسر.

آن را نیز یکی از سه متحده گزارش تنها شهرستان در سطح داده نمی نامگذاری هر خانه سالمندان است.

به عنوان از آوریل 1 دراز مدت مراقبت از ساکنان اختصاص حدود 18 درصد از 46,971 دولت ساکنان تست مثبت برای COVID-19 پس از 6 مارس. آنها حساب 65% و یا 1,560 از 2,354 مرگ و میر.

تقریبا یک چهارم از دولت 1,900 مجوز تسهیلات مراقبت دراز مدت را گزارش کرده اند حداقل یک مورد مثبت از coronavirus و حدود 1,100 کارکنان گزارش تست مثبت است.

مقامات بهداشتی دولت تنها شروع به ارائه آن روزانه ضعف در 15 آوریل. وجود دارد هیچ برنامه ای در آینده قابل پیش بینی به انتشار مرکز نام.

"در حالی که ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما در حال به صورت شفاف و به عنوان باز که ما احتمالا می تواند ما را هم می خواهید برای محدود می شود و هدایت آنچه قانون است که در اینجا در پنسیلوانیا" Gov تام گرگ گفت: مه 30.

بیشتر: است, پنسیلوانیا آماده برای موج دوم coronavirus در پاییز ؟

گرگ و مقامات دولتی استناد 65 ساله و قانون به عنوان دلیل سلامت بخش نگه می دارد سوابق و گزارش ها از بیماری های مسری محرمانه اما قانون آنها را می دهد صلاحدید به انتشار اطلاعات اگر مقامات بهداشت تعیین نفع عمومی بیشتر نگرانی های حریم خصوصی.

برخی از قانونگذاران پنسیلوانیا می خواهید برای اصلاح این بیماری پیشگیری و کنترل قانون از سال 1955 به نیاز گسترده انتشار داده که در آن وجود دارد خطر بهداشت عمومی.

"پس از همه گیر است و بیش از این مفهوم از انتشار اطلاعات توسط مرکز خواهد بود درست برای آینده بیماری مسری" گفت: دولت تشکر. تاد Stephens یک جمهوری خواه است.

"همچنین آن را نگه داشتن آنها را تا حدودی پاسخگو در مورد شیوع است."

بیشتر: دولت محققان هدف برایتون خانه سالمندان که در آن حداقل 17 ساکنان درگذشت

دیوید رابینسون ایالات متحده آمریکا امروز, شبکه تحریریه در نیویورک کمک به این داستان.

پشتیبانی محلی نگاری

ما پوشش داستان است که مهم ترین را به شما و خانواده خود را. لطفا در نظر حمایت از تلاش های ما با یک اشتراک به نیویورک انتشار نزدیکترین شما. اتمام آخرین پیشنهاد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب