سرزمین اسب کوچک ارائه می دهد نمایش اسب با حمل کردن مواد غذایی با شروع روز آخر هفته

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 1:12 PM EDT مه 5 سال 2020سرزمین اسب کوچک پارک ارائه یک راه جدید بر

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

سرزمین اسب کوچک پارک ارائه یک راه جدید برای جشن روز مادر در سال جاری با حمل کردن کاباره.

آغاز مارس 8, مهمان می تواند منظور از پارک کافه و رزرو یک نقطه به لذت بردن از یک اسب نشان می دهد در حالی که آنها صبر کنید تا مواد غذایی خود را.

اسب آموزش دیده بودند تمام زمستان در آماده سازی برای نشان می دهد در این سال, اما به دلیل coronavirus مقررات پارک باقی می ماند بسته شده است.

مهمانان که ذخیره یک نقطه از طریق این سایت می توانید لذت بردن از 20-30 دقیقه نشان می دهد از راحتی از اتومبیل های خود را.وجود دارد یک فضای محدود از 25 خودرو در نشان دادن.

این بار نشان می دهد عبارتند از:

  • جمعه: 6 بعد از ظهر
  • شنبه: ظهر ساعت 2 بعد از ظهر و 4 بعد از ظهر و 6 بعد از ظهر
  • یکشنبه (روز مادر صبحانه): 10 قبل از ظهر و 2 بعد از ظهر

بیشتر: Coronavirus: هانوفر کسب و کار بر این باورند جامعه است و آنچه که ما از طریق'

بیشتر: SPCA می گوید آن است که دست زدن به زمین از اسب کوچک وضعیت مناسب

جمعه و شنبه را نشان می دهد $8 در هر وعده غذایی. مشتریان می توانید بین Hogart را ادم تنومند و بدقواره هات داگ صفحه چارلی چیزبرگر ورق پری دو تکه از پیتزا بشقاب یا گنج را تست پنیر صفحه.

یکشنبه نشان می دهد که 10 دلار است. همراه با جمعه و شنبه از گزینه های غذا مهمان همچنین می توانید انتخاب بین شادی بخش صبحانه بشقاب یا ویلی را وفل صفحه.

سرزمین کوچک اسب 125 گلنوود رانندگی در کوهستانی شهرستان است 49 ساله خانواده پسند پارک شناخته شده برای آن Falabella مینیاتور اسب. پارک قصد دارد در ارائه این و اجتماعی دیگر فاصله گزینه برای کسانی که می خواهید به بازدید.

بیشتر: Gettysburg کسب و کار پیدا کردن از راه دور راه هایی برای ادامه مذاکرات COVID-19 محدودیت

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب