'بزرگ تشنج' پلیس مجسمه نیم تنه مشکوک به هروئین فروشنده در شهرستان فیرویو

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 8:55 AM EDT Jul 14, 2020توقف ترافیک دوشنبه با فرویو Township پلیس از مردی که

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

توقف ترافیک دوشنبه با فرویو Township پلیس از مردی که مجوز به حالت تعلیق در آمد منجر به یک مجسمه نیم تنه مواد مخدر با ماموران تصرف نقدی هروئین و ماری جوانا با توجه به انتشار اخبار.

در مورد 4:15 صبح به پلیس کشف برایان Pena-Villanueva, 36, و تلاش برای متوقف کردن وسیله نقلیه خود را در 100 بلوک Limekiln جاده در شهرستان فیرویو به عنوان آنها می دانستند که او گواهینامه رانندگی به حالت تعلیق در آمد.

پلیس به طور موقت از دست داده دید از خودرو اما در واقع آن را بعدا در یک پارکینگ در هتل. پنا-Villanueva حال ترک منطقه است.

پلیس نگاه را از طریق پنجره ها از خودرو و کشف قطعات متعددی از مواد مخدر متعلقات. سپس آنها را در بر داشت Pena-Villanueva و ارتباط او با یک اتاق هتل.

پلیس با استفاده از یک حکم به جستجو اتاق و Pena-Villnueva خودرو. نتیجه نهایی یک کش بیش از $50,000 در حدود 3800 baggies هروئین دو کیسه از ماری جوانا و دو تلفن های همراه.

بیشتر: زن و شوهر برگزار شد در اسلحه مرد تپانچه شلاق در بهشت شهرستان, سرقت, پلیس می گویند

بیشتر: Swerving در شروزبری: نوجوان دزد سبد خرید گلف از جامعه بازنشستگی می رود joyride

پنا-Villanueva گرفته شده بود به نیویورک شهرستان, مرکزی, رزرو و arraigned به اتهام در اختیار داشتن به قصد تحویل مواد مخدر با استفاده از/در اختیار داشتن مواد مخدر متعلقات و در اختیار داشتن ماری جوانا.

از شنبه او باقی مانده در نیویورک شهرستان, زندان, در $750,000 وثیقه.

پنا-Villanueva یک جلسه مقدماتی قبل از منطقه قاضی Scott J. ناخالص برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 27 با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب