قانونگذاران نیاز به حفاظت از ما در قرعه کشی & تعطیل غیر قانونی 'مهارت' بازی

نظرTracie توکار منتشر شده 12:46 PM EDT 21 مه سال 2020تصور کنید اگر هر بلیط قرعه کشی شد برنده تضمین شده.برای چن

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

نظر

تصور کنید اگر هر بلیط قرعه کشی شد برنده تضمین شده.

برای چند دهه است که این مورد برای ساکنان نیوکاسل به دلیل پنسیلوانیا قرعه کشی باقی مانده است تنها یک در این کشور است که بازده تمام درآمد حاصل به برنامه برای سالمندان است. پس از آغاز به کار این قرعه کشی تولید شده 30 میلیارد دلار برای نجات بخش برنامه ها از جمله کم هزینه داروهای تجویزی برنامه های بزرگسالان, روزانه, زندگی, مراکز, تمام و پاره وقت مراکز ارشد, وعده های غذایی بر روی چهار چرخ و کاهش مالیات املاک در میان بسیاری از خدمات دیگر.

اما در حال حاضر که رگه برنده در برابر یک تهدید در حال رشد از غیر قانونی بازی در قالب به اصطلاح "بازی های مهارتی" که در حال افزایش در سراسر کشورهای مشترک المنافع و همچنین از طرح های پیشنهادی در هریسبورگ به طور بالقوه گسترش انواع دیگر قمار.

در 2018-19 به تنهایی قرعه کشی کمک بیش از $283.7 میلیون دلار به سازمان های منطقه در پیری در سراسر کشور به ارائه طیف گسترده ای از خدمات محلی است. در کار من با سالمندان در شهرستان واشنگتن من شاهد زندگی واقعی سود از این بودجه. من دیده ام کسانی که در ثابت درآمد حیاتی داروها آنها هرگز قادر به پرداخت هزینه های خود را. من می دانم که سالمندان که دریافت مالیات بر املاک و امداد رسانی است که اجازه داده است آنها را به ماندن در خانه که در آن آنها مطرح فرزندان خود و خاطرات بی شماری. و به من کمک کرد تا بار وعده های غذایی است که تحویل داده شده به کسانی که برای آنها وعده های غذایی بر روی چهار چرخ است که تنها انسان تماس با آنها در تمام طول روز.

علاوه بر این, در سراسر کشور, قرعه کشی صندوق کمک به ارائه 8.9 میلیون وعده های غذایی خدمت در مراکز ارشد و تحویل به خانه به طور متوسط بیش از 24,400 وعده های غذایی برای ساکنان نیوکاسل هر روز.

من را تشویق خوانندگان به اینجا کلیک کنید و در پایین حرکت به "انتخاب خود را در شهرستان" گزینه ای برای یادگیری چقدر قرعه کشی بازگشت به خانواده و همسایگان در جامعه خود را. اعداد حیرت انگیز هستند.

همین دلیل است که من فقط با تکان سر من زمانی که من دیدن قمار ماشین آلات ظاهر توسط هزاران نفر در پیتزا سرو ایستگاه های گاز گوشه فروشگاه کافه ها و میخانه در سراسر کشور ما است.

وجود دارد 15,000 تا 20,000 از این غیر قانونی ماشین آلات در عملیات و بسیاری از اینها قرار داده شده در فروشگاه ها و ایستگاه های گاز درست در کنار قرعه کشی کیوسک – طراحی شده توسط. هدف واضح است که برای منحرف کردن درآمد از قرعه کشی به این ماشین

قرعه کشی مدیر اجرایی به خود جلب کرد Svitko شهادت است قبل از قانونگذاران که دو سال پیش تنها 8 درصد از فروشندگان قرعه کشی تا به حال حداقل یک مهارت ماشین. امروز Svitko شهادت تقریبا 25% از تمام فروشندگان قرعه کشی باید مهارت بازی ها. به عنوان یک نتیجه, برخی از خرده فروشان هستند نه امید بستن به گسترش قرعه کشی ارائه شده شامل نوعی بازی شبیه لوتو و Xpress ورزشی. Svitko برآورد اصطلاح مهارت بازی قمار را سیفون کردن تا آنجا که $200 میلیون دلار در این سال به تنهایی از برنامه های حیاتی است که باید برداشته زندگی میلیون ها نفر از پنسیلوانیا ساکنان مسن.

ما نمی توانیم به از دست دادن این درآمد در هر زمان اما این تهدید است که به خصوص در مورد حق در حال حاضر. ما می دانیم مسن ساکنان نیوکاسل نیاز بیشتر کمک به ما در بهبود یافتن از تاثیر مخرب این بیماری همه گیر تا به حال در کشور ما و ما می دانیم که هر دلار تضعیف این دستگاه یک دلار گرفته از سالمندان ما است که تعداد قرعه کشی-تامین خدمات.

طرفداران برای ساکنان نیوکاسل هستند با هم متحد شدند که به تقاضای نمایندگان مجلس و تصویب قانونی که خاموش کردن این دستگاه یک بار و برای همه است.

فرماندار تام گرگ ساخته شده است و موضع خود را شفاف بیان این ماشین آلات "... غیر قانونی غیر قابل تنظیم قرار داده و ارشد برنامه های در خطر است." در ضمن ایالتی پنسیلوانیا پلیس شهادت داد که بهره برداری از این دستگاه ها "رسیده فساد" و علاوه بر این که "هیچ راهکارهایی برای جلوگیری از افراد زیر سن قانونی از قمار مانند در درون ما موجود مجوز قمار."

به طور مشابه هر درآمد است که می تواند منحرف شود به هر گونه اشکال جدیدی از بازی را به خطر اندازد قرعه کشی برنامه های نجات بخش. این است که زمان را به خطر اندازد این خدمات است. قانونگذاران و فرماندار گرگ باید تمرکز انرژی خود را در حفاظت از PA قرعه کشی و Pennsylvanian سالمندان ما در سازمانهای ممتاز به خدمت می کنند.

Tracie توکار است که رئیس جمهور از پنسیلوانیا بزرگسالان روز خدمات انجمن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن