نمایندگان مجلس با رای به پایان Pa. s اضطراری اعلام شده است. گرگ می گوید که نمی تواند اتفاق می افتد. در اینجا به همین دلیل است.

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 3:19 PM EDT Jun 10, 2020دارای حق اعمال یک کمی شناخته شده در قانون اغلب ا

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

دارای حق اعمال یک کمی شناخته شده در قانون اغلب استفاده می شود در طول بلایای طبیعی رژیم صهیونیستی است. تام گرگ تعطیل مدارس, میله, رستوران ها سالن ها و استادیوم ها به منظور محدود کردن گسترش coronavirus.

از اواسط ماه مارس او شده است قادر به به طور موقت به حالت تعلیق در اعمال جراحی الکتیو, توقف اخراج و شاتر آرایشگری — فقط یک دانش سطحی از اقدامات است که باید عمیقا نفوذ به زندگی روزمره از ساکنان نیوکاسل.

این تاثیر نامطلوب بر زندگی روزانه در پنسیلوانیا به ارمغان آورده است جدید با توجه به گرگ و اضطراری دولت قدرت قانون ایجاد شده به فرماندار توانایی برای پاسخ سریع به بحران. آن را نیز به راه انداخته بحث بر سر اینکه آیا این قانون لازم است برای صرفه جویی در زندگی در یک بحران یا صرفا کمک های مالی فرماندار جانبه قدرت.

که اقتدار — به ندرت مورد سوال قبل از — در حال آزمایش است در دادگاه به عنوان کسب و کار گروه فعالان محافظه کار و جمهوری خواه کنترل مجلس قانونگذاری فشار برای تغییر قانون و یا خنثیسازی گرگ اقدامات به طور کامل.

مجمع عمومی سازمان ملل با تصویب قطعنامه ای روز شنبه به فسخ COVID-19 فاجعه اورژانس گرگ صادر شده در مارس و تمدید پیش از آن در ماه ژوئن. مجلس سنا رای دادند 31-19 با دو حزب دموکرات جانبداری با جمهوری خواهان در حمایت از این قطعنامه است.

این قطعنامه در حال حاضر می تواند منجر به یک نبرد قانونی و اگر قانونگذاران نمی رسیدن به یک توافق در استفاده از قدرت به دادگاه می تواند از تصمیم گیری برای آنها را.

"فرماندار خواهد بود قانونی مورد نیاز به صدور دستور فسخ اعلامیه در انطباق با بخش 7301 اگر در خانه می گذرد به وضوح به عنوان تصویب شده توسط سنا" سنا توافق سخنگوی جنیفر کچر نوشت: در یک صدای جیر جیر. "او بدون اختیار در این زمینه است."

که می شود به تصمیم گیری زمانی که پنسیلوانیا اضطراری اعلام به پایان می رسد ؟

محرومیت یک تغییر عمده در پنج شنبه, پنسیلوانیا می تواند از خواب بیدار جمعه در یک وضعیت که در آن فرماندار می گوید اضطراری وجود دارد و قانونگذاران آن را می گویند دیگر.

"فرماندار, مردم سخن گفته اند" گفت: دولت نماینده اهل الماس از لبنان. الماس حمایت قطعنامه و خطاب به یک جمعیت در پله های کنگره آمریکا بعد از ظهر چهارشنبه. "رای ما شب گذشته است پیام ما به شما نمی, ما را نادیده گرفت. ما کارشناسان در ارتباط با جامعه ما شما را نادیده گرفته و ما را از ابتدا. آن را' زمان برای متوقف کردن. نشانه اعلام, بیایید با کسب و کار در حال اجرا پنسیلوانیا است."

گرگ یک دموکرات که به نظر می رسد که این قانون در کنار او می گوید او نمی نیاز به یک چراغ سبز از قانونگذاران به ادامه وضعیت اضطراری و ده ها تن از اورژانس اجرایی سفارشات.

"من درک می کنم که آن را خسته کننده و من درک سختی" گرگ گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه. "اما ما باید به ماندن متمرکز بر بهبود و در نهایت چیزی است که رفتن برای کمک به کسب و کار. یک بحران خواستار همه ما برای تصمیم گیری درست, حتی زمانی که آن سخت است."

او می گوید: اعمال خود هستند همه چیز در مورد صرفه جویی در زندگی و کاهش رشد در تعداد COVID-19 موارد خود را نشان می دهد سفارشات و اقدامات ساکنان نیوکاسل گرفته اند و در زیر آنها مشغول به کار هستند. پنسیلوانیا می توانید به تدریج راه اندازی مجدد و بر اساس داده ها و پروتکل های ایمنی, اما بدترین چیزی که برای اقتصاد خواهد بود دوم سنبله, او گفت:.

جمهوری خواهان می گویند اقامت در خانه سفارش حتی با برخی از های اخیر شل شدن قتل اقتصاد است. آنها می گویند آن است که ممکن است برای حفاظت از بهداشت عمومی بازگشت به کار با خیال راحت و با حفظ کامل حقوق اساسی همه در همان زمان. و آنها می گویند بخش هایی از دولت است که باید دیده نسبتا چند مورد از coronavirus نباید تحت محدودیت های مشابه به عنوان سخت ضربه فیلادلفیا.

Wolf دهکدهای را به عقب رانده و گفت: همان روستایی مناطق با تعداد نسبتا کمی از COVID-19 مورد نیز در بیمارستان سیستم حداقل مجهز به رسیدگی به افزایش است.

"پایان دادن به این فاجعه اعلام شده است که بخشی از طرح" گرگ گفت.

داستان زیر را ادامه می دهد تصویری.

چه اتفاقی خواهد افتاد اگر اضطراری اعلام شد و به پایان رسید ؟

پایان دادن به اورژانس اعلام نمی خواهد بازگشایی کسب و کار گرگ گفت. بلکه این امر موارد زیر را انجام دهید:

  • سنگین الزامات واجد شرایط بودن برای بیش از یک میلیون دلار غرامت بیکاری متقاضیان خواهد بلافاصله بازگشت به اثر و کارفرمایان در سراسر کشورهای مشترک المنافع خواهد دیگر دریافت امداد از اتهامات عنوان شده علیه.
  • الزامات صدور گواهینامه تحت عمومی-مدرسه کد و کودک محافظ قانون خدمات پایان خواهد بود.
  • یک مدرسه غذا واجد شرایط چشم پوشی است که اجازه داده است بیش از 300 وعده غذایی سایت های باز برای توزیع مواد غذایی به کودکان در سن مدرسه در نیاز خواهد رفت.
  • Telehealth و دیگر خدمات مراقبت های بهداشتی ارائه شده توسط خارج از کشور ارائه دهندگان خدمات برای ساکنان نیوکاسل خواهد رفت.
  • ابزار کمک به هزاران نفر از خانواده ها و افراد را پایان خروج مردم بدون آب و یا برق.
  • بیمارستان ها و مراقبت جایگزین سایت های دیگر خواهد بود قادر به اضافه کردن ظرفیت یا repurpose امکانات (یعنی تخت) بدون نیاز به رعایت 60 روز متوجه نیاز.
  • تمدید مجوز آموزش و شرط تعلیق برای متخصصان مراقبت های بهداشتی مراقبت از کودک, کارگران, مستقیم کارکنان مراقبت های مستقیم پشتیبانی حرفه ای در میان دیگر گروه های حرفه ای که ارائه زندگی حفظ, خدمات, ما, کودکان, سالمندان و ساکنان آسیب پذیر خواهد شد و معنی همه این کارگران نیاز به انتخاب بین نمی بازگشت به کار تا زمانی که این اطلاعات را می توان تمدید و یا آموزش کامل و گزینه بازگشت به کار با این درک که آنها در حال تمرین کردن با رعایت پنسیلوانیا قانون و مقررات به خوبی باز خود را به مسئولیت شخصی.
  • PennDOT چشم پوشی برای, تجاری, خودرو موتور وزن محدودیت ها و اجازه ها و پروانه مورد نیاز برای حمل و نقل و تحویل کشاورزی, خوراک, مواد غذایی و محصولات لبنی و سوخت و دارو و تجهیزات پزشکی برای کمک به زنجیره تامین چالش خواهد شد و موتور حامل خواهد بود محدود شده است در توانایی خود را به طور مستقیم کمک به حمایت از اورژانس امداد تلاش های لازم برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر.
  • سلب حق اقامه دعوی وام مسکن و اخراج moratoriums که ارائه حفاظت و آسیب های ساکنان نیوکاسل در خطر از دست دادن خانه های خود را در طول همه گیر خواهد شد.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن