طرح دعوی در دادگاه علیه UC سیستم تماس های آزمون-اختیاری سیاست 'تبعیض آمیز'

دانش آموزان تحت پیگرد سیستم UC برای تست آن-اختیاری پذیرش سیاست های, وی از سوی مامورین که متقاضیان را تبعیض آمی

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

دانش آموزان تحت پیگرد سیستم UC برای تست آن-اختیاری پذیرش سیاست های, وی از سوی مامورین که متقاضیان را تبعیض آمیز امتحانات.

طرح دعوی در دادگاه توسط سازمان های مختلف از جمله نرم افزار رایگان حقوقی عمومی وکیل از طریق آن پروژه فرصت تحت قانون است. با توجه به مشاوره کارکنان, وکیل, Amanda وحشی به طرح دعوی در دادگاه در ابتدا در ماه دسامبر ثبت 2019 به نمایندگی از دانش آموزان و عدالت آموزشی سازمان برای چالش استفاده از SAT و ACT نمرات در دانشگاه پذیرش تصمیم گیری. در ماه مه, UC Board of Regents رای به مرحله SAT و ACT نمرات از روند پذیرش ساخت آزمون های استاندارد اختیاری برای دو سال آینده و حال تست کور پس از آن.

به عنوان یک نتیجه, فرصت, تحت قانون آخرین دعوی حرکت ظ روز شنبه در حال حاضر با هدف جلوگیری از اجرای این آزمون اختیاری سیاست ادعا که آن اختیاری است و تنها در نام و اعمال را به بورس تعیین برای چهار سال آینده. همچنین ادعا شده است که "فوق العاده ای عدم شفافیت" در اجرای این تصمیم است.

"UC مخالف این تلاش به اهرم سیستم دادگاه به عنوان وسیله ای برای دور زدن و تحلیل دقیق و سیاستگذاری مناسب توسط دانشگاه مقامات" ادعا UC دفتر رئیس جمهور در بیانیه ای. "دانشگاه باقی می ماند متعهد به ثبت نام دانش آموز بدن که بازتاب گسترده ای در تنوع فرهنگی و نژادی و جغرافیایی و اجتماعی و اقتصادی زمینه های مشخصه از کالیفرنیا."

با توجه به مشاور سخنگوی Rekha Radhakrishnan دانش آموزان معلول در حال حاضر در تلاش برای پیدا کردن تست سایت های است که می تواند به جای آنها یک مشکل تشدید COVID-19 بیماری همه گیر.

وحشی و Radhakrishnan هر دو گفت: آنها بر این باورند که تلاش برای گرفتن SAT یا ACT به واجد شرایط برای کمک هزینه تحصیلی به طور بالقوه می تواند به خطر اندازد این دانش آموزان و همچنین سایر دانش آموزان از خانواده های کم درآمد و عزیزان خود.

"UC فرایند پذیرش در حال حاضر شامل چندین عوامل دیگر که بهتر است شاخص چگونه یک دانش آموز موفق خواهد شد هنگامی که آنها به کالج" Radhakrishnan گفت. "این چیزی است که آنها باید انجام دهند به جای این."

رجنت باید گفت: زمان استاندارد آزمون انحصاری در تصمیم خود را به استفاده از آنها, اما وحشی ادعا شده است که در ادامه به استفاده از آن نمرات در روند پذیرش تا تست کور سیاست اجرا شده است هنوز پاداش خانواده ثروت و امتیاز.

او اضافه کرد که آموزش و پرورش بسیاری از دانش آموزان از رنگ و دانش آموزان کم درآمد شده است به شدت مختل به دلیل بیماری همه گیر. این دانش آموزان اغلب دسترسی ندارند به پذیرش کالج, مشاوران حمل و نقل کافی برای تست مکان و گران test prep که برخی از آنها مرفه همسالان ممکن است با توجه به وحشی.

"در حال حاضر وجود دارد فقط به این فوق العاده ای عدم شفافیت در مورد UC تصمیم و در مورد چگونگی آن ظاهرا تست-اختیاری پذیرش سیاست است که در واقع رفتن به محل کار" Savage گفت. "اگر هر چیزی دانش آموزان در حال گرفتن پیام است که اگر آنها نمی, آزمون, آنها خواهید بود به طور قابل توجهی بدتر سقوط می آیند که من فکر می کنم متاسفانه درست است."

تماس با Tarunika کاپور در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @tkapoor_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن