رهبران شفا عدالت سانتا باربارا جمعی صحبت کردن

برای Meagan Hockaday برای جورج فلوید برای Ahmaud Arbery برای Breonna تیلور برای نینا پاپ برای پریسیلا اسلاتر ب

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

برای Meagan Hockaday

برای جورج فلوید

برای Ahmaud Arbery

برای Breonna تیلور

برای نینا پاپ

برای پریسیلا اسلاتر

برای Rayshard بروکس

برای دیگران بی شماری که نام فرار کرده اند لب های ما اما که از دست دادن شده است عمیقا احساس

ما این کار را انجام دهید برای عشق مردم سیاه و سفید.

من سیمون Ruskamp و سازماندهی خواهر, Krystle کشاورز Sieghart دو تا از قطعات بزرگتر شفا عدالت سانتا باربارا جمعی.

به عنوان سیاه و سفید femme زنان ما پا به این لحظه دانستن است که ما در ادامه کار از قرن ها از زنان که گذاشته پایه و اساس این جنبش با تولد فرزندان و تغذیه خانواده (به معنای واقعی کلمه و ظاهرا) در حالی که استراتژیسازی تحریم و تعریف تقاطع.

ما به طور خاص نام ما سیاه foremothers داشتم و برگزارکنندگان چرا که حتی در حال حاضر به عنوان تروما و خشونت پلیس در تل آویو آمده اند به خط مقدم ما همچنان برای پاک کردن سیاه زنانی که همچنین با عینک پلیس که اغلب دستگیر و dehumanized در فیلم به عنوان آنها گریه برای فرزندان خود.

نه Krystle و نه من جدید هستند برای این کار. سال بودن در سانتا باربارا و حد عالی رساندن هنر و صنعت ما در مضر موسسات آماده کرده ایم ما برای این تکرار سازماندهی جامعه. ما عمدی در جمع مارس 31 تا مطمئن شوید که ما کار محور برای اولین بار در شفا و پس از آن در حقیقت گفتن همکاری با عمل است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


ما می دانیم که چگونه اغلب سانتا باربارا دوست دارد به تبریک خود را بنابراین ما می خواستم به یاد جامعه ما این است که این مضرات را در واقع اتفاق می افتد در اینجا و بنابراین ما به نام سیاه برای اولین بار ساکن جری فورنی مجبور در اینجا به عنوان یک بردگی فرد و Meagan Hockaday سابق سانتا باربارا cheerleader مدرسه بالا بعد از کشته اخنرد پلیس. این اتفاق می افتد در اینجا.

ما هیچ بهانه ای نیست به عمل و بنابراین ما باید اصلاحات و انحراف منابع از کلانتر و پلیس بخش حفظ و حراست سیاه نشانه ارائه نهادی برای حمایت از جشن Juneteenth/سیاه استقلال بعد و فشار شهرهای ما به صدور اعلامیه ای در محکومیت خشونت پلیس و اعلام نژادپرستی بهداشت عمومی اورژانس. ما نباید به تله گذاشته شده توسط نمایشی فعالیت و یا مراقبت در مورد سیاه و سفید زندگی مرسوم ، سیاه و سفید زندگی می کند و درمان مهم است. ما مشارکت جمعی نیاز است و فوری است.

در 31 ماه مه به عنوان "پلیس جامعه" حاضر به زانو زدن و شهردار ما با استفاده از قدرت خود را به سکوت و زنان بسیاری ممتاز مردمی در جامعه ما متوجه شدم برای اولین بار است که مردم سیاه و سفید در جامعه ما امن نیست. به عنوان ماموران در ادامه به snicker و تابش خیره کننده که ما بر روی زمین دراز در زیر آنها را روکش دوستانه از اجرای قانون ذوب شده و در سمت چپ باقی مانده بود صورت سفید برتری. مواجه شدن با چنین تحقق وحشتناک بود اما Krystle و من استفاده کرده اند که احساس به تجمع جامعه ما است.

در هفته که گذشت از ما جمع آوری کرده اند جامعه ادامه به ارائه شفا فضاهای سیاه مردمی و اخیرا میزبان یک موثر و پربار سیاه جامعه نشست. در حال حاضر زمان برای بالا بردن راه حل ها و قطعنامه گردد و توسط جامعه سیاه و سفید. ما سیاه جامعه است که شایسته بهبود است. ما سیاه جامعه است مستحق فضا. ما سیاه جامعه است که شایسته یک سانتا باربارا که مراکز uplifts و سرمایه گذاری در آنها.

این است که یک لحظه نیست; این است که یک جنبش است. به ما بپیوندید.


سیمون Ruskamp و Krystle کشاورز Sieghart سازمان هستند با بهبود عدالت سانتا باربارا. پیدا کردن آنها را در Facebook @HealingJusticeSB.

Krystle کشاورز Sieghart یک مادر است همسر womanist مردمی سازمان femtor عدالت اجتماعی جنگجو و عاشق سیاه و سفید, مردم, تقویت صدای به حاشیه رانده شده و ساختمان جامعه است. او در رشتههای سازمانی رهبری در لس آنجلس و اقیانوس آرام در دانشگاه.

سیمون Ruskamp است که یک زن دوست دارد که مردم سیاه و سفید. به عنوان پدر و مادر از یک کودک خردسال او تأکید رادیکال کار بچهداری و معتقد است که همه آنها نیاز به ایجاد جوامع ما سزاوار است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب