Lebanon County مقامات منتخب بگویید گرگ آنها را حرکت شهرستان به 'زرد' فاز بعدی هفته

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 5:19 PM EDT آوریل 8 سال 2020این است که در حال توسعه داستان. لطفا دوباره

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

این است که در حال توسعه داستان. لطفا دوباره بررسی کنید برای به روز رسانی.

چند مقامات منتخب در لبنان شهرستان با ارسال نامه ای به رژیم صهیونیستی است. تام ولف در روز جمعه بعد از ظهر بیان آنها حرکت این شهرستان از "قرمز" به "زرد" فاز در مه 15.

گرگ جمعه اعلام کرد اضافی شهرستانهای حرکت خواهد کرد که به "زرد" بازگشایی فاز را شامل لبنان شهرستان در این لیست است. تحت دولت دستورالعمل لبنان همچنان در "قرمز فاز" است که در محدود ترین گرگ را در سه مرحله برنامه ریزی برای بازگشایی پنسیلوانیا است.

تحت قرمز فاز شهرستانهای تحت یک "ماندن در خانه نظم" و تمام غیر ضروری کسب و کار بسته شده است. زرد فاز شل برخی از محدودیت در کسب و کار بسته اما نگه می دارد و در جای دستورالعمل های اجتماعی فاصله و تمیز کردن در کسب و کار.

بیشتر: کروناویروس در Pa: گرگ اعلام کرد گروه بعدی از شهرستانهای حرکت خواهد کرد که به زرد فاز

بیشتر: کروناویروس در Pa.: چه قرمز و زرد و سبز بازگشایی فاز معنی به شما

"Lebanon County ملاقات نیاز اصلی خود را اقامت در خانه سفارش بود که به پهن کردن منحنی COVID-19 شیوع و اجازه می دهد تا بيمارستان هم به دنده تا برای COVID-19 بیماران" در این نامه به عنوان خوانده شده. "ساکنان شهرستان ما باید توجه خود را راهنمای عمل اجتماعی فاصله و دیگر کاهش تلاش و به عنوان یک نتیجه ما محلی بهداشت و درمان امکانات را فاقد ظرفیت برای effecitvely درمان theese بیماران مبتلا به رفتن به جلو است."

در این نامه امضا شده توسط دولت از سوی دیگر ، دیو آرنولد, دولت, مظنونان حمله به دانشگاه اهل الماس فرانک رایان و سو سکان دادستان منطقه اسکله هس Graf شهرستان کمیسیون لایحه ایمز (ames) و باب فیلیپس, پزشکی قانونی, دکتر جفری Yocum و کلانتر بروس Klingler.

Graf گفت: در انتشار اخبار جمعه که دفتر او نمی خواهد تحت پیگرد قانونی قرار هر کسب و کار که مایل به بازگشایی شده است. کسب و کار که آیا بازگشایی باید مطابق با دستورالعمل های ایمنی وزارت بهداشت ثانیه. راشل Levine اعلام کرد در ماه آوریل است.

"

روز جمعه وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت اعلام کرد 797 موارد مثبت COVID-19 در لبنان شهرستان و 16 و میر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن