Lebanon County فایل های کت و شلوار بیش از خودداری از مراقبت در قانون بودجه

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 12:18 PM EDT Jul 22, 2020Lebanon County می خواهد پول خود را.شهرستان دولت

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

Lebanon County می خواهد پول خود را.

شهرستان دولت است دادخواست مشترک المنافع دادگاه به سفارش رژیم صهیونیستی است. تام گرگ به انتشار $12.8 میلیون دلار در مراقبت قانون بودجه که نکردن.

این شهرستان در زمینه کت و شلوار صبح روز چهارشنبه بیش از این موضوع تنها چند روز پس از گرگ تصمیم به انتشار این بودجه را از طریق شهرستان امداد بلوک برنامه اعطا شد ،

گرگ تایید کرد در یک کنفرانس خبری هفته گذشته که لبنان نمی خواهد دریافت نزدیک به 13 میلیون دلار از طریق مراقبت در عمل و حاکی از آن بود که در نتیجه این شهرستان در کمیسیون' 2-1 رای ممکن است به حرکت لبنان به زرد مرحله از بازگشایی در برابر دستور دولت است.

زمينه و هدف: گرگ خودداری میلیون ها نفر در همه گیر تسکین کمک های مالی از لبنان County

در این کنفرانس خبری هفته گذشته گرگ آن را رد کرده بود "قصاص" اما اشاره زرد مرحله رای گفت: در حالی که سایر استان ها ساخته شده تهدید لبنان تنها شهرستان به دنبال از طریق با آن است.

"وقتی آنها گفتند:" ما در حال رفتن به رعایت محدودیت های ما در حال رفتن به را خود ما قوانین و یا مقررات' ... OK پس نمی آیند می گویند شما می خواهید چیزی از دولت هنگامی که شما به دنبال ندارد و قوانین" گرگ گفت: هفته گذشته است. "وجود دارد عواقب این عواقب."

مراقبت عمل در نظر گرفته شده است برای کمک اقتصادی تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر. شهرستان مدیر جیمی Wolgemuth گفت: هفته گذشته که پول این شهرستان است که به دنبال می تواند به سمت دستیابی به تجهیزات حفاظت فردی, کمک به کسب و کارهای کوچک و یا کسانی که تحت تاثیر این کاهش در صنعت گردشگری و یا ارائه کمک مالی بلاعوض به محلی غیر انتفاعی.

کت و شلوار متحده که هر روز گرگ نیست انتشار پول "در نتیجه آسیب های جبران ناپذیر به این شهرستان از لبنان و اقتصاد آن ساکنان و کسب و کار و غیر انتفاعی و اشخاص."

دفتر والی بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه (چهارشنبه) در یک کنفرانس خبری سه شنبه گرگ گفت: آنها در انتظار حکم دادگاه پس از یک خبرنگار پرسید: در مورد پتانسیل کت و شلوار.

"66 شهرستانهای رفت و همراه با تمام سفارشات و آن را در واقع کار می کرد در پنسیلوانیا است. یک شهرستان را انتخاب و به آنها ظاهرا احساس نمی کنند آنها نیاز به پول که در آن نقطه, بنابراین من فکر می کنم ما را ببینید چه به حکم دادگاه این است که" گرگ گفت.

Wolgemuth کاهش یافته فراتر از طرح دعوی در دادگاه. شهرستان وکیل دیو وارنر گفت: آنها را در یک فایل درخواست برای تسریع بررسی در دادگاه بعد از امروز به fasttrack کت و شلوار.

بیشتر: لبنان مقامات منتخب انفجار Wolf بیش از خودداری از میلیون ها نفر در مراقبت بودجه

چه شهرستان است استدلال

لبنان با این استدلال که گرگ است و نه انطباق با قانون 24 است که قانون فراهم می کند که استان ها با بلوک کمک های مالی از طریق مراقبت عمل می کنند.

طرح دعوی در دادگاه طول می کشد تا موضوع را با یک ارائه شده توسط دولت نیاز به شهرستانهای پیروی از دستورات و مقررات مربوط به COVID-19 همه گیر می شود واجد شرایط برای مراقبت در قانون بودجه به عنوان استدلال برای خودداری از این وجوه است.

یک قطعنامه تصویب شده توسط دو حزب جمهوری خواه county, کمیسیون, لایحه ایمز (ames) و باب فیلیپس, on May 15, رسما فقط county عملیات به زرد فاز دستورالعمل.

این قطعنامه اعلام کرد که این حرکت بود و نه "الزام آور و یا بخشنامه در هر بخش خصوصی سرمایه گذاری است که در داخل لبنان County است. محدودیت در کسب و کار هنوز هم وجود دارد در مدنی و دولت در سطح, و آن است که وقت را بر آن کسب و کار به دانستن خطرات به خصوص اگر به مقررات دولت و یا اخذ مجوز." چندین لبنان مقامات منتخب نیز تشویق کسب و کار برای بازگشایی علیه دولت دستورالعمل های بهداشتی.

بیشتر: مقامات منتخب راه آهن در برابر گرگ در رالی برای بازگشایی پالمیرا رستوران

Lebanon County, دادستان منطقه اسکله هس Graf - امضا کنندگان نامه از لبنان حزب جمهوری خواه به مقامات منتخب اظهار داشت که لبنان خواهد حرکت خود را به رنگ زرد فاز - گفت: ممکن است که دفتر او نمی خواهد تحت پیگرد قانونی قرار هر کسب و کار است که تصمیم به بازگشایی به زرد فاز دستورالعمل.

"این یک تضمین است که (کسب و کار) نمی خواهد چهره مسائل فوق لبنان کانتی" فیلیپس گفت: در مارس 15, جلسه, جایی که آنها تصویب قطعنامه. "اما این به معنای ما به ما به دادگاه باز شود و (بود) به عنوان مثال و همچنین شامل همه کسب و کار در این است که نمی خواهد تحت تعقیب در سطح شهرستان."

پس از مقامات منتخب در لبنان و سایر استان ها تهدید می شود به حرکت خود به زرد فاز در مه, گرگ هشدار داد روز قبل از کمیسیون رای که کسانی که به دنبال از طریق خواهد معرض خطر از دست دادن اختیاری فدرال محرک بودجه.

یک سخنگوی Wolf هفته گذشته گفت که "لبنان County رهبری قرار داده و خود را صاحبان کسب و کار و ساکنان در معرض خطر که آن را نقض قانون در اوایل سال جاری توسط یک جانبه حرکت این شهرستان از قرمز به زرد در مخالفت با فرماندار سفارشات deeming شهرستان فاقد شرایط لازم برای مراقبت بودجه."

"فرماندار دره سفارشات نیرو و اثر قانون" سخنگوی Lyndsay Kensinger گفت: در یک ایمیل.

در کت و شلوار واصل این هفته لبنان شهرستان است با این استدلال که الزامات واجد شرایط بودن اضافه شده توسط کت و شلوار یک "ناخالص سوء استفاده از قدرت و پشتیبانی توسط اورژانس قدرت عمل می کنند."

"فرماندار گرگ امتناع از انتشار قانون 24 بودجه تعیین شده برای این شهرستان از لبنان به طور موثر تحکیم کامل قوه مقننه در قوه مجریه در طول یک اعلام وضعیت اضطراری بدون بررسی و یا محدود کردن توسط قوه مقننه که اساسا مگس در پنسیلوانیا سیستم دولت از ایجاد یک بالفعل پادشاه با توانایی لغو اصلاح و یا تصویب هر قانون و هر قانون تصویب از طریق دو مجلس مقننه قانونگذاری و ارائه شده و امضا شده توسط خود را در خود را هوی و هوس" کت و شلوار می خواند.

نورا صدفی را می توان در رسید nshelly@ldnews.com یا 717-454-7817



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن