Lebanon County رد رژیم صهیونیستی است. Wolf تصمیم و رای به حرکت خود به زرد فاز'

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 3:27 PM EDT مارس 15 سال 2020این است که در حال توسعه داستان. بررسی برای ب

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

این است که در حال توسعه داستان. بررسی برای به روز رسانی.

Lebanon County کمیسیون رای دادند 2-1 جمعه برای یک قطعنامه به حرکت لبنان به "زرد" فاز بازگشایی جلوتر از فرماندار ،

هر چند این قطعنامه باعث می شود توجه داشته باشید از بخش خصوصی کسب و کار آن محافظت از کسب و کار را انتخاب کنید که به بازگشایی از عواقب از جمله خطرات بالقوه برای کسب و کار خود مجوز و یا پرونده های حقوقی.

"این یک تضمین است که (کسب و کار) نمی خواهد چهره مسائل فوق لبنان کانتی" کمیسر باب فیلیپس گفت. "اما این به معنای ما به ما به دادگاه باز شود و (بود) به عنوان مثال و همچنین شامل همه کسب و کار در این است که نمی خواهد تحت تعقیب در سطح شهرستان."

دادستان منطقه اسکله هس Graf تصریح کرد: در این جلسه او را نمی خواهد تحت تعقیب قرار دادن کسب و کار است که بازگشایی در مخالفت با دولت باشد.

این قطعنامه بلافاصله موثر است. شهرستان دفاتر در ساختمان شهرداری را گسترش خواهد خود را در فرد خدمات شروع چهار شنبه, مارس 18.

Wolf امروز منتشر شده یک لیست از ده بیشتر شهرستانهای استان است که می تواند به زودی حرکت به زرد فاز. در حالی که چند پنسیلوانیا مرکزی شهرستان هستند که در لیست لبنان است و دولت این است که نگه داشتن آن در فاز قرمز برای هم بودن.

روز جمعه وزارت بهداشت گزارش داد که لبنان به 863 تایید موارد COVID-19 و 19 و میر.

پس زمینه در کمیسیون رای: حرکت لبنان شهرستان به زرد است ؟ کمیسیون طرح به رای دادن در عمل از شورش جمعه

بیشتر: Coronavirus رمز و راز در لبنان, شهرستان: چرا سرانه نرخ بسیار بالاتر از اینجا ؟

قطعنامه میسازد چندین اقدامات ایمنی که باید در شهرستان ادارات دولتی از جمله نیاز به ماسک و متناوب قرار ملاقات.

"لبنان ساکنان شهرستان در ملاقات چالش های مطرح شده توسط فرماندار, اصلی, اعلام کرد قصد کاهش گسترش ویروس و صاف منحنی COVID-19 همه گیر"' پیش نویس قطعنامه می خواند. "ما ساکنان اجتماعی فاصله پناه در جایی که خواسته و کسب و کار بسته خود را درب. ما در مورد اعداد باید به طور پیوسته کاهش یافته است. در حال حاضر از آن زمان به حرکت بر روی هم است."

جمهوری خواه کمیسیون فیلیپس و لایحه ایمز رای گیری برای این قطعنامه در حالی که دموکرات کمیسر جو الن Litz علیه آن رای دادند.

Litz گفت: رای می فرستد یک پیام مخلوط به مردم است.

"به این فشار را از طریق قبل از ما در منطقه درست توسط دولت به تواند گیج کننده و گمراه کننده به مردم" Litz گفت.

ایمز (ames) و فیلیپس همراه با دولت از سوی دیگر ، دیو آرنولد, دولت, مظنونان حمله به دانشگاه فرانک رایان اهل الماس و سو سکان پزشکی قانونی جفری Yocum منطقه وکیل اسکله هس Graf و کلانتر بروس Klingler با ارسال نامه ای به گرگ در هفته گذشته اطلاع او از قصد خود برای حرکت به لبنان شهرستان به زرد "فاز" از بازگشایی این جمعه.

آرنولد الماس و Graf همه صحبت در طول روز جمعه جلسه بود که آنلاین انجام شده و بیش از سه ساعت به طول انجامید.

آرنولد خواست کمیسیون برای تغییر زبان در پیش نویس قطعنامه و روشن است که این امر در کسب و کار و همچنین ادارات شهرستان.

"ما نیاز به مطمئن شوید که همه می دانند که شهرستان است که حمایت از آنها و که ما در حال رفتن به پایین از آنچه من در نظر به ظلم و ستم از یک مرد که در تلاش به ما بگویید که چگونه به زندگی می کنند زندگی ما" آرنولد گفت: ارجاع گرگ.

فیلیپس توضیح داد که کسب و کار می تواند بازگشایی تحت زرد فاز محدودیت "در خطر است."

"من می خواهم به قادر به تشویق مردمی به عمل به حقوق است که آنها کرده اند اما از سوی دیگر من نمی خواهم آنها را به طور آرام به احساس امنیت است که در این شهرستان است گفت که ما قصد حمایت از آنها از نظر قانونی در این جنگ برای خود مجوز" ایمز گفت.

پس زمینه نامه: Lebanon County مقامات منتخب بگویید گرگ آنها را حرکت شهرستان به 'زرد' مرحله در هفته آینده

تاثیر بالقوه از قطعنامه

لبنان یکی از چندین Pennsylvania شهرستان را به عقب براند در برابر فرماندار در هفته گذشته. پس از گرگ گفت: آنها می گیریم اگر آنها رفت و در برابر دولت بخشنامه برخی از استان ها حمایت کردن برنامه های خود را.

گرگ گفت: پس از تحریم می تواند تحمیل شود و در استان ها و یا کسب و کار است که نه پایبند به ایالت دستورالعمل:

  • شهرستانهای نخواهد بود واجد شرایط برای فدرال محرک اختیاری بودجه دولت دریافت می کند.
  • کسب و کار در استان ها که با رعایت قانون دیگر نمی خواهد واجد شرایط برای کسب و کار بیمه مسئولیت و حمایت از آن فراهم می کند.
  • رستوران ها که بازگشایی برای ناهار خوردن در خدمات در شهرستانهای شده و مجاز بازگشایی خواهد شد و در خطر از دست دادن خود را مشروب مجوز.
  • ساکنان شهرستان در دریافت غرامت بیکاری خواهد بود قادر به دریافت مزایای حتی اگر کارفرمای خود را بازسازی و بازگشایی شد.

یک سخنگوی Wolf روز جمعه گفت که "قطعنامه هیچ تاثیری در قانونی بودن فرماندار و دبیر سفارشات."

"فرماندار بوده است و روشن در مورد عواقب ناشی از حرکت علیه بهداشت عمومی مشاوره و به خطر انداختن شهروندان" سخنگوی Lyndsay Kensinger گفت. "دولت امیدوار است که هر کس در عمل به نفع سلامت عمومی است. بازگشایی خیلی زود تنها گسترش ظهر از مشکلات اقتصادی ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر."

بیشتر: "این هیچ شوخی است.' دیرین لبنان دلقک 'عصبانی' خود را بازگو coronavirus مصیبت

شهروندان ابراز نگرانی پشتیبانی از رزولوشن

وجود ساعت از نظر عمومی در روز جمعه نشست.

در حالی که اکثریت به نظر می رسید به نفع این قطعنامه نیز وجود دارد بسیاری از مردم که ابراز نگرانی کرد که حرکت لبنان به زرد است که خطر بیش از حد بزرگ.

ساکن رابین Conwell گفت که او فکر می کردم به وضوح می تواند نتیجه معکوس.

با انجام این کار و به مردم این ایده نادرست است که آن را خوب به بیرون بروید و شروع به استراحت مراقبت از خود در تعاملات ما در واقع رفتن به کم کردن سرعت پیشرفت های ساخته ایم" Conwell گفت. "آن را به ما طولانی تر برای رسیدن به آن سطح پایین تر از انتقال و کسب و کار خواهد شد که به بسته ماندن طولانی تر است."

"من نمی گرفتن این تصمیم به آرامی, من نگران خودم هستم نگران من همسر و بچه های من, من نوه" Ebersole گفت. "اما زمانی که من دیدن که ما در حال رهبری با فاجعه بار مالی ... من در حق خوب و آگاهانه نمی تواند همچنان به زندگی تحت حکومت که ما شده ایم ،

کپی از رزولوشن:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب