لبنان مرد دو نفر را از ماشین های خود پس از تصادف وحشتناک در turnpike

کیم قویلبنان اخبار روزانه منتشر شده 10:31 صبح EDT Aug 10, 2020رایان اودانل فقط می خواست یک یکشنبه را در ساحل ب

توسط NEWSWORLDS در 26 مرداد 1399

رایان اودانل فقط می خواست یک یکشنبه را در ساحل بگذراند.

او در ورزشگاه کار می کرد که صبح – ژوئیه 26 - قبل از او در جاده, به نیوجرسی به دیدار با دو خواهر خود.

تمرین یک قطعه مهم از حوادث روز برای اودانل است چرا که آن را به تاخیر انداختن سفر خود را. اگه اون در زمان مناسب توي "پنسيلوانيا ترنپايک" نبود چي؟ چه کسی می شد در صحنه تصادف اتومبیل وحشتناک به کشیدن دو بازماندگان از اتومبیل های خود را؟

آن سوالات در ذهن او بعد از آن یکشنبه در حال رانندگی به خانه به لبنان، خونریزی، پوشیده از دوده و خسته. اون هيچوقت به ساحل نرفت

اگر?

تلاش قهرمانانه

اودانل 27 سالشه، کنترل کروزش رو به 70 تا در حالي که به سمت شرق ميرفت، آماده کرده بود. درست در حالي که او به خروجي دره فورج نزديک ميشد، يک ماشين از سمت چپ رد شد

مرد، اون يارو خيلي سريع ميره، وقتي که يه لحظه نگاه ميکرد که موسيقي ماشينش رو عوض کنه.

وقتي به بالا نگاه کرد، برخوردي ديد. ماشینی که از او عبور کرده بود، پس از آن عقب به پایان رسید یک خودرو با یک مرد و زن در آن، سپس از جاده به سمت چپ و یک درخت آمار، بر اساس گزارش پلیس ایالت پنسیلوانیا.

اودانل ماشينش رو متوقف کرد و رفت بيرون، اول به سمت ماشيني که عقب مونده بود فرار کرد. زن 29 ساله ای که رانندگی کرده بود مجروح شد،

"در ش گير کرده بود" او نبه او کمک کرد تا آن را باز کند، و آن را به او نگاه کرد مانند او تا به حال یک پای شکسته، بنابراین او را به آغوش خود را.

در حالي که اون رو از خودش دور ميکرد، اون شوهرش رو خواست.

اودانل به صندلی عقب نگاه کرد و دید که شوهرش در تصادف فوت کرده است. بنابر گزارش پلیس، این مرد ۳۶ ساله در زمان تصادف در صندلی مسافربوده است؛ برخورد او را مجبور به پشت کرده بود.

بالا ي يه جاي ديگه، اون يکي ماشين ... يه کيا سرنتو... آتيش گرفته بود. اودانل مسافر را پیدا کرد - مردی از کاکیسویل، مریلند - نمی توانست درش را باز کند تا به عنوان ماشین پر از دود بیرون بیاید.

یک پیشنمایش سعی کرد از ابزار کوچکی استفاده کند که به معنای شکستن شیشه پنجره در شرایط اضطراری است، اما کار نمی کرد. او این ابزار را به اودانل، یک ماراتن دار سه بار در آموزش برای تریاتالون مرد آهنین، تحویل داد. به اندازه او قوی است، آن ابزار کوچک شکستن شیشه نیست، و سپس دسته قطع شد.

ولي شانس آورديم مرد دیگری که متوقف شده بود رانندگی دختر خود را به یک تورنمنت سافت بال آن روز. اون تو ماشينش يه خفاش داشت

اودانل از اين استفاده کرد تا پنجره رو بشکند، در را باز کند، کمربند ايمني مرد را آزاد کند و سپس او را از ماشين بکشد. پاهایش به نظر "منگل" می افتاد، اودانل گفت. "اون هوشيار بود، ولي حرف نمي زنه"

وقتي اودانل اونو از ماشين کشيده بود، لاستيک هاي کيا منفجر شد در عرض چند ثانیه، ماشین در شعله های آتش فرو می شد.

اودانل گفت: «حتی درختانی را که در آتش به آن برخورد کرده اند روشن کرد.

I-81 تصادف مرگبار: جزئیات پلیس ایالتی آنچه در شمع شش خودرو در ماه گذشته اتفاق افتاده است

پارک یادبود: کار بر روی زمین بازی دوچرخه منحصر به فرد در حال انجام

قهرمان

جری اودانل، بعد از اینکه پسرش به ساحل رفت، تلفنش را روی شارژر گذاشته بود. بابا داشت از سگ اودانل مراقبت ميکرد

وقتی جری چند ساعت بعد تلفن را برداشت، «من تعدادی تماس از یک شماره تلفن نیویورک داشتم» اونو ترسوند، اما آخرين تماس يه صداي صوتي از پسرش بود. "من خوبم. يه حادثه وحشتناک اتفاق افتاد تلفنم در آتش سوخته است."

سقوط هنوز تحت بررسی پلیس ایالتی است.

اون شب اون سربازي که در حال تحقيق هستن بهش ميگن که کارهاش شگفت انگيز بوده اودانل فقط خوشحال است که او در جای مناسب در زمان مناسب بود.

این چیزی است که جری اودانل از پسرش می داند: «او آن مرد است که به خانم های پیر کمک می کند تا از خیابان عبور کند. اون فقط اون يارو ست" "من نامه هایی از مربیان و معلمان درباره این دارم که بچه چه رهبر است."

O'Donnell بازی بیس بال و بسکتبال در مدرسه عالی سرو Crest، برنده آنچه پدرش معتقد بود یکی از چشمگیر ترین جوایز بود: نوع دوست، برای بهترین هم تیمی و رهبر.

پدرش گفت که اون هميشه اينطوري بوده

اودانل خود را "مُردی بزرگ" می داند. او از دانشگاه کارولینای ساحلی فارغ التحصیل شده و در فروش در ویدر راه حل در لبنان کار می کند. هدف setter ، او عشق خود را برای فرار او را به ماراتن و در حال حاضر رقابت ironman منجر شد.

اطراف مجموعه خانه شهر که او زندگی می کند، همسایه ها باد گرفتار که او می شود یک قهرمان در تصادف ماشین. اونا اونو متوقف کردن تا ازش تشکر کنن بخاطر کاري که اون روز کرد

اودانل گفت: «من می خواهم بهترین ها را در مردم ببینم. ساده ترین چیزها می تواند روز کسی را تا حد زیادی تغییر کند."

کیم استرانگ را می توان در ساعت kstrong@gannett.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن