لبنان برای پیوستن به بقیه از دولت سبز در فاز شروع هفته آینده Wolf اعلام

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 12:59 PM EDT Jun 26, 2020لبنان در شهرستان خواهد شد و در نهایت پیوستن به

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

لبنان در شهرستان خواهد شد و در نهایت پیوستن به بقیه از دولت در سبز فاز coronavirus بازگشایی طرح شروع چهار شنبه, جولای 3, رژیم صهیونیستی. تام ولف امروز اعلام کرد.

هفته گذشته گرگ اعلام کرد لبنان خواهد بود تنها شهرستان به حرکت در خارج از زرد فاز پس از شهرستان شاهد افزایش COVID-19 مورد در طول هفته های اخیر. روز جمعه در لبنان ملاقات تمام چهار ایالت معیارهای مورد نیاز برای بازگشایی, از جمله یک تست مثبت نرخ زیر 10% و پایدار پایین و یا کاهش موارد گذشته برای 14 روز.

بیشتر: گرگ در حال حرکت در تمام شهرستانهای استان به سبز به جز لبنان

"ما به زودی همه ما در شهرستانهای سبز" گرگ گفت: در انتشار اخبار. "یک نقطه عطف به ارزش یک محتاط جشن از کار سخت و مشارکتی روح ساکنان نیوکاسل. اما ما باید به یاد داشته باشید که محدودیت های که باقی می ماند در سبز فاز به ما کمک خواهد کرد در ادامه به لذت بردن از آزادی این مرحله اجازه می دهد تا برای."

در این دو هفته از 12 ژوئن تا 26 لبنان افزود: 160 نفر از 1,140 به 1300. با 2,262 آزمایشات انجام شده در آن زمان مثبت شدن نرخ 7.07%.

اخبار خواهد آمد به عنوان یک کمک به صاحبان کسب و کار نا امید بودن در سمت چپ زرد فاز. تحت سبز فاز کسب و کار بسته شدن سفارشات در حال برداشته اما دولت هنوز هم نیاز به سی دی دستورالعمل ها را به دنبال داشته باشد از جمله پوشیدن ماسک های اجتماعی فاصله و عامل زیر ظرفیت است.

لبنان بود و نه رسما به زرد فاز تا 29 مه هر چند شهرستان در کمیسیون رای دادند 2-1 پیشتر در ماه مه به حرکت شهرستان به خارج از فاز قرمز در برابر دولت سفارشات. چند مقامات منتخب بودند خشمگین هفته گذشته اعلام کرد که لبنان باقی خواهد ماند و زرد و تماس آن با انگیزه های سیاسی.

بیشتر: Levine: جامعه گسترش در قسمت پشت و لبنان را افزایش coronavirus موارد

پیش از آن در هفته, وزارت بهداشت, وزیر راشل لوین گفت: لبنان افزایش موارد به دلیل در بخشی به جامعه گسترش و بلند مدت مرکز مراقبت موارد است. او وعده داده شده تست بیشتر و افزایش تماس با ردیابی برای شهرستان.

نورا صدفی را می توان در رسید nshelly@ldnews.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن