قانون با هدف حفاظت از پنسیلوانیا بناهای تاریخی از خرابکاری

کهربا جنوبی چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 11:53 AM EDT Jul 17, 2020دولت محلی سناتور در حال توسعه قانون برای ح

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

دولت محلی سناتور در حال توسعه قانون برای حفاظت از بناهای تاریخی از خرابکاری.

سناتور. داگ Mastriano (R-فرانکلین/آدامز) است که کار کردن با سناتورهای دیو آرنولد (R-دوفین/لبنان/نیویورک) جودی بخش (R-بلر/Fulton/کامبرلند/فرانکلین/کامبرلند) و دیو Argall (R-Schuylkill/Berks) در اندازه گیری که تقویت وضعیت موجود و کدهای پیاده سازی جدید بازدارنده با توجه به انتشار اخبار. به عنوان بخشی از دولت دادستان کل را اولویت بندی دادستان از هر گونه مسائل مربوط به خرابکاری از بناهای تاریخی در پنسیلوانیا است.

این اطلاعیه به شرح زیر اعتراضات و خرابکاری در سراسر کشور با هدف قرار دادن مجسمه مؤتلفه آمار و ارقام. گروه نیز تخریب دیگر چهره های تاریخی از جمله جورج واشنگتن و Ulysses S. Grant رهبر اتحادیه ارتش در طول جنگ داخلی.

برخی از افراد به نام برای حذف مؤتلفه مجسمه در گیتزبرگ ملی نظامی پارک است که در واقع در Mastriano منطقه. بناهای تاریخی در میدان جنگ تخریب شده است در گذشته است.

بیشتر: آیا مؤتلفه بناهای تاریخی در Gettysburg میدان جنگ سزاوار موشکافی?

بیشتر: Gettysburg کارشناس می بیند بناهای تاریخی به عنوان "سکولار حرم" هر چند شاید لازم نیست (نامه)

بیشتر: Gettysburg اعتراض تساوی تماس برای حذف مؤتلفه مجسمه انتقاد از پاسخ

"در هیچ جامعه باید خرابکاری های تاریخی بناهای یادبود و نشانگر یک مجسمه تبدیل به قابل قبول" Mastriano گفت: در انتشار اخبار. "متاسفانه این نوع رفتار است که اتفاق می افتد در سراسر کشور ما بدون موثر دولت در سطح قانون بودن در محل برای تضعیف اقدامات است."

"این قطعه مهم از قانون را به دفاع از میراث و تاریخ پنسیلوانیا با مقابله با هتک حرمت از بناهای تاریخی," او اضافه شده است. "امید من این است که این قانون توقف تهدید بیشتر به ما چشم انداز تاریخی و ایالت گنجینه."

اداره فدرال به تازگی با صدور یک حکم اجرایی مربوط به بناهای تاریخی.

کهربا جنوبی را می توان در asouth@publicopinionnews.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن