کمتر بیشتر است در بیشتر مسا

سوار دوچرخه من یک شنبه در بیشتر مسا من خودم بدانم اگر کسی به طور فعال در تلاش برای صرفه جویی در این محل است. م

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

سوار دوچرخه من یک شنبه در بیشتر مسا من خودم بدانم اگر کسی به طور فعال در تلاش برای صرفه جویی در این محل است. من می دانم آن را برای فروش و همچنین من می دانم که آن را محبوب جامعه است. بعد آن را به من رخ داده است در حالی که توقف در زیر سایه اکالیپتوس که افرادی که پا به ذخیره این نوع از مکان در گذشته به احتمال زیاد بزرگسالان شده است. احتمالا در سی سالگی خود را. به عنوان کسی که متناسب با این آماری من شروع به در نظر گرفتن اگر وجود دارد هر چیزی من می تواند انجام دهد.

در حال حاضر من نمی خواهم به این تصور که من در مورد به ارائه برخی از رمان grand برنامه ریزی برای صرفه جویی بیشتر در مسا. من نیستم. من فکر می کنم با توجه زمان من و توانایی های من نه می خواهم به سعی کنید و به سادگی بالا بردن ایده حفظ این مکان زیبا در شهر ما. به این منظور من ارسال یک سرود: کمتر بیشتر است در بیشتر مسا.

پنجاه میلیون دلار است. که مقدار دلار آمریکا مرموز صاحبان بیشتر مسا در حال حاضر می خواهم. من لازم نیست که پول زیادی. آیا شما? اگر چنین است خرید بیشتر مسا بهترین استفاده از چنین زشت و ناپسند مجموع ؟ من راستش هنوز مطمئن شوید.

در حال حاضر من به اندازه کافی پول ندارد به خانم های محترم پیشنهاد برای بیشتر مسا. من به اندازه کافی پول ندارد به را حتی تهاجمی ارائه دهد. که هدف من است. من معتقدم که وجود دارد بسیاری از چیزهایی که در مورد بیشتر مسا که آن را به ارزش حفظ در حال حاضر خود را و بیشتر حالت وحشی. به من اجازه می دهد به طور خلاصه سه:

  1. بهاری استخر. قبل از من به در می ما به سرعت به توافق برسند که ترکیبی از این دو کلمه ایجاد می کند آرام بخش و دل انگیز تصویر در ذهن ؟ بهاری استخر. تا کنون از آنها را شنیده ؟ تا چند سال پیش من تا به حال یا نه. اما بیشتر مسا یکی است! پیچیده و زودگذر استخر که به نظر می رسد در فصل زمستان و بهار است که می تواند پشتیبانی از انواع منحصر به فرد گیاهان و جانوران است. شما می دانید یکی از چیزهایی که من به طور فزاینده ای رشد کرده است به درک که چگونه به خوبی آن را می توان به جایی بروید در طول سال و رعایت ترتیب که محل تغییرات به رسمیت شناختن آن فصل و ریتم. این توافق راه را برای علامت گذاری زمان و عبور ما به عنوان افراد از طریق آن. در زمستان شما ممکن است راه رفتن در بیشتر مسا و جاسوسی این بهاری استخر در حالی که در تابستان شما ممکن است پدال دوچرخه خود را و ببینید تنها خشک و ترک خورده حوضه. همه چیز را تغییر دهید و این خوب است. یک بهاری, استخر, به عنوان مثال.
  1. پایین کلید خصوصی قرار ملاقات گذاشتن. جوان یا پیر تر مسا جایی است که شما می توانید با دوستان خود به دیدار سرگردان و پیدا کردن یک محل به صحبت. و یا بازی. و یا همه اینها. در استفاده از عبارت "low-key" در بالای عبارت من در تلاش برای نشان می دهد که یکی باید احساس موظف به ثبت و نشر با دقت یک نسخه ویرایش شده از زندگی خود را در بیشتر مسا. از جمله کلمه "خصوصی" من اشاره به چگونه ساخته شده است, محیط, به نظر می رسد تا کنون بیشتر علاقه مند به ضبط آنچه که ما انجام دهد. و در عین حال من فکر می کنم ما نیاز به مکان های که در آن ما می توانید تمرین و بحث در مورد هنر زندگی عاری از مراقبت و مواظبت چشم از جهان و بی شماری به آن دوربین است. ما نیاز به مکان های که در آن از فشار برای رسیدن به "دوست" و "نمایش" را مقدم بر تجربه خود را. بنابراین اجازه دهید ما سعی کنید به نگه داشتن در ذهن چه شادی می توان آن را بدون در نظر گرفتن سن و سال ما را به ملاقات با یک دوست و یا دوستان خود در یک محل است که علاقه مند در گرفتن تصویر ما و یا برداشت ما داده است. که در آن ما می توانیم ورجه ورجه کردن در صلح و آرامش در زیر آسمان باز و اجازه دهید امواج غرق کردن صدای ما خنده است.
  1. دسترسی به ساحل. من در واقع نمی دانند که اگر یک ساحل دیگر اینجا. آیا اختراع تلفن های هوشمند و هواپیماهای بدون سرنشین باعث سواحل برهنه رفتن منقرض شده? به نظر می رسد ممکن است. خوب از من ناقص و عمدتا حکایتی پژوهش مورد استفاده مردم اغلب برهنه در ساحل, زیر بیشتر مسا. برای مثال در گسترش 4th edition از کالیفرنیا سواحل برهنه از سال 1994 نویسنده دیو پاتریک توضیح می دهد که بیشتر مسا شد "تا کنون منطقه سانتا باربارا مورد علاقه نان-در-جستجوی پیشرفته در سایت." شخصا از آن من نیست فنجان چای به برهنه کردن در نور روز و پرسه زدن و یا پراکندگی در شن و ماسه اما من واقعا اهمیتی به تنظیم برخی بخش کوچک از ساحل برای کسانی که پیدا کردن شادی در این است. وجود دارد به مراتب بدتر از همه چیز اتفاق می افتد در میان ما.

به درندهخویی در درون مرزهای ما یک چیز زیبا است. می شود اما همچنین اجازه داده شود به دنبال حفظ حریم خصوصی اگر ما تمایل ، لوکس است که بسیاری از سراسر جهان می توانید لذت بردن از. این چیزها هستند که ارزش حفاظت و به خصوص در سانتا باربارا در حال بهتر سرمایه گذاری بلند مدت نسبت به توسعه بیش از قصرها. بیایید سعی کنید برای حفظ بیشتر مسا. در این مورد کمتر است.

(به عنوان بخشی از متوسط تلاش برای افزایش این شهر آگاهی جمعی در اطراف این موضوع من برنامه ریزی شده بود به دست "کمتر بیشتر است در بیشتر مسا" سپر تابلوچسبها در روز زمین جشن در المدا پارک. افسوس که این رویداد منتقل شد آنلاین. اگر شما اتفاق می افتد برای آمدن در سراسر یک شمع از پول نقد شما نیاز به در نظر آن را به زمین اعتماد برای سانتا باربارا کانتی یا هر سازمان ارزشمند است.)

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب